Εάν μόλις ξεκινήσατε την επιχείρησή σας ή είστε σχετικά καινούργιοι στον επαγγελματικό κόσμο, τότε το χτίσιμο της διαδικτυακής σας παρουσίας μπορεί να είναι κάποιες φορές δύσκολο και κουραστικό. Αλλά είναι επίσης πολύ σημαντικό!

Τι είναι η ‘διαδικτυακή παρουσία’;

Η διαδικτυακή παρουσία είναι το σύνολο όλων των ταυτοτήτων που έχετε δημιουργήσει (τόσο προσωπικά όσο και επιχειρηματικά) και οι αλληλεπιδράσεις ανάμεσα σε αυτές τις ταυτότητες που έχετε καθιερώσει και στις οποίες συμμετέχετε διαδικτυακά.

7 τρόποι που μπορείτε να αρχίσετε να χτίζετε την διαδικτυακή σας παρουσία αυτή την στιγμή

1. Δημιουργήστε μία στρατηγική: Ποιοι είναι οι στόχοι σας;

Αρχικά είναι απαραίτητο να καταλάβετε ποιοι είναι οι στόχοι της επιχείρησής σας, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα. Γράψτε τους στόχους σας κάπου, ώστε να μπορείτε να τους κοιτάτε και να είστε σίγουροι ότι τους εξυπηρετείτε. Μην χτίσετε μία διαδικτυακή παρουσία επειδή απλά κάποιος σας είπε ότι ‘πρέπει’. Αντίθετα, ενσωματώστε την στην γενική στρατηγική της επιχείρησής σας.

2. Δημιουργήστε μία σταθερή πλατφόρμα

Για τις περισσότερες μικρές επιχειρήσεις και επιχειρηματίες, το χτίσιμο μίας σταθερής πλατφόρμας ξεκινάει με την ιστοσελίδα σας. Απαιτείται ένα ξεκάθαρο μήνυμα (με τι έχει να κάνει η επιχείρησή σας), εύκολη πλοήγηση, μία σελίδα με τις πληροφορίες επικοινωνίας, καθώς και μία ακόμα σελίδα όπου οι χρήστες θα μπορούν να εγγράφονται στα newsletter σας. Μην ξεχάσετε να την βελτιστοποιήσετε για τις μηχανές αναζήτησης!

3. Πάντα να βελτιστοποιείτε και να βελτιώνετε

Μην θεωρείτε ότι αυτό που έχετε δημιουργήσει είναι τέλειο – ποτέ δεν θα είναι τέλειο. Πάντα να ψάχνετε τρόπους να βελτιώνετε την ιστοσελίδα σας και το περιεχόμενο που αναρτάτε σε αυτή.

4. Να παρέχετε σταθερή αξία

Είτε είναι μέσω της ιστοσελίδας σας, μίας διαδικτυακής κοινότητας ή μέσα από τα κανάλια που έχετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πάντα πρέπει ο στόχος σας να είναι να παρέχετε σταθερή αξία. Το να δημιουργείτε συνεκτικό περιεχόμενο αξίας θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε αξιοπιστία και κυριαρχία στον κλάδο σας, κάτι που είναι σημαντικό για την διαδικτυακή σας ανάπτυξη και επισκεψιμότητα.

5. Να είστε κοινωνικοί

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Internet είναι ότι σας επιτρέπει να είστε παντού. Το να είστε κοινωνικοί δεν σημαίνει ότι ΠΡΕΠΕΙ να φτιάξετε σελίδα στο Facebook, στο Twitter, στο Google+, στο Pinterest, στο Quora, στο YouTube, στο LinkedIn κ.ά. Σημαίνει όμως ότι πρέπει να φτιάξετε το προφίλ της επιχείρησής σας σε τουλάχιστον δύο ή τρεις πλατφόρμες και να ανεβάζετε τακτικά περιεχόμενο.

6. Αρχίστε να χτίζετε σχέσεις

Κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό όταν προσπαθείτε να χτίσετε την διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σας είναι το να σας γνωρίσει ο κόσμος. Βρείτε μία ομάδα ή κοινότητα, τα άτομα της οποίας να μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα με σας ή που έχουν επιχείρηση στον ίδιο κλάδο. Έπειτα, αρχίστε να χτίζετε σχέσεις μαζί τους, όντας ενεργοί στην ομάδα. Το ίδιο πρέπει να κάνετε και με μία κοινότητα ατόμων που ταιριάζουν στην περιγραφή του στοχευόμενου κοινού σας.

7. Υπομονή

Όπως μπορεί να ξέρετε ήδη το χτίσιμο της διαδικτυακής σας παρουσίας είναι χρονοβόρο και πρέπει να έχετε υπομονή. Εάν όμως καταφέρετε να χτίσετε μία δυνατή πλατφόρμα, να δημιουργήσετε περιεχόμενο με αξία και συνοχή, να καθιερώσετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να δημιουργήσετε διαδικτυακές σχέσεις, τότε είστε στον σωστό δρόμο για την επιτυχία.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;