Το Instagram είναι μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες Social media marketing και η εξαγορά του από το Facebook το έχει κάνει ακόμα πιο δημοφιλές!

Έτσι, θα πρέπει η παρουσία σας στο Instagram να είναι σοβαρή και προσεγμένη, προκειμένου να έχει επιτυχία. Παρακάτω θα βρείτε 5 απλές συμβουλές, που θα σας «δικτυώσουν» καλύτερα.

Συμβουλή # 1: Προσοχή στις φωτογραφίες

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις φωτογραφίες που ανεβάζετε. Φροντίστε οι φωτογραφίες να είναι καλά κροπαρισμένες ώστε να εμφανίζεται το περιεχόμενο χωρίς να χάνεται κάτι ουσιαστικό από τις άκρες. Περικόψτε τις εικόνες σας με τέτοιο τρόπο, ώστε να μη «χάνουν» σε τετράγωνο σχήμα.

Συμβουλή # 2: Βαρύτητα στις επισημάνσεις

Για μεγαλύτερη αλληλεπίδραση μπορείτε να επισημαίνετε με ετικέτες άλλους χρήστες, φίλους & συνεργάτες, που θα είναι όμως σχετικοί με τη δημοσίευση. Όσο πιο σχετικοί είναι, τόσο μεγαλύτερη αλληλεπίδραση θα δημιουργήσετε και είναι βέβαιο πως το ίδιο θα κάνουν και οι άλλοι, οπότε η ανάρτηση θα λάβει το maximum.

Συμβουλή # 3: Χρησιμοποιήστε short links

Για να κατανοείτε καλύτερα την αποτελεσματικότητα ή όχι που θα έχουν οι ενέργειες σας, θα πρέπει να υπάρξει παρακολούθηση των αποτελεσμάτων ώστε να έχετε πλήρη εικόνα και προβαίνετε σε βελτιώσεις, εφόσον χρειάζονται. Αυτό θα σας εξασφαλίσει μέγιστη αποτελεσματικότητα. Όμως, προς στιγμήν τα Google Analytics δεν μετρούν την επισκεψιμότητα του Instagram που προέρχεται από κινητές συσκευές. Οπότε θα πρέπει να χρησιμοποιείτε ένα εργαλείο παρακολούθησης short links, όπως το goo.gl ή το bit.ly, τα οποία θα μετρούν αναλυτικά όλη την επισκεψιμότητα που θα λαμβάνετε.

 Συμβουλή # 4: Οπωσδήποτε Hashtags

Τα hashtags ευρετηριάζουν το περιεχόμενο μας και το εμφανίζουν στις αντίστοιχες κατηγορίες. Είναι ένας τρόπος οι αναρτήσεις μας να λαμβάνουν μέγιστη διάδοση. Η παγίδα και το λάθος που πολλοί κάνουν, είναι ότι χρησιμοποιούν άσχετα ως προς το περιεχόμενο τους hashtags από δημοφιλής κατηγορίες, ώστε να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο. Όμως αυτό τελικά συγκεντρώνει τη δυσαρέσκεια των χρηστών, βαθμολογείται αρνητικά και φέρνει αντίθετα αποτελέσματα. Οπότε, ναι στα hashtags, αλλά με σύνεση και προσοχή όσον αφορά τη σχετικότητα.

Συμβουλή # 5: Σχετικά Links

Δυστυχώς στο Instagram, οι περιγραφές της κάθε εικόνας δεν μπορούν να συμπεριλαμβάνουν ενεργό link προς την ιστοσελίδα σας. Οπότε το μόνο σημείο για να έχετε ενεργό σύνδεσμο είναι το προφίλ σας στην αρχική σελίδα. Οι περισσότεροι συνηθίζουν να επικοινωνούν την αρχική τους σελίδα. Όμως, ενώ είναι η προφανής επιλογή είναι πολύ πιθανό να μην εξυπηρετεί τόσο, όσο μια εσωτερική σελίδα του site σας που μπορεί να οδηγεί στις λεπτομέρειες μιας υπηρεσίας ή των προϊόντων σας. Η πρόταση λοιπόν, είναι να οδηγούμε τους χρήστες στην πιο ουσιαστική και αποτελεσματική κατά τη γνώμη μας σελίδα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;