Οι σύμβουλοι γενικά έχουν κακή φήμη. Υπάρχει το στερεότυπο και όχι άδικα, ότι εισβάλλουν μέσα σε μία επιχείρηση, χρεώνουν μια περιουσία απλά για να κάνουν τα πράγματα πιο περίπλοκα και έπειτα φεύγουν αφήνοντας πίσω τους σύγχυση και διαμάχες.

Εγώ ευτυχώς δεν έχω γίνει μάρτυρας τέτοιων φαινομένων. Είχα την ευχαρίστηση να συνεργαστώ με συμβούλους που:

1. Ήταν επικοινωνιακοί και αποτελεσματικοί
2. Ήταν γνώστες του αντικειμένου τους
3. Είχαν καλές διασυνδέσεις στον κλάδο

Γιατί λοιπόν οι επιχειρήσεις πρέπει να συνεργάζονται με Digital Agency;

#1 Το προσωπικό έρχεται & παρέρχεται

Ίσως αυτό είναι το πιο εμφανές πλεονέκτημα των συμβούλων. Οι εταιρείες κυρίως μετά την ύφεση, χρειάστηκε είτε να μειώσουν το μέγεθός τους είτε να επεκτείνουν περισσότερο το εργασιακό δυναμικό τους. Οι σύμβουλοι μπορούν πολύ εύκολα να γεμίσουν το κενό όπου π.χ ένας εργαζόμενος δεν χρειάζεται να έχει πλήρες ωράριο.

#2 Οι καλύτερες τεχνικές στον κλάδο & συγκριτική αξιολόγηση

Ένας digital consultant συνήθως έχει το προνόμιο να έχει δουλέψει σε αρκετούς κλάδους και με αρκετούς πελάτες. Αυτό του δίνει ιδιαίτερη γνώση όσον αφορά τις παλιές και σύγχρονες τεχνικές digital marketing. Βασιζόμενος σε αυτή την εμπειρία, θα μπορέσει να σας παρέχει τις καλύτερες συμβουλές για την επιχείρησή σας.

#3 Φρέσκια οπτική γωνία

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το όταν μία επιχείρηση αναπτύσσει παρωπίδες ή εφησυχάζει όσον αφορά τις πρακτικές της. Εδώ είναι που μπαίνει ο digital consultant. Οι παραδοσιακές επιχειρήσεις μπορεί να πασχίζουν να προσαρμοστούν στην ταχύτητα με την οποία συνεχώς αλλάζει το τοπίο του digital marketing. Εάν έχετε τα μάτια σας κλειστά έστω και για δευτερόλεπτα θα χάσετε ευκαιρίες και δεν θα είστε ενήμεροι όσον αφορά καινούργιες τεχνολογίες.

#4 Ανθρώπινο δυναμικό

Με την ποσότητα των δεδομένων που είναι διαθέσιμα στον σημερινό διαδικτυακό κόσμο δεν είναι να απορεί κανείς που κάποιες επιχειρήσεις δεν έχουν το απαραίτητα ανθρώπινο δυναμικό για να τα αναλύσουν όλα. Αντίθετα, ο digital consultant έχει κάποια εργαλεία ανάλυσης στο μανίκι του και μπορεί να σας προσφέρει τα απαραίτητα δεδομένα όσον αφορά την διαδικτυακή συμπεριφορά των πελατών. Μπορεί επίσης να εκπαιδεύσει το προσωπικό σας στην χρήση αυτών των εργαλείων σε καθημερινή και εβδομαδιαία βάση.

#5 Διαμάχη μετόχων

Αυτό μπορεί να το βιώσει οποιαδήποτε επιχείρηση που έχει περισσότερους από έναν εργαζόμενους. Η λήψη αποφάσεων συχνά καταλήγει σε διαμάχες. Κάποια στιγμή έρχεται η στιγμή όπου κάποιος αποφασίζει ότι ένα τρίτο πρόσωπο πρέπει να βοηθήσει στην λήψη των αποφάσεων.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;