Έχουμε ξαναπεί πως η δυναμική του digital marketing ουσιαστικά είναι χωρίς «ταβάνι» και πως χωρίς τις υπηρεσίες του καμιά επιχείρηση δεν μπορεί να αναδειχθεί πλέον μέσα στην αγορά και τον ανταγωνισμό της. Όμως, οι εξελίξεις στο διαδίκτυο «τρέχουν» ασταμάτητα και πρέπει να τις παρακολουθείς αδιάκοπα. Αυτό ακριβώς, κάνουν οι ειδικοί του SEO.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, εδώ θα βρείτε τι κάνουν οι επαγγελματίες και καινοτόμοι του SEO και θα καταλάβετε γιατί είναι απαραίτητοι για την επιχείρησή σας:

1. Εφαρμόζουν ‘schema’ παντού

“Schema” ονομάζονται τα μικρο-δεδομένα που διευκολύνουν τις μηχανές αναζήτησης να ερμηνεύουν τις πληροφορίες των σελίδων σας πιο εύκολα. Οι καινοτόμοι του SEO γνωρίζουν ότι αυτό είναι το μέλλον της βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης – κάνει τις σελίδες σας να ξεχωρίζουν, κάτι που αυξάνει τον δείκτη click through. Η Google συνεχώς προσπαθεί να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών της και τα schema είναι ένα πάρα πολύ καλό μέρος να εστιάσετε τις προσπάθειες σας για SEO.

2. Βελτιστοποίηση για υπερ-τοπική αναζήτηση

Οι καινοτόμοι του SEO καταλαβαίνουν ότι πρέπει να βελτιστοποιήσουν μία επιχείρηση για τοπικές αναζητήσεις δίνοντας έμφαση στην γειτονιά της επιχείρησης. Αυτό συμπεριλαμβάνει την προσθήκη πληροφοριών στον τίτλο της επιχείρησης για το Google places, εφαρμογή ονομαστικών περιγραφών της γειτονιάς, βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας της επιχείρησης με το όνομα της γειτονιάς και βοήθεια προς το Google Maps ώστε να οριοθετήσει την γειτονιά σας. Όλα τα παραπάνω κι ακόμα περισσότερα, περιλαμβάνονται σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα LOCAL SEO που θα φέρει ως αποτέλεσμα την απόλυτη επικράτηση των επιχειρήσεων στην τοπική αγορά.

3. Συνεχής επαφές με τους υπεύθυνους του content marketing (marketing περιεχομένου), τους συγγραφείς περιεχομένου, τους προγραμματιστές, τους υπεύθυνους για τα Social media – ΒΑΣΙΚΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ!

Κανένας επαγγελματίας SEO που έχει σώας τας φρένας δεν κάθεται στο γραφείο του όλη την ημέρα, αποκομμένος από τους άλλους επαγγελματίες. Οι πραγματικά καινοτόμοι στον χώρο έχουν στραμμένο το βλέμμα τους παντού και επηρεάζουν τους πάντες. Η ψηφιακή ύπαρξη μίας επιχείρησης ουσιαστικά βασίζεται στους ώμους τους.

4. Μένουν ενημερωμένοι ως προς τις τελευταίες τάσεις και τα updates στους αλγόριθμους

Ο κάθε επαγγελματίας του SEO πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένος όσον αφορά τις αλλαγές στον κλάδο και τις σημαντικές αλλαγές στους αλγόριθμους. Βέβαια θα μου πείτε, όποιος ασχολείται με την αναζήτηση μπορεί να βρει τις αλλαγές στο Penguin ή στο Panda. Οι πραγματικά καινοτόμοι όμως του SEO είναι καλύτεροι στο να προβλέπουν αυτές τις αλλαγές, να περιμένουν τα αποτελέσματά τους και να μάχονται τις αρνητικές τους επιδράσεις.

5. Έμφαση στο brand και βελτιώσεις

Το PR και το SEO έχουν αρχίσει και συγχωνεύονται τον τελευταίο καιρό. Για να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να επεκτείνουν τον αντίκτυπό τους πρέπει να επενδύσουν πολλά στα κορυφαία αποτελέσματα του content marketing (marketing περιεχομένου), που συμπεριλαμβάνει και αναρτήσεις από guests. Δεν μπορείτε να κάνετε SEO χωρίς να σκέφτεστε παράλληλα τις δημόσιες σχέσεις. Η κοινωνική σας εικόνα ως επιχειρηματίες έχει άμεση σχέση με την διαδικτυακή σας παρουσία.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;