Πόσο εύκολο είναι να πετύχετε στο χώρο του digital marketing;

Υπάρχουν πολλά πράγματα που κάνουν τον καθένα μας μοναδικό.

Η ερώτηση συνέντευξης, “Τι σας κάνει μοναδικό;” δεν είναι μια ευκαιρία να ομολογήσετε περίεργες συνήθειες ή περίεργες ιδιορρυθμίες. Είναι μια ευκαιρία να παράσχετε στον ερευνητή μια εικόνα για το πώς θα γίνετε ο καλύτερος υποψήφιος για ένα ρόλο.

Πώς να απαντήσετε στο “Τι σας κάνει μοναδικό;”
6 απαντήσεις
1. «Είμαι πολύ καλός στην επικοινωνία και βρίσκω εύκολο για μένα να συσχετιστώ με άλλους ανθρώπους».

Σκεφτείτε να αναφέρετε ένα χαρακτηριστικό προσωπικότητας που θεωρείτε ότι θα ήταν κατάλληλο για την επιχείρηση. Αφού διαβάσετε την περιγραφή εργασίας, κάντε μια λίστα χαρακτηριστικών που θα μπορούσαν να σας κάνουν εξαιρετικό υποψήφιο.

2. “Μου αρέσει πολύ να μαθαίνω νέα πράγματα και αναζητώ συνεχώς νέες ευκαιρίες μάθησης”.

Αναφέροντας το πάθος σας για την εκμάθηση νέων πραγμάτων, επιδεικνύετε ότι εστιάζεστε στην ανάπτυξη και δεν φοβάστε τις προκλήσεις. Επιπλέον, η απάντηση στην ερώτηση με τον τρόπο αυτό σας επιτρέπει να υπενθυμίσετε στον ερευνητή γιατί είστε μοναδικά κατάλληλοι για το ρόλο. Ενώ άλλοι υποψήφιοι μπορεί να έχουν μεγαλύτερη εμπειρία από τη βιομηχανία ως digital consultant, αποδεικνύετε ότι επιθυμείτε να υπερβείτε γρήγορα τις προσδοκίες της εργασίας που θα σας ανατεθεί.

3. “Η προηγούμενη εμπειρία μου στην εξυπηρέτηση πελατών μου έδωσε μοναδικές τεχνικές δεξιότητες που μπορώ να εφαρμόσω σε αυτό το ρόλο”.

Εάν έχετε προηγούμενη εμπειρία σε ένα ρόλο πολύ διαφορετικό από αυτόν για τον οποίο υποβάλετε αίτηση, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως ευκαιρία για αυτή που τώρα αιτείστε. Με μια απάντηση σαν αυτή, είστε σε θέση να ανακουφίσετε τις ανησυχίες που μπορεί να έχει αυτός που σας προσφέρει τη δουλειά, με την έλλειψη εμπειρίας σας στον τομέα.

4. “Η δουλειά μου σε μια start up επιχείρηση μου έδωσε την ευκαιρία να κατανοήσω τα συν και τα πλην του κλάδου και να αναλάβω καθήκοντα που δεν θα μπορούσα να κάνω σε μια μεγαλύτερη εταιρεία. Νομίζω ότι αυτή η εμπειρία μου δίνει ένα μικρό πλεονέκτημα σε σχέση με άλλους υποψηφίους. “.

Όπως και στην παραπάνω απάντηση, αυτή η απάντηση είναι καλή αν προσπαθείτε να αλλάξετε βιομηχανία. Αν νομίζετε ότι η προηγούμενη εμπειρία σας θα μπορούσε να αποτρέψει τους συνεντευξιαστές από το να σας βλέπουν ως εξαιρετικά ειδικευμένους, αυτή είναι μια βέλτιστη ευκαιρία να αποδειχθούν λάθος.

5. “Δεν φοβάμαι την αποτυχία, νομίζω ότι αποτελεί ουσιαστικό μέρος της πειραματικής διαδικασίας που σας φέρνει στην επιτυχία … Για παράδειγμα …”.

Αυτή η απάντηση δείχνει στον ερευνητή σας ότι δεν φοβάσαι να αναλάβεις κινδύνους. Φυσικά, θα θελήσετε να το πείτε μόνο εάν έχετε ένα θετικό παράδειγμα για να ενισχύσετε τη σημασία της αποτυχίας στο χώρο εργασίας και πιο συγκεκριμένα σε ένα Digital Agency.
Δεν θέλετε να ακούγεται σαν να κάνετε λάθη όλη την ώρα, αλλά θα ξεχωρίζετε αν αναφέρετε πώς κάνατε μια αποτυχία που μπορεί να σας φανεί χρήσιμη στο να φτάσετε στην επόμενη επιτυχία.

6. “Είμαι εξαιρετικά οργανωμένος, και στην τελευταία μου εταιρεία, ήμουν σε θέση να εφαρμόσω αυτή την ικανότητα για να βελτιώσω τη διαδικασία μας και να αυξήσουμε την απόδοση επένδυσης κατά 33%.”

Θυμηθείτε, όταν ο ερωτώμενος σας ρωτά “τι σας κάνει μοναδικό”, αναρωτιέται πραγματικά “πώς θα βοηθήσετε την εταιρεία μας;”

Στο τέλος της ημέρας, είναι κρίσιμο να δέσετε την απάντησή σας πίσω στο πώς θα λύσετε προβλήματα για την εταιρεία.