Ας μιλήσουμε λοιπόν λίγο για τον χειρότερο φόβο κάθε επιχείρησης: τα newsletters. Είτε δεν τα ανοίγει ποτέ κανένας, είτε καταλήγουν απευθείας στον φάκελο με τα spam, από ότι φαίνεται κάθε εταιρεία και επιχείρηση προσφέρει κάποιο είδος newsletter, τώρα το εάν τα διαβάζει ποτέ κανένας είναι μία διαφορετική ιστορία.

Οπότε, πώς μπορείτε να κάνετε το δικό σας newsletter να ξεχωρίζει από τα χιλιάδες άλλα που λαμβάνουν καθημερινά οι καταναλωτές;

1. Μην πουλάτε

Εάν οι άνθρωποι έχουν επιλέξει να λαμβάνουν τα newsletter σας, τότε είναι ουσιαστικά σαν να σας έχουν προσκαλέσει στα inbox τους. Μην χάσετε αυτή την ευκαιρία με το να γίνετε ένας πιεστικός πωλητής που για το μόνο που μιλάει είναι οι προσφορές.

2. Νέα & Συμβουλές

Αυτά θέλουν στην πραγματικότητα να διαβάζουν οι άνθρωποι και πρέπει να είστε σε θέση να τους τα παρέχετε. Προσφέρετέ τους συμβουλές και ιδέες από τον ψηφιακό σας κόσμο, για το πώς μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα και πώς να εκμεταλλευτούν στο έπακρο αυτό που τους προσφέρετε σαν προϊόν ή υπηρεσία.

3. Bullet Points & Εικόνες

Το εύρος προσοχής των περισσότερων ανθρώπων είναι περιορισμένο όσον αφορά τα email. Ο χρόνος που περνάνε για να τα διαβάσουν είναι λιγότερο από ένα λεπτό, οπότε κρατήσετε τα δικά σας σύντομα με bullet points και εικόνες που τραβάνε την προσοχή. Έτσι, θα γίνει πολύ πιο εύκολο το να αυξήσετε τις πωλήσεις στο e-shop σας.

4. Φτιάξτε ένα Ημερολόγιο

Εάν στέλνετε newsletter τακτικά, διαλέξτε μία ημέρα κάθε εβδομάδα ή μήνα και μην την αλλάξετε. Με αυτό τον τρόπο οι αναγνώστες σας θα συνηθίσουν να λαμβάνουν το newsletter σας την συγκεκριμένη ημέρα και ο βαθμός αλληλεπίδρασης θα αυξηθεί.

5. Εγγραφή και διαγραφή

Όταν ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να εγγραφούν, ενημερώστε τους με λεπτομέρειες τι πρέπει να περιμένουν από το newsletter σας. Επίσης ενημερώστε τους πόσο συχνά θα τα λαμβάνουν. Τέλος, κάντε το εύκολο να διαγραφούν εάν αυτό θέλουν. Εάν αλλάξουν γνώμη μπορούν πάντα να γυρίσουν, αλλά εάν κάνετε την διαδικασία διαγραφής δύσκολη τότε μπορεί και να πατήσουν το κουμπί για spam.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;