Κάποτε αρκούσε απλά να έχεις ένα website, τώρα όμως αυτό δεν αρκεί γιατί για να ξεχωρίσεις στην αγορά και να επικρατήσεις του ανταγωνισμού σου πρέπει να έχεις πάντοτε την καλύτερη ιστοσελίδα. Σ’ αυτά τα πλαίσια οι αλλαγές που πρέπει να γίνονται πρέπει να είναι συχνές και ο επανασχεδιασμός τακτικός. Άλλωστε τα «λιμνάζοντα νερά» πρέπει να «ταράζονται» συχνά, αλλιώς οδηγούν στην παρακμή…

Παρακάτω θα βρεις 5 βασικές ερωτήσεις που θα πρέπει να απαντάς πριν προχωράς σε επανασχεδιασμό του site σου:

1. Τι πρόβλημα έχει η παρούσα σελίδα μου; 

Πρέπει να βάλετε τους εαυτούς σας στην θέση των πελατών. Ένας καλός τρόπος να το επιτύχετε αυτό είναι να δείτε τις κριτικές της σελίδας σας ή της επιχείρησής σας στο Google reviews, το Yelp! ή κάποια άλλη παρόμοια σελίδα. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι πελάτες έχουν 100% δίκιο, αλλά στο 99% των περιπτώσεων οι κριτικές και οι προτάσεις τους μπορούν να βοηθήσουν με το bounce rate της ιστοσελίδας σας, προσφέροντάς σας γνώση όσον αφορά το ποια προβλήματα υπάρχουν και το τι μπορείτε να βελτιώσετε.

2. Ποιοι είναι οι στόχοι του επανασχεδιασμού;

Θέλω να δημιουργήσω ένα καινούργιο brand για την εταιρεία ή απλά να κάνω έναν απλό επανασχεδιασμό; Εάν θέλετε να δημιουργήσετε ένα καινούργιο brand για την επιχείρησή σας τότε θα χρειαστεί να κάνετε εντελώς διαφορετικά πράγματα. Γενικά ένας πολύ καλός κανόνας που μπορεί να σας βοηθήσει να θέσετε στόχους είναι ο κανόνας SMART. Οι στόχοι σας σύμφωνα με αυτόν πρέπει να είναι Συγκεκριμένοι (Specific), Μετρήσιμοι (Measurable), Εφικτοί (Attainable), Ρεαλιστικοί (Realistic), και Χρονικά Δεσμευτικοί (Timely).

3. Ποια είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά της αγαπημένης σας ιστοσελίδας που θέλετε να συμπεριλάβετε στην δική σας; 

Εάν υπάρχει κάποια σελίδα ο σχεδιασμός της οποίας να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και της δικής σας επιχείρησης τότε είναι καλή ιδέα να προσπαθήσετε να την μιμηθείτε με δικό σας περιεχόμενο. Είναι επίσης ωφέλιμο να κοιτάξετε τις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας. Εάν η δική τους σελίδα έχει καλύτερη κατάταξη SEO, προσπαθήστε να κάνετε κάτι παρόμοιο αλλά την ίδια στιγμή να το πάτε και ένα βήμα παραπέρα.

4. Έχει αλλάξει το προϊόν ή οι υπηρεσίες που προσφέρω;

Εάν η φύση του προϊόντος ή των υπηρεσιών σας έχει αλλάξει τότε είναι πολύ καλή ιδέα να κάνετε επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας. Η αλλαγή αυτή θα αναζωογονήσει την διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σας και θα δείξει στους πελάτες σας ότι είστε πρόθυμοι να αλλάξετε ώστε να μείνετε σύγχρονοι.

5. Πως θέλω να λειτουργεί η ιστοσελίδα; 

Θέλω να επανασχεδιάσω την ιστοσελίδα για να παράγω περισσότερα leads, να προσφέρω διαφορετικό περιεχόμενο, να πουλήσω ένα προϊόν ή κάποια υπηρεσία ή να προσελκύσω επισκέπτες στην φυσική τοποθεσία της επιχείρησης; Ο σχεδιασμός που θα διαλέξετε πρέπει να προωθεί έναν από αυτούς τους στόχους. Αυτό είναι το μυστικό προκειμένου οι αλλαγές στο website σας να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα και να αυξήσουν τις πωλήσεις σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;