1. Το περιεχόμενό σας είναι δύσκολο να διαβαστεί σε κινητές συσκευές

Περισσότερο από το ήμισυ της επισκεψιμότητας στο διαδίκτυο προέρχεται από κινητές συσκευές. Και όμως, το 23% των μικρών ιστοσελίδων επιχειρήσεων εξακολουθούν να μην είναι ιστοσελίδες φιλικές προς κινητές συσκευές.

Η Google εκτιμά τη φιλικότητα προς κινητές συσκευές τόσο πολύ ώστε έχει ξεδιπλώσει αρκετές μεγάλες ενημερώσεις για να μειώσει μη φιλικές προς κινητά ιστοσελίδες. Πιο πρόσφατα, έχουν λάβει ως προεπιλεγμένη καταχώρηση την καταχώρηση φιλική πρωτίστως προς κινητά – ακόμα και αν ο χρήστης είναι σε desktop. Και σε αυτό το σημείο, ήρθε η ώρα να αποκτήσετε μια ιστοσελίδα mobile-friendly  ή η ώρα να μάθετε να ζείτε χωρίς την ελπίδα ότι η ιστοσελίδα σας θα εμφανιστεί στην 1η σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

2. Δεν χρησιμοποιείτε meta-τίτλο και ετικέτες περιγραφής

Η επισκεψιμότητα που χάνετε σε περίπτωση που δεν το κάνετε αυτό είναι πολύ μεγάλη. Αλλά, από την άλλη πλευρά, τη στιγμή που είστε έτοιμοι, αυτός είναι ο μόνος καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε κυκλοφορίας.

3. Δεν ελέγχετε τα analytics σας αρκετά συχνά

Ξέρω, οι αναφορές των analytics δεν είναι και η πιο ευχάριστη ανάγνωση. Τουλάχιστον, μέχρι να αρχίσετε να βλέπετε βελτιώσεις. Αλλά η αναθεώρηση των αναφορών analytics σας μπορεί να σας δείξει σε μεγάλο βαθμό τι λειτουργεί – και τι όχι – στην ιστοσελίδα σας.

4. Γράφετε περισσότερα για τις μηχανές αναζήτησης παρά για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας

Για πολλά χρόνια, υπήρχε μια διαφωνία μεταξύ SEO expert για το αν θα ήταν καλύτερα να βελτιστοποιηθούν οι σελίδες για τις μηχανές αναζήτησης ή για τους ανθρώπινους αναγνώστες.

Ευτυχώς, οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν σταματήσει να το κάνουν αυτό. Και είναι δυνατόν να γράψετε ταυτόχρονα για bots και ανθρώπους.

5. Λανθασμένη στόχευση λέξεων-κλειδιών

Υπάρχουν μερικές πιθανές αιτίες για αυτό.

• Η πλέον διαδεδομένη αιτία είναι ότι προσπαθείτε να στοχεύσετε μια λέξη που δεν μπορεί ρεαλιστικά να ταξινομηθεί. Όπως το «αυτόματη ασφάλεια», για παράδειγμα. Αντί να ψάξετε αυτές τις φράσεις υψηλού ανταγωνισμού και υψηλού όγκου, ψάξτε «λέξεις-κλειδιά longtail» (λέξεις-κλειδιά με τρεις ή περισσότερες λέξεις). Θα πάρετε τα καλύτερα αποτελέσματα.

• Ένα άλλο πρόβλημα θα μπορούσε να είναι ότι δεν έχετε ενημερωθεί σχετικά με το πώς οι μηχανές αναζήτησης καταλαβαίνουν τις λέξεις-κλειδιά. Οι ημέρες των στατικών, άκαμπτων λέξεων-κλειδιά έχουν ξεπεραστεί (χάρη σε κάτι που ονομάζεται RankBrain). Τώρα, σκεφτείτε τις λέξεις-κλειδιά περισσότερο σαν θέματα. Είναι ακόμα σημαντικό να χρησιμοποιείτε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά, αλλά είναι πιο σημαντικό να χρησιμοποιείτε όλες τις παραλλαγές λέξεων-κλειδιών και όρους που υποστηρίζουν ένα συγκεκριμένο θέμα – όπως ακριβώς θα έκανε ένας άνθρωπος.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;