Έχετε καθορίσει όλες τις προτεραιότητες για την στρατηγική σας email-marketing; Τώρα είναι η ώρα να αξιολογήσετε την επιτυχία των πρότερων προσπαθειών σας και να ψάξετε περιοχές που χρειάζονται βελτίωση. Εδώ σας παρέχουμε κάποιες συμβουλές για να αναπτύξετε μια στρατηγική που θα σας οδηγήσει στην επιτυχία.

Συμβουλές για να Αναπτύξετε μια Αποτελεσματική Στρατηγική Email-Marketing

Αρχικά, πρέπει να καθορίσετε τους στόχους σας. Το επόμενο βήμα είναι να καθορίσετε που πρέπει να εστιάσετε τον χρόνο και τους πόρους σας. Εδώ θα βρείτε κάποιες συμβουλές για να αναπτύξετε την στρατηγική σας:

Δώστε προτεραιότητα στα κινητά μέσα.

Λαμβάνοντας υπόψη τον ήδη μεγάλο και ολοένα αυξανόμενο αριθμό ανθρώπων που χρησιμοποιούν κινητές συσκευές, μια σημαντική μερίδα των εν δυνάμει πελατών σας χρησιμοποιούν smartphones και tablets για να διαβάσουν τα email σας. Για να βεβαιωθείτε ότι τα email σας φαίνονται ωραία και ότι είναι εύκολο κάποιος να αλληλεπιδράσει μαζί τους – είτε οι subscribers σας χρησιμοποιούν desktop, laptop, ή κινητές συσκευές για να διαβάσουν τα emails σας – χρησιμοποιήστε responsive σχεδιασμό.

Χρησιμοποιείστε αυτοματισμό για να δημιουργήσετε καμπάνιες email.

Με την σημερινή υψηλή διαθεσιμότητα των εργαλείων αυτοματισμού, το να στήσετε καμπάνιες email είναι ένας εύκολος και υψηλά αποτελεσματικός τρόπος να χτίσετε σχέσεις και εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας, καθώς και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Όταν γίνεται σωστά, αυτές οι καμπάνιες στέλνουν τις σωστές προσφορές και το σωστό περιεχόμενο την σωστή στιγμή για να μετατρέψετε τους εν δυνάμει πελάτες σας σε…. πελάτες σας.

Συνδυάστε marketing περιεχομένου με ισχυρές τακτικές παραγωγής leads.

Κάθε χρόνο, οι τυπικές λίστες email βιώνουν φθορά ως και 25% εξαιτίας αναπηδήσεων, μη εγγεγραμμένων και ανενεργών χρηστών. Ξεκινήστε  να χρησιμοποιήσετε δημογραφικά δεδομένα και έρευνες αγοράς που έχετε συλλέξει για τους υπάρχοντες πελάτες σας ώστε να  δημιουργήσετε marketing personas τα οποία δείχνουν τα χαρακτηριστικά των ιδανικών πελατών της επιχείρησής σας. Έπειτα, βασιζόμενοι σε αυτά τα personas, δημιουργείστε περιεχόμενο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά για να βρείτε καινούργιους εν δυνάμει πελάτες.

Δημιουργείστε εξατομικευμένο περιεχόμενο.

Με άλλα λόγια, χρησιμοποιήστε μικρό-στόχευση για να 1) αναγνωρίσετε μικρότερα κομμάτια από την λίστα των subscribers σας και να 2) χρησιμοποιείστε τεχνικές εξατομίκευσης για να είστε σε θέση να παρέχετε σχετικές πληροφορίες σε κάθε κομμάτι. Η εξατομίκευση αποφέρει έσοδα – παράγει ως και έξι φορές υψηλότερο βαθμό συναλλαγών.

Ενσωματώστε την ιστοσελίδα σας στις τακτικές σας email-marketing.

Εάν οι πελάτες αρχίζουν να ψωνίζουν στην ιστοσελίδα σας αλλά εγκαταλείπουν τα καλάθια τους, έχετε πρόχειρη μια καμπάνια email για να τους κάνετε να ασχοληθούν ξανά; Εάν δεν έχετε, χάνετε μια τεράστια ευκαιρία να επανακτήσετε τις πωλήσεις σας. Αυτού του είδους τα email είναι απλά ένα παράδειγμα του πως μπορείτε να εντάξετε την ιστοσελίδα σας στο email marketing για να οδηγήσετε τις μετατροπές.

Υιοθετήστε μια διαδικασία βελτιστοποίησης email.

Για να αποκομίσετε εκπληκτικά αποτελέσματα από την κάθε καμπάνια email χρειάζεται συνεχής βελτίωση όλων των στοιχείων που ενυπάρχουν στα email, όπως ο σχεδιασμός, τα θέματα, οι τίτλοι, η συχνότητα και ο προσδιορισμός της κατάλληλης στιγμής για την αποστολή τους. Εγκαταστήστε και αναλύστε τεστ βελτιστοποίησης για κάθε καμπάνια για να καθορίσετε ποιες δουλεύουν καλύτερα για το στοχευόμενο κοινό σας. Έπειτα, προετοιμαστείτε να εφαρμόσετε τις κατάλληλες αλλαγές για τις μελλοντικές καμπάνιες email σας, ώστε να ενισχύσετε τις αποδόσεις τους.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;