Ένας από τους πιο γρήγορους τρόπου να προσελκύσετε εν δυνάμει πελάτες στην ιστοσελίδα σας είναι μέσω διαφημίσεων payperclick (PPC). Παρ’ όλα αυτά, το PPC μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο εάν δεν εφαρμοσθεί σωστά. Μπορεί να καταλήξετε να ξοδεύετε σημαντικά χρηματικά ποσά χωρίς να αποκτάτε τον αριθμό των πελατών που ελπίζατε.

Εδώ θα βρείτε πέντε λάθη σχετικά με το PPC που σας κοστίζουν και τα οποία θα θέλατε να αποφύγετε:

1. Να στέλνετε τους επισκέπτες στην αρχική σας σελίδα.

Ας πούμε ότι τρέχετε μια διαφήμιση PPC για την λέξη-κλειδί » ψηφιακή κάμερα Nikon D90 » – ένα προϊόν που πουλάτε στην ιστοσελίδα σας. Μπορείτε να ρυθμίσετε την διαφήμιση να τρέχει όποτε κάποιος ψάχνει αυτή την λέξη-κλειδί στην μηχανή αναζήτησης που έχετε επιλέξει, καθώς και να χρησιμοποιήσετε ένα URL το οποίο να ανακατευθύνει αυτόν που έκανε κλικ στην διαφήμιση σας στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας σας. Αυτός ο χρήστης τώρα θα πρέπει να ψάξει προσεκτικά ολόκληρη την ιστοσελίδα σας για να βρει το ακριβές μοντέλο της κάμερας – εάν υποθέσουμε ότι δεν έχει βαρεθεί από όλη την διαδικασία.

Σε αυτή την περίπτωση πήρατε έναν στοχευμένο επισκέπτη και τον αναγκάσατε να κοπιάσει για να αποκτήσει τις πληροφορίες που του υποσχεθήκατε. Όποτε είναι δυνατό, οδηγείστε τους επισκέπτες PPC σε στοχευμένες σελίδες προορισμού (landing pages).

2. Να στέλνετε τους επισκέπτες σας στην σελίδα με τα στοιχεία επικοινωνία σας.

Κάποιες επιχειρήσεις στέλνουν τους επισκέπτες PPC απευθείας στην σελίδα με τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας τους, ώστε να τους αναγκάσουν να εγγραφούν σε email newsletters κ.α. Αυτό όχι μόνο μπορεί να αποθαρρύνει τους επισκέπτες και να μειώσει τις πιθανότητες να γίνει η αγορά, αλλά μπορεί επίσης να έρθει σε σύγκρουση με τις κατευθυντήριες οδηγίες σχετικά με το PPC.

3. Να μην κάνετε splittest στο κείμενο της διαφήμισής σας.
Εάν επιθυμείτε να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα πρέπει να αποφεύγετε να τρέχετε διαφημίσεις PPC χωρίς να τις τεστάρετε πρώτα. Μπορείτε να κάνετε splittest στις διαφημίσεις σας δημιουργώντας διαφορετικές εκδοχές του κειμένου για κάθε κάθε σας διαφημιστική ομάδα PPC. Με αυτό τον τρόπο, θα είστε σε θέση να καθορίσετε ποια συγκεκριμένη διατύπωση οδηγεί στα περισσότερα click throughs και onsite μετατροπές.

4. Να βασίζεστε εξ ολοκλήρου σε διαφημιστικές λέξεις-κλειδιά «ευρείας αντιστοίχισης»
ΟΙ διαφημίσεις που βασίζονται σε λέξεις-κλειδιά ευρείας αντιστοίχισης εμφανίζονται όποτε κάποιος ψάχνει ολόκληρη ή ένα μέρος από την στοχευμένη φράση κλειδί σας, προσφέροντας σας με αυτόν τον τρόπο την μεγαλύτερη εν δυνάμει επισκεψιμότητα. Σκεφτείτε όμως ότι μπορεί να θυσιάζετε την συνάφεια στον βωμό της επισκεψιμότητας.

Για παράδειγμα, ας φανταστούμε ότι είσαστε ένα δικηγορικό γραφείο και στοχεύετε την φράση «δικηγόρος διαζυγίου» με μία διαφήμιση ευρείας αντιστοίχισης. Η διαφήμισή σας πρέπει να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης για τους χρήστες που ψάχνουν «δικηγόρος διαζυγίου», αλλά μπορεί επίσης να εμφανίζεται για τις φράσεις «αιτίες διαζυγίου» ή «πώς να αντιμετωπίσουν το διαζύγιο το παιδιά». Σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορεί να ξοδεύετε χρήματα για μη σχετικές αναζητήσεις.

Το να ρυθμίζετε τις διαφημίσεις σας ώστε να αντιστοιχούν επακριβώς στην υπηρεσία σας μπορεί να μειώνει την δυνητική σας επισκεψιμότητα, αλλά με αυτόν τον τρόπο είστε σίγουροι ότι οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται στα πιο σχετικά με την επιχείρησή σας αποτελέσματα.

5. Να μην εκμεταλλεύεστε τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά.

Πολλοί άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν αρνητικές λέξεις-κλειδιά, ενώ εάν το έκαναν αυτό θα εμπόδιζε τις διαφημίσεις να εμφανίζονται όποτε οι χρήστες ψάχνουν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Βάσει του προηγούμενου παραδείγματος, εάν προσθέτατε το «αιτίες διαζυγίου» ως αρνητική λέξη-κλειδί στην ομάδα διαφημίσεων PPC, θα εμπόδιζε την ευρείας αντιστοίχισης διαφήμισή σας «δικηγόρος διαζυγίου» από το να εμφανίζεται στα αποτελέσματα για το «λόγοι διαζυγίου».

Το να προσθέτετε αρνητικές λέξεις κλειδιά στις καμπάνιες σας PPC είναι ένας τρόπος να ελέγξετε την συνάφεια χωρίς να εξαλείφετε την εν δυνάμει επισκεψιμότητα που σας προσφέρουν οι διαφημίσεις ευρείας αντιστοίχισης. Το αρνητικό είναι ότι θα χρειαστεί να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για να βρείτε τις πολλές πιθανές αρνητικές λέξεις-κλειδιά οι οποίες θα μπορούσαν να επηρεάσουν την καμπάνια σας.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;