Τα B2B προϊόντα και η προώθηση τους θέλουν ιδιαίτερη διαχείριση και μεταχείριση. Δεν μπορούν να προωθηθούν με τους ίδιους τρόπους που προωθούνται τα B2C προϊόντα. Κάτι τέτοιο, παρότι συνηθίζεται να γίνεται από επιχειρήσεις και ανειδίκευτους που δηλώνουν ειδικοί λόγω απειρίας, «κανιβαλίζει» το όλο εγχείρημα, «βανδαλίζει» τα stats και τα αποτελέσματα δεν έρχονται ποτέ. Έτσι, οι επιχειρήσεις βγάζουν λάθος συμπεράσματα και τους δημιουργείται λανθασμένη αντίληψη σχετικά με το τι τελικά μπορεί να τους προσφέρει το online marketing.

Ένα τέτοιο λάθος, τινάζει στον αέρα τον επιχειρησιακό προγραμματισμό μαζί με το budget το οποίο διέθεσε η επιχείρηση, γκρεμίζει το όραμα και κάνει τους στόχους να φαίνονται ακατόρθωτοι. Οι αξιόπιστες εταιρείες digital agency έχουν ένα αρκετά βαρύ «οπλοστάσιο» με υπηρεσίες digital marketing που κρίνονται ιδανικές για την προώθηση των B2B προϊόντων και ομοίως πολλές διαφορετικές υπηρεσίες για την προώθηση των B2C προϊόντων. Για αυτές όμως θα μιλήσουμε από κοντά εφόσον σας ενδιαφέρει να προσεγγίσετε τους αγοραστές με επιτυχημένο τρόπο. Σε αυτό το άρθρο, θα περιοριστούμε σε 5 ιδέες που μπορείτε να υιοθετήσετε στο περιεχόμενο σας, προκειμένου να είστε στο σωστό δρόμο για την επίτευξη των εταιρικών σας στόχων.

Βίντεο επίδειξης προϊόντων

Τα βίντεο επίδειξης προϊόντων είναι μερικές από τις πιο αποτελεσματικές μορφές περιεχομένου που μπορείτε να δημιουργήσετε σήμερα, καθώς παρέχουν στους πελάτες μια πρώτη ματιά στο πόσο αποτελεσματικό είναι το προϊόν σας στην πραγματικότητα. Είμαι βέβαιος ότι έχετε ακούσει αυτό που λέγεται συχνά, ότι «βλέποντας πιστεύεις», και η επίδειξη των δυνατοτήτων της εταιρείας σας σε βίντεο είναι ο τέλειος τρόπος να κάνετε τους πελάτες να πιστέψουν σε αυτό που πουλάτε. Είναι δύσκολο να αποκρύψετε τα ελαττώματα του προϊόντος σας όταν όλοι το βλέπουν σε ένα βίντεο και άρα αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος να προσφέρετε στους πελάτες σας μια ιδέα για το πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει το προϊόν για αυτούς. Αν πάλι δεν ξέρετε πως μπορεί να κατασκευαστεί ένα τέτοιο βίντεο, επικοινωνήστε μαζί μας.

Case Studies

Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να γνωστοποιήσετε τα οφέλη του προϊόντος σας και να δημιουργήσετε ενδιαφέρον είναι να μοιραστείτε μια μελέτη μιας περίπτωσης που παρουσιάζει τις δυνατότητές σας και την εμπειρία σας. Οι πελάτες πάντα θέλουν να γνωρίζουν πόσο καλά θα λειτουργήσει το προϊόν σας στις εφαρμογές τους και αυτές οι ιστορίες επιτυχίας εξηγούν πόσο καλά λειτούργησε για άλλους. Εάν αυτό λειτούργησε εξαιρετικά για κάποιον άλλο, υπάρχει μια καλή πιθανότητα ότι θα γίνει το ίδιο και για αυτούς. Ένα case study ή αλλιώς μια περιπτωσιολογική μελέτη, χτίζει εμπιστοσύνη, φτάνει να παραθέτει τις πληροφορίες με επαγγελματικό τρόπο.

Φύλλα προϊόντων

Ψάχνετε για έναν εύκολο τρόπο να μιλήσετε για όλα τα αυθεντικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και τα οφέλη που πραγματικά θέλουν οι πελάτες σας – όπως η ιπποδύναμη, οι διαστάσεις του προϊόντος ή άλλες τεχνικές πληροφορίες; Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες από τις σελίδες προϊόντων σας για να δημιουργήσετε φύλλα προϊόντων με δυνατότητα λήψης. Αυτά χρησιμεύουν ως φυλλάδια στο διαδίκτυο και παρέχουν στους πελάτες όλες τις τεχνικές πληροφορίες που θέλουν να γνωρίζουν σχετικά με το προϊόν σας. Αρκεί φυσικά, αυτά τα φύλλα να σχεδιαστούν με άποψη και με καλλιτεχνική ματιά. Ένα πρόχειρο φύλλο χαρακτηριστικών, «φωτογραφίζει» και δίνει τον καθρέφτη μιας πρόχειρης εταιρείας. Αναθέστε το σχεδιασμό στους επαγγελματίες γραφίστες μας για ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

Φύλλα Συμβουλών

Ένα άλλο σπουδαίο κομμάτι εκπαιδευτικού περιεχομένου είναι τα φύλλα συμβουλών. Αυτές οι προσφορές περιεχομένου με δυνατότητα λήψης είναι ιδανικές για την αύξηση του ενδιαφέροντος για τα προϊόντα σας ενώ παρέχουν επίσης τη δυνατότητα συλλογής των πληροφοριών επικοινωνίας των πελατών σας στις φόρμες της σελίδας προορισμού σας. Διαλέξτε ένα από τα βασικά δύσκολα σημεία των πελατών σας και δώστε τους συμβουλές για το πώς μπορούν να το λύσουν, τοποθετώντας την εταιρεία σας ως λύση στα προβλήματα αυτά. Και εδώ, ισχύει ότι αναφέρεται παραπάνω. Αν δεν μπορείτε να προσφέρετε φύλλα συμβουλών σχεδιασμένα με επαγγελματικό τρόπο, είναι προτιμότερο να μην προσφέρεται καθόλου.

eBooks

Παρόμοια με ένα φύλλο συμβουλών, τα ηλεκτρονικά βιβλία είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος να αντιμετωπιστούν τα προβληματικά σημεία των πελατών σας και να τοποθετήσετε το προϊόν σας ως λύση στα προβλήματά τους. Αντί να παρέχουν μόνο γρήγορες συμβουλές και ιδέες, ωστόσο, τα ηλεκτρονικά βιβλία είναι εξαιρετικά χρήσιμα για την εμβάθυνση των προβλημάτων και για την παροχή πιο εμπεριστατωμένων πληροφοριών σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα. Σαφώς και εδώ, ο επαγγελματικός σχεδιασμός και η λεπτομέρεια είναι τα στοιχεία που χρειάζονται προκειμένου να αποδώσει η ενέργεια.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;