8,6 τρισεκατομμύρια μηνύματα στέλνονται κάθε χρόνο κατά μέσο όρο. 6 δισεκατομμύρια κάθε μέρα στις ΗΠΑ. Εάν το σκεφτείτε, αυτός ο αριθμός είναι 20 φορές μεγαλύτερος από τον αριθμό των Tweets και 12 φορές μεγαλύτερος από τον αριθμό των μηνυμάτων που στέλνονται καθημερινά στο Facebook.

Με τόσα μηνύματα δεν είναι να απορεί κανείς γιατί οι ομάδες marketing βρίσκουν ότι οι καμπάνιες SMS είναι τόσο επιτυχημένες.

Σε πολλούς κλάδους, τα μηνύματα στο κινητό παρέχουν το πιο αποτελεσματικό και άμεσο κανάλι marketing.

Εάν τρέχετε καμπάνιες κινητών τηλεφώνων και μηνυμάτων ή εάν σκέφτεστε να αρχίσετε, εδώ θα βρείτε κάποιες συμβουλές που έχουμε δει ότι δουλεύουν!

Συμβουλή 1 – Διαχωρίστε το κοινό σας

Ακούω συχνά τους ανθρώπους να παραπονιούνται για τα μηνύματα ή τα email που λαμβάνουν. Αλλά εάν το ψάξετε λίγο περισσότερο θα δείτε ότι όταν στέλνετε το κατάλληλο μήνυμα στον κατάλληλο πελάτη, τότε λέει “Μου άρεσε αυτό το μήνυμα, αλλά αυτό δεν ήταν marketing, αυτό ήταν χρήσιμο!”
Πρέπει να σιγουρευτείτε ότι κάθε άτομο παίρνει το πιο σχετικό για αυτό μήνυμα. Χρησιμοποιήστε το ιστορικό αγορών, δημογραφικά στοιχεία και άλλα δεδομένα για να βεβαιωθείτε ότι στέλνετε το σωστό μήνυμα στους σωστούς ανθρώπους. Καθώς οι περισσότεροι πελάτες σας τώρα έχουν smartphones μπορείτε επίσης να εντοπίσετε ποιες καμπάνιες κινητών παίρνουν τα περισσότερα κλικ, κάτι το οποίο θα σας βοηθήσει να βελτιώνεστε συνεχώς με την πάροδο του χρόνου.

Συμβουλή 2 – Το timing είναι το κλειδί

Όπως λένε, το timing είναι τα πάντα. Υπάρχουν δύο όψεις στο timing στις οποίες πρέπει να δώσετε προσοχή. Αρχικά, τα ανοιχτά μηνύματα είναι λιγότερο επιτυχημένα από τα μηνύματα που εμπεριέχουν προσφορές που λήγουν. Δημιουργήστε το κείμενο του μηνύματός σας ώστε να υποδηλώνει ότι η προσφορά «λήγει σύντομα» ή κάτι παρεμφερές.
Η δεύτερη όψη δεν έχει καμία σχέση με την πρώτη. Θέλετε να σιγουρευτείτε ότι τα μηνύματά σας στέλνονται σε πρόσφορες ώρες. Για παράδειγμα, όταν κάποιος αγοράζει ένα προϊόν, θα μπορούσατε να του στείλετε ένα μήνυμα για ένα άλλο σχετικό προϊόν με την ελπίδα ότι θα ενδιαφερθεί.

Συμβουλή 3 – Τα Triggered Μηνύματα είναι Ισχυρά

Ο μέσος χρόνος ανοίγματος ενός email αυξάνεται σταδιακά αφού το στείλετε για περίπου 24 ώρες. Ο μέσος όρος ανοίγματος για τα SMS κορυφώνεται, με 70% των ανοιγμάτων να γίνονται τα πρώτα 60 λεπτά.

Αυτή η αμεσότητα επιτρέπει τα λεγόμενα triggered μηνύματα. Για παράδειγμα, εάν έχετε κάποιους τακτικούς πελάτες για κάποιο διάστημα χρόνου, και σταματήσουν να έρχονται στο μαγαζί σας, μπορείτε να τους στείλετε ένα μήνυμα με προσφορές για να τους κάνετε να έρθουν ξανά.

Συμβουλή 4 – Σύντομα, γλυκά, και απλά

Αυτή ίσως είναι η πιο σημαντική συμβουλή που πρέπει να ακολουθήσετε εάν θέλετε η καμπάνια SMS σας να είναι επιτυχημένη. Κατ’αρχάς θυμηθείτε ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν μπορείτε να γράψετε περισσότερους από 160 χαρακτήρες. Επιπλέον, όσο πιο γρήγορα πάτε στο ψαχνό, τόσο καλύτερα είναι.

50% έκπτωση στην επόμενη σας αγορά.Κάντε CLICK ΕΔΩ. Λήγει την Κυριακή

Αυτό είναι ένα φανταστικό μήνυμα καθώς φτάνει γρήγορα στο ζητούμενο, προσφέρει εύκολες οδηγίες και λέει στους πελάτες ότι η ευκαιρία λήγει σύντομα.

Συμβουλή 5 – Κάντε τα link σας πιο όμορφα

Ο καλύτερος τρόπος να ομορφύνετε τα URL σας είναι να χρησιμοποιήσετε έναν URL shortener όπως το Goo.gl της Google ή το Bit.ly. Αυτά κάνουν τα URL σας πιο μικρά και φαίνονται πιο ωραία.

Υπάρχει και ένα άλλο όφελος που αποκομίζετε όταν χρησιμοποιείται έναν shortener: εξοικονομείτε χώρο. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να κρατάτε τα πράγματα σύντομα και απλά.

Συμβουλή 6 – Μην είστε Spammer

Θυμηθείτε ότι η ικανότητα να στείλετε ένα SMS σε έναν εν δυνάμει πελάτη είναι προνόμιο, όχι δικαίωμα. Εάν τους ενοχλείτε πολύ συχνά, ή στέλνετε μηνύματα χωρίς λόγο, τότε μάλλον θα χάσετε αυτό το προνόμιο. Σε κανέναν δεν αρέσει το spam οπότε μην στέλνετε.

Τα καλά μηνύματα πρέπει να τα περιμένουν, πρέπει να είναι προσωπικά και σχετικά. Ένα καλό μήνυμα είναι αυτό που θα λείψει από τον πελάτη σας εάν δεν σταλθεί. Σε αυτό πρέπει να στοχεύετε.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;