Το marketing μέσω ατόμων με «επιρροή» είναι ένα ισχυρό μέσο για να δημιουργήσετε αποδοχή και να λάβει ορατότητα το brand σας.

Η ιδέα είναι απλή: Βρείτε ένα «άτομο με επιρροή», κάποιον δηλαδή στον κλάδο σας με πολλούς fans/ακολούθους στα κοινωνικά δίκτυα και σεβασμό μέσα στην κοινότητα.

Στη συνέχεια, κάντε αυτό το άτομο να κοινοποιεί το υλικό σας, να αλληλεπιδρά μαζί σας ή αλλιώς αναφέρει το brand σας.

Παρακάτω θα βρείτε έξι μυστικά για να τραβήξετε την προσοχή ενός τέτοιου ατόμου

1. Μην βουτάτε στα βαθιά από την αρχή

Κατ ‘αρχάς, θα πρέπει να σταματήσετε να κυνηγάτε το άπιαστο και να παρακάμψετε τα ανώτατου επιπέδου άτομα με επιρροή του κλάδου σας. Όταν είστε στο ξεκίνημα, είναι απίθανο να τραβήξετε την προσοχή αυτών των ανθρώπων, γιατί το μήνυμά σας είναι ένα από τα εκατοντάδες ή χιλιάδες που βλέπουν κάθε εβδομάδα.

2. Περιμένετε πριν ζητήσετε μεγάλες χάρες

Μη βιαστείτε να ζητήσετε κάτι σημαντικό. Αντ ‘αυτού, ξεκινήστε με μερικά από τα βασικά των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και της κεντρικής ιδέας του Social media marketing. Ακολουθήστε αυτό το άτομο και αλληλεπιδράστε με έναν χρήσιμο, φιλικό τρόπο. Μπορείτε να αρχίσετε να τραβάτε την προσοχή του με λεπτούς τρόπους, για παράδειγμα, μπορείτε να ξεκινήσετε το retweeting ή να κοινοποιείτε τα περιεχόμενα αυτού του προσώπου.

3. Πάντοτε, να δίνετε πριν πάρετε

Τα άτομα με επιρροή είναι πολυάσχολοι άνθρωποι, όχι εργαζόμενοι από φιλανθρωπία. Αντί να ξεκινάτε με ένα αίτημα, να ξεκινάτε συμβάλλοντας με κάτι αξιόλογο. Για παράδειγμα, η παροχή κάτι του αξιόλογου θα μπορούσε να είναι τόσο απλή όσο η κοινοποίηση ενός από τα πιο πρόσφατα κομμάτια αυτού του προσώπου.

4. Ξεχωρίστε

Κατ ‘αρχάς, βελτιστοποιήστε το προφίλ σας ώστε να ξεχωρίσει επιδεικνύοντας την ειδικότητα και την εμπειρία σας, και εργαστείτε για τη δημιουργία και την προώθηση μοναδικού περιεχομένου με τις δικές σας δυνάμεις.

5. Σεβαστείτε το χρόνο τους

Στη συνέχεια, θα πρέπει να σέβεστε το χρόνο των ατόμων επιρροής. Αυτοί είναι πολυάσχολοι άνθρωποι, και δεν μπορούν να απαντούν σε κάθε αίτημα που έρχεται σε αυτούς.

6. Μάθετε να δέχεστε την απόρριψη

Πιθανότατα δεν πρόκειται να πετύχετε με το πρώτο άτομο επιρροής που θα δουλέψετε. Θα περάσετε από μερικούς- ίσως μια δωδεκάδα ή περισσότερους- προτού να πάρετε μια απάντηση. Μάθετε να χειρίζεστε την απόρριψη, και να προχωράτε στον επόμενο υποψήφιο.

Αν ακολουθήσετε αυτές τις έξι συμβουλές, θα πρέπει να αρχίσετε να βλέπετε καλύτερα αποτελέσματα στη διαφημιστική σας εκστρατεία μέσω ατόμων επιρροής.

Αν διαπιστώσετε πως δυσκολεύεστε, σκεφτείτε να προωθήσετε την online φήμη σας με άλλους τρόπους μέχρι να είστε σε παρόμοιο επίπεδο, είναι πολύ πιο εύκολο να δικτυωθείτε με παρόμοια άτομα από ότι με ανθρώπους που έχουν σημαντικά μεγαλύτερη δύναμη.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;