Σας αρέσει να αφήνετε χρήματα στο τραπέζι;

Οι περισσότεροι από εσάς μάλλον απαντήσατε «όχι», αλλά από την εμπειρία μου από τις περισσότερες ιστοσελίδες, η απάντηση στην πραγματικότητα είναι ένα μεγάλο «Ναι».

Το πρόβλημα (και η λύση) βρίσκεται στην σελίδα Thank You… Ξέρετε, την σελίδα που φτιάξατε σε 30 δευτερόλεπτα και στην οποία ευχαριστείτε τους επισκέπτες που γράφτηκαν στο newsletter σας.

Αυτό που δεν συνειδητοποιούν οι περισσότεροι είναι ότι:

Η σελίδα Thank You μπορεί να κάνει τους επισκέπτες να σας βοηθήσουν σε απίστευτα μεγάλο βαθμό για να:

  • Μαζέψετε πληροφορίες όσον αφορά την έρευνα αγοράς και το feedback των πελατών
  • Αυξήσετε τις πωλήσεις σας
  • Αυξήσετε την ευαισθητοποίηση όσον αφορά το brand σας

Τακτική #1: Ζητήστε από τους επισκέπτες να συμπληρώσουν μία έρευνα

Οι έρευνες είναι ένας εύκολος, γρήγορος και φθηνός τρόπος να πάρετε feedback. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να σκεφτείτε μερικές ερωτήσεις και να βάλετε ένα link στην σελίδα σας Thank You.

Εδώ είναι μερικές συμβουλές για την έρευνά σας:

  • Να είναι σύντομη
  • Ενημερώστε τους επισκέπτες πόσο θα διαρκέσει
  • Χρησιμοποιήστε τις φόρμες της Google

Τακτική #2: Ζητήστε από τους επισκέπτες να σας «πουν περισσότερα για τον εαυτό τους»

Όσα περισσότερα γνωρίζετε για τον κάθε ένα πελάτη/επισκέπτη, τόσο το καλύτερο. Απλά ζητήστε από τους επισκέπτες της σελίδας σας Thank You να απαντήσουν σε μερικές ερωτήσεις αφήνοντας ένα σχόλιο. Σύντομα θα έχετε τόνους δεδομένων που δεν θα μπορούσατε ποτέ να πάρετε από τα analytics. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το περιεχόμενο για να δημιουργήσετε καινούργιο περιεχόμενο στο blog σας, να φτιάξετε tutorials ή ακόμα και προϊόντα/υπηρεσίες που ξέρετε ότι χρειάζονται οι πελάτες σας.

Τακτική #3: Ζητήστε Feedback

Το να ζητήσετε feedback σας δίνει μία πιο πλήρη εικόνα όσον αφορά το γιατί και το πώς οι πελάτες σας αλληλεπιδρούν με την σελίδα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Το να παίρνετε απαντήσεις κατευθείαν από τους πελάτες σας είναι το μυστικό σας όπλο για να εντοπίσετε προβλήματα και ευκαιρίες για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να οδηγείτε τους πελάτες σας στο τμήμα με τα σχόλια της σελίδας σας Thank You για να μπορούν εκεί άνετα να αφήνουν το feedback τους.

Τακτική #4: Ενσωματώστε link από το καλύτερο περιεχόμενό σας

Εάν προσθέσετε link που θα κατευθύνουν στο καλύτερο περιεχόμενό σας μπορείτε να μετατρέψετε την σελίδα Thank You σε μία πολύ χρήσιμη σελίδα που θα προετοιμάζει τους ανθρώπους να κάνουν κάποια αγορά αργότερα και να σας κάνει να φαίνεστε ακόμα πιο ειδήμονες στον χώρο σας. Σαν bonus παίρνετε και το ότι οι επισκέπτες μπορούν να μοιραστούν αυτά τα link και στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

Τακτική #5: Ενσωματώστε μαρτυρίες

Οι μαρτυρίες μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τους δείκτες μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες σας. Οι περισσότεροι γνωρίζετε ότι είναι ένας υπέροχος τρόπος να αυξήσετε τις μετατροπές στην αρχική σας σελίδα ή στην σελίδα προορισμού. Γιατί λοιπόν να μην τις συμπεριλάβετε στην σελίδα  Thank You για όσους subscribers δεν έχουν κάνει ακόμα κάποια αγορά;

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;