Οι περισσότεροι επιχειρηματίες ενώ δηλώνουν πως θα ήθελαν να δημιουργήσουν μια εταιρεία που θα τύχει της αναγνώρισης του καταναλωτή και θα σημειώσει επιτυχίες, προσανατολίζονται ελάχιστα σ’ αυτήν την κατεύθυνση, ενώ δυσκολεύονται να υιοθετούν συμβουλές και πράγματα που θα τους βοηθούσαν να βελτιωθούν και να πλησιάσουν τους στόχους τους. Όμως, οι κανόνες και κυρίως οι «άγραφοι» κανόνες της αγοράς απαιτούν λεπτούς χειρισμούς και συγκεκριμένες στρατηγικές που μπορούν να δώσουν ώθηση και να κάνουν μια επιχείρηση να ξεχωρίσει…

Εάν θέλετε η επιχείρηση σας να υπερτερήσει έναντι του ανταγωνισμού ένα είναι σίγουρο. Δεν θα το καταφέρετε ακολουθώντας μία ψυχρή, αποστειρωμένη τακτική. Για να κάνετε τους καταναλωτές να αρχίσουν να μιλάνε για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας, χρειάζεται να αναπτύξετε ένα ισχυρό, αξιοσημείωτο, θερμόαιμο brand.

Εδώ θα βρείτε πέντε στρατηγικές για να κάνετε το brand σας πιο ανθρώπινο.

Αρχίστε με λίγο χιούμορ

Μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε χιούμορ για να προωθήσετε το brand σας. Είναι σημαντικό να διασκεδάζετε με τους fan σας. Εάν δεν είστε σίγουροι για το πως ακριβώς μπορείτε να ενσωματώσετε το χιούμορ, πάρτε κάποιες συμβουλές από σελίδες που ειδικεύονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία προσφέρουν πολλές “πως να” ιδέες. Μία τέτοια σελίδα είναι το Social Media Examiner το οποίο προτείνει μεταξύ άλλων το να αστειεύεστε σχετικά με το brand σας στην σελίδα προορισμού σας και στα newsletters σας.

Χρησιμοποιείτε καθημερινή γλώσσα

Τίποτα δεν σκοτώνει γρηγορότερα το ενδιαφέρον ενός πελάτη από την χρήση τεχνικών ορισμών ή υπερβολικά περίπλοκων λεπτομερειών. Οι καταναλωτές αλήθεια δεν θέλουν να ακούν την επιχείρηση να μιλάει μια γλώσσα η οποία απευθύνεται αποκλειστικά σε πελάτες του κλάδου.

Συνδέστε αυτά που προσφέρετε στο μαγαζί σας με τα διαδικτυακά προϊόντα σας

Πολλές επιχειρήσεις συχνά παλεύουν να ενοποιήσουν την offline και την online παρουσία τους. Μία καλή στρατηγική είναι να δημιουργήσετε μία offline εμπειρία η οποία να αντικατοπτρίζει την online εμπειρία της επιχείρησής σας. Για παράδειγμα, κάποιες εταιρίες χρησιμοποιούν το Pinterest ώστε να καταλάβουν ποια είναι τα πιο δημοφιλή τους κομμάτια, τα οποία εν συνεχεία προωθούν περισσότερο στα πραγματικά τους καταστήματα.

Παραδεχθείτε τυχόν λάθη

Εάν κάνετε λάθη καθώς στήνετε την επιχείρησή σας παραδεχθείτε τα και να είστε ειλικρινείς με τους πελάτες σας σχετικά με το πως σκοπεύετε να τα διορθώσετε. Με το να παραδεχθείτε το λάθος σας – αφού φυσικά το διορθώσετε – δείχνετε στους πελάτες σας ότι μπορούν να σας εμπιστευτούν.

Δώστε πιο προσωπικό χαρακτήρα

Ποιος γράφει τα blog σας, κάνει post στο Facebook ή ανεβάζει τις τις φωτογραφίες σας στο Pinterest; Η τεχνολογία έχει κάνει τα ψώνια πιο άνετα αλλά το να κάνετε τα πάντα αυτόματα κάνει την όλη διαδικασία λιγότερο ανθρώπινη. Μία καλή ιδέα είναι να κάνετε το προσωπικό σας να υπογράφει το ονομά του κατά τις αλληλεπιδράσεις της επιχείρησης σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και να σιγουρεύονται ότι οι προσωπικές τους πληροφορίες είναι προσβάσιμες στους καταναλωτές.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

 

Αυτά τα είδες;