Πολύ συχνά οι επαγγελματίες του marketing εστιάζουν μόνο στην χρηστικότητα του περιεχομένου για κινητά μέσα, και ενώ όντως η χρηστικότητα είναι ένα μεγάλο θέμα, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι έχετε περίπου πέντε με εφτά λεπτά να τραβήξετε την προσοχή των πελατών.

Πώς να δημιουργήσετε το ιδανικό περιεχόμενο για κινητά;

Για να δημιουργήσετε περιεχόμενο βελτιστοποιημένο για κινητά μέσα πρέπει πρώτα να καταλάβετε τις προσδοκίες του στοχευμένου σας κοινού καθώς και την δυνατότητά τους να καταναλώσουν περιεχόμενο στις κινητές συσκευές τους.

1. Μην εγκλωβίζεστε στους κλασικούς κανόνες που ακολουθούνται στο διαδικτυακό περιεχόμενο

Η δημιουργία περιεχομένου για κινητά μέσα δεν είναι ίδια με την δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου για υπολογιστές ούτε για γραπτές εκδόσεις. Πράγματι, η ανάγνωση περιεχομένου σε μία κινητή συσκευή είναι μία τόσο διαφορετική εμπειρία, που το αναγνωστικό επίπεδο του μέσου ανθρώπου μειώνεται και τα μοτίβα της όρασής του προσαρμόζονται όταν διαβάζει ένα κείμενο στο κινητό του.

2. Οι εικόνες τραβάνε την προσοχή περισσότερο από το κείμενο

Εάν θέλετε οι αναγνώστες σας να διαβάσουν όντως το άρθρο σας, το blog σας, το δελτίο τύπου σας κ.ά. τότε πρέπει να αποφύγετε τις εικόνες. Οι έρευνες δείχνουν ότι οι αναγνώστες περνάνε περισσότερο χρόνο κοιτάζοντας εικόνες στην κινητή τους συσκευή παρά διαβάζοντας το περιεχόμενο. Το συμπέρασμα είναι απλό: Εάν η εικόνα δεν προωθεί άμεσα και αποτελεσματικά τον σκοπό σας τότε μην την χρησιμοποιήσετε καθόλου.

3. Πείτε αντίο σε μη χρήσιμες λέξεις

Είναι πολύ καλή ιδέα να χρησιμοποιείτε καινούργιες ενδιαφέρουσες λέξεις. Δεν είναι τόσο καλή ιδέα να χρησιμοποιείτε αχρείαστες, περίπλοκες προτάσεις. Όταν το περιεχόμενο που δημιουργείτε προορίζεται για κινητά μέσα, το κλειδί είναι να χρησιμοποιείτε συνεκτικό και εύκολο κείμενο.

4. Τίτλοι που τραβάνε την προσοχή

Οι σύντομοι, ισχυροί τίτλοι είναι η συνταγή για να δημιουργήσετε επιτυχημένο περιεχόμενο για κινητά μέσα. Ο λόγος είναι απλός: το νόημα στους μακροσκελείς τίτλους χάνεται ανάμεσα στην πληθώρα των λέξεων.

5. Ανοίξτε το άρθρο σας με υπέροχες προτάσεις

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για κινητά μέσα αρχίστε με τις πιο ισχυρές δηλώσεις. Όταν ένας αναγνώστης διαβάζει ένα άρθρο στο κινητό του, μπορεί να διαβάσει μόνο λίγες προτάσεις πριν χρειαστεί να ακουμπήσει την οθόνη και να συνεχίσει το διάβασμα. Σιγουρευτείτε ότι το περιεχόμενο που έχετε συμπεριλάβει σε αυτές τις λίγες προτάσεις θα τον κάνουν να θέλει να συνεχίσει.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;