Σήμερα, το περιεχόμενο είναι ακόμα ο βασιλιάς όσον αφορά την μεγιστοποίηση της διαδικτυακής σας παρουσίας, την βελτιστοποίηση της φήμης σας και τις κατατάξεις της σελίδας σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Παρ’ όλα αυτά, το περιεχόμενο από μόνο του, δεν θα σας φέρει εύκολα και γρήγορα αποτελέσματα.

Μάλιστα χρειάζεται να είστε προσεκτικοί, γιατί οι προσπάθειες σας μπορεί να φέρουν αντίθετα αποτελέσματα, αφήνοντάς σας με πιο χαμηλές οργανικές κατατάξεις αναζήτησης, πληγωμένη φήμη και τόνους χαμένων χρημάτων και χρόνου.

Πρέπει πάση θυσία να αποφύγετε αυτά τα πέντε λάθη τα οποία μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τα αποτελέσματά σας:

1. «Αδύναμο» περιεχόμενο

Μπορούμε να ορίσουμε το ‘αδύναμο’ περιεχόμενο με πολλούς τρόπους αλλά η αρχή είναι μία· εάν το περιεχόμενο σας είναι αδύναμο, τότε η αξία αυτού που προσφέρετε είναι δυσανάλογα μικρή σε σχέση με τον αριθμό των λέξεων που χρησιμοποιείτε.

Το αδύναμο περιεχόμενο είναι συχνά αποτέλεσμα της επιθυμίας να προσφέρετε κάποια συγκεκριμένη ποσότητα περιεχομένου, ανεξάρτητα από την ποιότητα. Οι αναγνώστες δεν εκτιμούν το αδύναμο περιεχόμενο – οι πιθανότητες να γίνουν μετατροπές είναι μικρές, όπως μικρή είναι και η πιθανότητα να κοινοποιήσουν οι αναγνώστες το άρθρο σας στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί μάλιστα να αποθαρρυνθούν τόσο πολύ ώστε να μην ξαναγυρίσουν στην ιστοσελίδα σας.

2. Ανακριβές περιεχόμενο

Το ανακριβές περιεχόμενο είναι τόσο κακό όσο και το αδύναμο περιεχόμενο, ακόμα και εάν είναι μοναδικό και περιέχει περισσότερες λεπτομέρειες. Περιστασιακά, αυτές οι ανακρίβειες είναι αποτέλεσμα της επιθυμίας κάποιων να ξεγελάσουν το κοινό, όπως για παράδειγμα η επινόηση στατιστικών στοιχείων για χάρη της πειθούς. Πιο συχνά βέβαια είναι το αποτέλεσμα τεμπελιάς – οι συγγραφείς δεν έχουν τον χρόνο να ελέγξουν αυτά που ισχυρίζονται, οπότε τα αφήνουν ως έχουν. Το αναγνωστικό κοινό είναι αρκετά ευαίσθητο και φυσικά δύσπιστο. Εάν τους δώσετε έναν λόγο να μην εμπιστευτούν ένα από τα άρθρα σας, ολόκληρη η αξιοπιστία σας θα καταρρεύσει άμεσα.

3. Κορεσμός

Ο κορεσμός είναι ένα πρόβλημα το οποίο πλήττει σχεδόν όλους τους κλάδους παγκόσμια. Ο γενικός προβληματισμός είναι ότι κυκλοφορεί τόσο πολύ περιεχόμενο που είναι αδύνατο να ξεχωρίσει ένα κομμάτι. Εδώ όμως είναι το στοίχημα. Εάν δεν κάνετε τίποτα για να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας, τότε μπορεί να μην σας προσέξουν ποτέ οι καταναλωτές. Εάν δεν καλύπτετε καινούργια θέματα, θα χάσετε την αξιοπιστία σας. Εάν βάζετε τα ίδια άρθρα κάθε φορά στις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι follower σας θα σας εγκαταλείψουν. Να είστε πάντα σχετικοί και περιεκτικοί.

4. Άσχημες σχέσεις

Οι διαδικτυακές σας σχέσεις καθορίζουν εν μέρει πόση εξουσία θα έχει η ιστοσελίδα σας, τόσο όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης όσο και από την οπτική των χρηστών. Για παράδειγμα, εάν τα μόνα link που δέχεστε έρχονται από μία και αναξιόπιστη σελίδα, η Google κατά πάσα πιθανότητα θα θεωρήσει και την δική σας ιστοσελίδα αναξιόπιστη και δεν θα μπορέσετε ποτέ να ανεβείτε στις κατατάξεις των μηχανών αναζήτησης.
Πάντα να έχετε στο μυαλό σας την ποιότητα. Να κάνετε καινούργιους συνδέσμους ή σχέσεις μόνο εάν προσθέτουν αξία στην ήδη υπάρχουσα φήμη σας.

5. Παραμελημένοι χρήστες

Η καμπάνια marketing σας θα πετύχει ή θα αποτύχει ανάλογα με το πόσο συχνά αλληλεπιδράτε με τους χρήστες σας. Ακόμα και η επιτυχία του καλύτερου περιεχομένου εξαρτάται από το κατά πόσο οι χρήστες θα το μοιραστούν και θα γυρίσουν στην ιστοσελίδα σας. Εάν ένας χρήστης πάντα κοινοποιεί τις αναρτήσεις σας και σχολιάζει συχνά αλλά δεν λαμβάνει ποτέ απάντηση από εσάς, αυτό μπορεί να κάνει μεγάλο καλό στην εικόνα της επιχείρησής σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;