Πως θα κερδίσετε χρόνο και χρήμα στην καμπάνια SEO. Αυτό είναι το σημερινό θέμα του άρθρου μας.

Ο Κίνδυνος του να μειώσετε τον προϋπολογισμό σας

Προφανώς και είναι φυσικό να θέλετε να γλιτώσετε χρήματα στην κορυφαία καμπάνια SEO σας αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί. Εάν τον μειώσετε υπερβολικά μπορεί να μην δείτε ποτέ τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Ο στόχος σας δεν πρέπει να είναι απλά να μειώσετε τον χρόνο και τα χρήματα που επενδύετε, αλλά να τα επενδύετε πιο αποτελεσματικά.

Πως θα κερδίσετε χρόνο και χρήμα στην καμπάνια SEO

Στοχεύστε έναν πιο συγκεκριμένο τομέα αγοράς

Είναι συχνό φαινόμενο για όσους ασχολούνται με υπηρεσίες internet marketing υψηλού επιπέδου, ελπίζοντας να μεγιστοποιήσουν την απήχησή τους, να απευθύνονται σε μεγάλα τμήματα κοινού. Εάν προσπαθείτε όμως να επενδύσετε λιγότερα χρήματα, είναι σαφώς καλύτερο να επιλέξετε ένα ιδιαίτερα εξειδικευμένο τομέα της αγοράς. Αυτό θα σας επιτρέψει να παραμείνετε συναφείς ενώ προσφέρετε λιγότερο υλικό.

Κάντε συνδυασμούς στην προσέγγισή σας

Γενικά υπάρχουν τρεις προσεγγίσεις όσον αφορά το SEO. Μπορείτε να επιλέξετε μία εταιρεία, που μπορεί να απαιτεί λίγα περισσότερα λεφτά αλλά θα σας προσφέρει οφέλη που δεν θα μπορέσετε να βρείτε αλλού. Μπορείτε να βρείτε ελεύθερους επαγγελματίες, οι οποίοι είναι πιο φθηνοί αλλά και λιγότερο αξιόπιστοι, ή μπορείτε να κάνετε κάποια πράγματα μόνοι σας, κάτι το οποίο μπορεί να σας γλιτώσει χρήματα αλλά δεν εγγυάται καλά αποτελέσματα. Εάν πραγματικά έχετε πολύ περιορισμένο προϋπολογισμό, ίσως η καλύτερη λύση είναι να βρείτε κάποιον συνδυασμό, διαλέγοντας δύο από αυτές τις προσεγγίσεις.

Σκεφτείτε σφαιρικά

Να θυμάστε ότι το SEO δεν είναι μία στρατηγική που είναι βιώσιμη από μόνη της. Συγκατοικεί και ενισχύεται από άλλες στρατηγικές, όπως το χρήσιμο και απαραίτητο marketing περιεχομένου, το social media marketing  και τo email marketing. Εάν επενδύσετε κάποια χρήματα και σε αυτούς τους τομείς, θα δείτε ότι θα βελτιώσετε σε μεγάλο βαθμό την απόδοση της επένδυσης σας (ROI).

Πως θα κερδίσετε χρόνο και χρήμα στην καμπάνια SEO

Να επενδύετε μόνο σε πλατφόρμες που δουλεύουν

Κάποιες πλατφόρμες που χρησιμοποιείτε θα δείτε ότι σας εξυπηρετούν πολύ καλά εξαρχής, ενώ άλλες ότι δεν δουλεύουν όσο καλά περιμένατε. Θα πειραματιστείτε με κάτι καινούργιο, θα πάρετε κάποιες καλές συμβουλές, αλλά μετά από κάποιες εβδομάδες ακόμα δεν θα βλέπετε τα αποτελέσματα που θα θέλατε. Θα μπείτε στον πειρασμό να τις κρατήσετε χάρη ευκολίας, αλλά σας συμβουλεύω να μην το κάνετε. Μην υιοθετείτε τακτικές που δεν δουλεύουν καθώς είναι χάσιμο χρόνου.

Στοχεύστε την ποιότητα και όχι την ποσότητα

Αυτή είναι μία πολύ σημαντική στρατηγική εάν θέλετε να είστε επιτυχημένοι. Η αξία αυξάνεται κατακόρυφα με την ποιότητα. Ένα εκπληκτικό blog post αξίζει όσο δέκα ή και περισσότερα μέτρια. Εάν και η ποιοτική δουλειά κοστίζει περισσότερα χρήματα και είναι πιο χρονοβόρα, θα δείτε ότι είναι μακράν καλύτερη επένδυση μακροχρόνια.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.