Σήμερα, για τα οργανικά αποτελέσματα google, το περιεχόμενο είναι ακόμα ο βασιλιάς. Το ποιοτικό περιεχόμενο σας βοηθά όσο τίποτα, όσον αφορά την μεγιστοποίηση της διαδικτυακής σας παρουσίας. Και φυσικά, τη βελτιστοποίηση της φήμης σας και τις κατατάξεις της σελίδας σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Παρ’ όλα αυτά, το περιεχόμενο από μόνο του, δεν θα σας φέρει εύκολα και γρήγορα αποτελέσματα.

Μάλιστα χρειάζεται να είστε προσεκτικοί, γιατί οι προσπάθειες σας μπορεί να φέρουν αντίθετα αποτελέσματα, αφήνοντάς σας με πιο χαμηλές οργανικές κατατάξεις αναζήτησης, πληγωμένη φήμη και τόνους χαμένων χρημάτων και χρόνου.

Πρέπει πάση θυσία να αποφύγετε αυτά τα πέντε λάθη. Μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο την ταξινόμηση σας στα οργανικά αποτελέσματα:

1. Το “Αδύναμο” περιεχόμενο δεν αρέσει σε κανέναν, ούτε στα οργανικά αποτελέσματα Google

Μπορούμε να ορίσουμε το ‘αδύναμο’ περιεχόμενο με πολλούς τρόπους αλλά η αρχή είναι μία. Εάν το περιεχόμενο σας είναι αδύναμο, τότε η αξία αυτού που προσφέρετε είναι μικρή. Ή δυσανάλογα μικρή σε σχέση με τον αριθμό των λέξεων που χρησιμοποιείτε. Πιο απλά, αδύναμο περιεχόμενο δεν θα δείτε ποτέ στα πρώτα οργανικά αποτελέσματα Google.

Το αδύναμο περιεχόμενο είναι συχνά αποτέλεσμα της επιθυμίας να προσφέρετε κάποια συγκεκριμένη ποσότητα περιεχομένου, ανεξάρτητα από την ποιότητα. Οι αναγνώστες δεν εκτιμούν το αδύναμο περιεχόμενο – οι πιθανότητες να γίνουν μετατροπές είναι μικρές, όπως μικρή είναι και η πιθανότητα να κοινοποιήσουν οι αναγνώστες το άρθρο σας στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί μάλιστα να αποθαρρυνθούν τόσο πολύ ώστε να μην ξαναγυρίσουν στην ιστοσελίδα σας.

2. Τα οργανικά αποτελέσματα “αντιπαθούν” το ανακριβές περιεχόμενο

Το ανακριβές περιεχόμενο είναι τόσο κακό όσο και το αδύναμο περιεχόμενο, ακόμα και εάν είναι μοναδικό και περιέχει περισσότερες λεπτομέρειες. Περιστασιακά, αυτές οι ανακρίβειες είναι αποτέλεσμα της επιθυμίας κάποιων να ξεγελάσουν το κοινό. Όπως για παράδειγμα η επινόηση στατιστικών στοιχείων για χάρη της πειθούς. Πιο συχνά βέβαια είναι το αποτέλεσμα τεμπελιάς. Οι συγγραφείς δεν έχουν τον χρόνο να ελέγξουν αυτά που ισχυρίζονται, οπότε τα αφήνουν ως έχουν. Το αναγνωστικό κοινό είναι αρκετά ευαίσθητο και φυσικά δύσπιστο. Εάν τους δώσετε έναν λόγο να μην εμπιστευτούν ένα από τα άρθρα σας, ολόκληρη η αξιοπιστία σας θα καταρρεύσει άμεσα.

οργανικά αποτελέσματα3. Κορεσμός σε όλα, εκτός από τα οργανικά αποτελέσματα

Μόνο στις πρώτες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα της Google δεν υπάρχει κορεσμός. Ο κορεσμός είναι ένα πρόβλημα το οποίο πλήττει σχεδόν όλους τους κλάδους παγκόσμια. Ο γενικός προβληματισμός είναι ότι κυκλοφορεί τόσο πολύ περιεχόμενο που είναι αδύνατο να ξεχωρίσει ένα κομμάτι. Εδώ όμως είναι το στοίχημα. Εάν δεν κάνετε τίποτα για να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας, τότε μπορεί να μην σας προσέξουν ποτέ οι καταναλωτές.

Εάν δεν καλύπτετε καινούργια θέματα, θα χάσετε την αξιοπιστία σας. Εάν βάζετε τα ίδια άρθρα κάθε φορά στις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι follower σας θα σας εγκαταλείψουν. Να είστε πάντα σχετικοί και περιεκτικοί. Σκεφτείτε ακόμα και την Google. Τι φρέσκο θα “σερβίρει” στα οργανικά αποτελέσματα, αν όλοι βάζουν και ξαναβάζουν τα ίδια θέματα; Όμως, προσοχή! Η ανάγκη να έχετε πάντα καινούργιο περιεχόμενο, δεν πρέπει ποτέ να παραβλέπει την ανάγκη της ποιότητας. Καθώς και τις προδιαγραφές που πρέπει να έχει το περιεχόμενο για να είναι χρήσιμο.

“Το καλύτερο περιεχόμενο είναι το δημοσιευμένο”, λέει και ξανάλεει ο CEO μας. Με αυτή τη φράση θέλει να τονίσει την αναγκαιότητα της συχνότητας και της συνέπειας στην ανάρτηση του περιεχομένου. Όμως, πάντα επιλεκτικά και με προσοχή.

4. Άσχημες “σχέσεις”και υψηλές κατατάξεις στα οργανικά αποτελέσματα δεν πάνε μαζί

Οι διαδικτυακές σας σχέσεις καθορίζουν εν μέρει πόση εξουσία θα έχει η ιστοσελίδα σας. Αυτό, τόσο όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης όσο και από την οπτική των χρηστών. Για παράδειγμα, εάν τα link που δέχεστε έρχονται από αναξιόπιστη σελίδα, η Google  θα θεωρήσει και την δική σας αναξιόπιστη. Έτσι, δεν θα μπορέσετε ποτέ να ανεβείτε στις κατατάξεις των μηχανών αναζήτησης. Πάντα να έχετε στο μυαλό σας την ποιότητα. Να κάνετε καινούργιους συνδέσμους ή σχέσεις μόνο εάν προσθέτουν αξία στην ήδη υπάρχουσα φήμη σας.

5. Παραμελημένοι χρήστες

Η καμπάνια marketing σας θα πετύχει ή θα αποτύχει ανάλογα με το πόσο συχνά αλληλεπιδράτε με τους χρήστες σας. Ακόμα και η επιτυχία του καλύτερου περιεχομένου εξαρτάται από τους χρήστες. Και από το κατά πόσο αυτοί οι χρήστες θα ενθουσιαστούν, θα το μοιραστούν και θα γυρίσουν στην ιστοσελίδα σας. Εάν ένας χρήστης πάντα κοινοποιεί τις αναρτήσεις σας και σχολιάζει συχνά αλλά δεν λαμβάνει ποτέ απάντηση από εσάς, αυτό μπορεί να κάνει μεγάλο καλό στην εικόνα της επιχείρησής σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση. Μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο. Τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.