Πριν το αντίγραφο της διαφήμισής σας μπορεί να πείσει ένα κοινό να αγοράσει το προϊόν σας, το σχέδιό σας πρέπει να πείσει τους να αγοράσουν το αντίγραφο σας. Στη διαφήμιση, ο σχεδιασμός σας προσελκύει τα μάτια του κοινού σας και εστιάζει την προσοχή σας στο αντίγραφό σας. Για αυτό, είναι δουλειά του αντιγράφου σας να κρατάτε την προσοχή του κοινού σας.

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε πώς να δημιουργείτε δημιουργικά ανανεωμένες διαφημίσεις που θα μετατρέπουν το κοινό σας σε πελάτες.

1. Ξεχωρίστε από το πλήθος

Σε έναν κόσμο όπου αμέτρητες μάρκες αγωνίζονται για περιορισμένη προσοχή, ο μόνος τρόπος με τον οποίο η διαφήμισή σας μπορεί να τραβήξει την προσοχή των ανθρώπων είναι να είναι πρωτότυπη.
Ως διαφημιστής, όμως, μπορεί να είναι δελεαστικό να πηδήξετε στην πιο πρόσφατη τάση που όλοι οι ανταγωνιστές σας έχουν ήδη προχωρήσει. Για να αιχμαλωτίσετε ένα κοινό, όμως, πρέπει να αντισταθείτε σε αυτήν την παρόρμηση.

Ας εξετάσουμε μία από τις εκστρατείες της Estée Lauder από τη δεκαετία του 1960.
Οι κύριοι ανταγωνιστές της Estée Lauder, όπως η L’Oréal, η Revlon και η Helena Rubinstein, έτρεχαν καμπάνιες με ζωντανές, πολύχρωμες διαφημίσεις σε περιοδικά. Κάθε διαφήμιση μακιγιάζ ήταν όμορφη και πλούσια. Αλλά παρόλο που εντυπωσίαζαν αρχικά το μάτι, τελικά κατέληξαν να φαίνονται όλες το ίδιο.

Συνειδητοποιώντας ότι κανείς δεν μπορούσε να διαφοροποιηθεί μεταξύ των εμπορικών σημάτων, η Estée Lauder έκανε κάτι τόσο αμφιλεγόμενο, που αρχικά θεωρήθηκε «ριζοσπαστικό», «ηλίθιο» και ακόμη «άσχημο»: «έτρεξε» τις διαφημίσεις της σε σέπια.
Το αποτέλεσμα; Αύξηση κατά 25% από τις προηγούμενες εκστρατείες έγχρωμης εκτύπωσης.

2. Μετατρέψτε τη διαφήμισή σας σε ένα παιχνίδι

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να παγιδεύσετε την προσοχή του κοινού σας και να τους κάνετε να αλληλεπιδράσουν με τη διαφήμισή σας είναι να το μετατρέψετε σε παιχνίδι. Με τη διαμόρφωση της διαφήμισής σας σαν ένα παιχνίδι που μπορεί να νικήσει, ακριβώς όπως και η διαφήμιση της Mazda, το ακροατήριό σας έχει την ευκαιρία να κερδίσει μια πνευματική ανταμοιβή αν ξοδεύει μόνο το σωστό ποσό ψυχικής ενέργειας παίζοντας το παιχνίδι της μάρκας σας και πιάνοντας το μήνυμα της διαφήμισής σας.

3. Μεταφέρετε ένα μήνυμα – και μόνο ένα μήνυμα.

Για να συνδέσετε αμέσως τους ανθρώπους και να τους πείσετε να διαβάσουν την υπόλοιπη διαφήμισή σας, μπορείτε να μεταφέρετε ένα μήνυμα ανά διαφήμιση. Η επισήμανση του κύριου οφέλους ή της δυνατότητας του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας θα διευκολύνει το κοινό σας να κατανοήσει την αξία του και να αυξήσει την πιθανότητα να συνεργαστεί μαζί σας.
Eπειδή από τη διαφήμισή σας θα θυμάται μόνο ένα μήνυμα: ότι η κύρια λειτουργία του προϊόντος ή της υπηρεσίας θα σας βοηθήσει να ζήσετε καλύτερα.

4. Κάντε το οπτικό

Όταν ήμασταν μωρά, βασιζόμασταν στην όραση για να συσχετίζουμε αντικείμενα με συμπεριφορές, σαν μια μπάλα που σημαίνει χρόνο παιχνιδιού. Η όραση ήταν ο μόνος τρόπος να μάθεις για τον κόσμο.
Γι ‘αυτό μπορείτε να καταλάβετε τις οπτικές πληροφορίες σε 250 χιλιοστά του δευτερολέπτου και διότι το οπτικό σας σύστημα ενεργοποιεί το 50% του εγκεφάλου σας. Η οπτική αφήγηση είναι ο καλύτερος τρόπος για τους ανθρώπους να κατανοούν εύκολα τις έννοιες και τα δεδομένα.

5. Δείξτε, μην πείτε

Δείχνοντας στο ακροατήριό σας κάτι είναι πολύ πιο συναρπαστικό και ενδιαφέρον από το να το πείτε.
Για παράδειγμα, στη διαφημιστική καμπάνια της Siemens, δείχνουν τα οφέλη του προϊόντος τους απροσδόκητα τοποθετώντας τα πλυντήρια και στεγνωτήρια σε μια βιβλιοθήκη. Αυτό γίνεται για να σας δείξουν ότι είναι τόσο ήσυχοι, ώστε ακόμη και ένας βιβλιοθηκονόμος δεν θα χρειαζόταν να τους ταρακουνίσει.

6. Εκμεταλλευτείτε τις διάφορες σημασίες μιας λέξης.

Σε σχέση με τα τρόφιμα, η λέξη «ζεστό» έχει πολλαπλές έννοιες: μπορεί να σημαίνει υψηλή θερμοκρασία ή πικάντικη. Ο Heinz χρησιμοποίησε με έξοχο τρόπο την ένδειξη της υψηλής θερμοκρασίας για να αναδείξει την πικρότητα του κέτσαπ τους και η δημιουργική τους μέθοδος επικοινωνίας για την αξία του προϊόντος τους βοήθησε να προσελκύσουν άμεσα την προσοχή των ανθρώπων.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;