Το Social media marketing για να θεωρηθεί επιτυχημένο πρέπει να αναβαθμίσει και να κρατήσει ένα υψηλό επίπεδο στην επικοινωνία της επιχείρησης με το κοινό της. Φυσικά η βάση σ’ αυτή την επικοινωνία, βρίσκεται στα ίδια τα social. Σε αυτό το άρθρο θα μάθουμε 5 εύκολους τρόπους για καλύτερη επικοινωνία και για να λαμβάνουμε περισσότερα μηνύματα στο Facebook.

#1. Βελτιστοποιήστε τη σελίδα σας για μηνύματα

Mια σελίδα στο Facebook που ενθαρρύνει τους χρήστες να στείλουν μήνυμα στη σελίδα σας είναι ο πρώτος – και ευκολότερος – τρόπος για να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες της επαγγελματικής σας σελίδας να «μιλήσουν» με την εταιρεία σας. Φαίνεται υπερβολικά απλό, αλλά απλά με τη βελτιστοποίηση της facebook σελίδας σας για να κατευθύνετε τους χρήστες στο να σας στέλνουν μηνύματα, μπορείτε να έχετε τεράστιο αντίκτυπο στον αριθμό των μηνυμάτων που λαμβάνετε από ενδιαφερόμενους ή περίεργους δυνητικούς πελάτες.

Δοκιμάστε:

Ρυθμίστε την προεπιλεγμένη call to action της σελίδας σας στο Facebook σε «Επικοινωνία». Προτρέψτε τους επισκέπτες να στείλουν μήνυμα στη σελίδα σας με το κείμενό τους στην περιγραφή της επιχείρησής σας.

#2. Εγκαταστήστε έναν βοηθό απόκρισης

Ο βοηθός απόκρισης είναι η εκδοχή του Facebook ενός «baby-bot» και μπορεί να σας βοηθήσει με τα εισερχόμενα μηνύματα – ακόμη και όταν δεν είστε σε θέση να τα λάβετε προσωπικά. Ο βοηθός απόκρισης σας επιτρέπει: 1) να ορίσετε άμεσες απαντήσεις 2) να ανταποκρίνεστε στα μηνύματα όταν δεν είστε στον υπολογιστή ή το τηλέφωνό σας και 3) να ορίσετε ένα χαιρετισμό μηνύματος. Σε καθένα από αυτά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στοιχεία εξατομίκευσης και να χαιρετήσετε όσους στέλνουν μήνυμα στη σελίδα σας με ένα εξατομικευμένο μήνυμα. Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε ένα σύνδεσμο στη σελίδα επικοινωνίας μας, συχνές ερωτήσεις ή ακόμα και τον αριθμό τηλεφώνου σας σε αυτά τα μηνύματα.

#3. Σχολιάστε τις δημοσιεύσεις με το σύνδεσμό σας messenger

Το Facebook έχει μια νέα λειτουργία που σας επιτρέπει να σχολιάζετε τις δημοσιεύσεις με το σύνδεσμο messenger της επωνυμίας σας. Αν εκτελέσετε μια διαφήμιση στο Facebook για την οποία οι χρήστες κάνουν ερωτήσεις, φροντίστε να απαντήσετε με αυτόν τον σύνδεσμο για να συνεχίσετε τη συζήτηση μέσα στο Messenger.

#4. Εκτελέστε μια διαφήμιση «Αποστολή στο Messenger»

Οι διαφημίσεις Messenger είναι ο νέος τύπος διαφήμισης του Facebook. Σας επιτρέπουν να στοχεύετε τους πελάτες σας ακριβώς όπως οποιαδήποτε άλλη διαφήμιση, αλλά μπορείτε να τους ενθαρρύνετε να σας ειδοποιούν απευθείας από τη Διαφήμιση. Λάβετε υπόψη σας ότι θα θέλετε να τροποποιήσετε τα εισερχόμενά σας για να βεβαιωθείτε ότι τα χρήματά σας έχουν διατεθεί σωστά. Όμως, καθώς πρόκειται για νέο τύπο διαφήμισης Facebook, η καλύτερη στιγμή για να πειραματιστείτε με αυτές τις διαφημίσεις είναι τώρα.

#5. Δεσμευτείτε να το χρησιμοποιείτε καθημερινά

Ο καλύτερος τρόπος να αξιοποιήσετε στο έπακρο το Facebook Messenger είναι να παρακολουθείτε το κανάλι σας ακριβώς όπως θα παρακολουθούσατε τα δικά σας εισερχόμενα ή το αγαπημένο σας κανάλι. Η φύση του καναλιού συνομιλίας ενθαρρύνει τη δράση κατά παραγγελία, οπότε όσο περισσότερη ανταπόκριση προσφέρετε, τόσο το καλύτερο.

Τέλος, διατηρήστε το κανάλι, καθώς τελικά, προσφέρει μετατροπές. Το Messenger αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για να προβάλλετε την προσωπικότητα του brand σας χρησιμοποιώντας GIF και emojis που απευθύνονται στο κοινό σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;