Όλο και περισσότερες εταιρείες που ασχολούνται με το marketing, στρέφονται στον όρο inbound marketing για να περιγράψουν τις online υπηρεσίες τους.

Όταν όμως ισχυρίζονται ότι το marketing automation, οι καμπάνιες social media, ή το web design των ιστοσελίδων, είναι «inbound marketing», τότε οι εταιρείες αυτές δεν δίνουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για το πώς πρέπει να λειτουργεί για να έλθει το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.

Ασφαλώς και αυτά τα στοιχεία είναι θεμελιώδη για το inbound marketing, αλλά όταν δεν υποστηρίζονται από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενεργειών, είναι απλώς μεμονωμένες και αποσπασματικές ενέργειες που δεν επιτυγχάνουν το στόχο τους.

Ένα πρόγραμμα inbound marketing, οφείλει να είναι πολύπλευρο. Η επιτυχία του εξαρτάται από το πόσο καλά η εταιρεία αναπτύσσει και εκτελεί τις παρακάτω ενέργειες:
1. Στρατηγική:

Η ανάπτυξη μιας στρατηγικής inbound marketing είναι μια διαδικασία, που απαιτεί χρόνο και εις βάθος ανάλυση δεδομένων προκειμένου να είναι επιτυχημένη. Απαιτείται περίπου 3 μήνες ενδελεχούς και εις βάθος εργασίας, έρευνας προσωπικού και στρατηγικής ανάπτυξης πριν ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα inbound marketing.

2. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO):

Ένα κρίσιμο κομμάτι κάθε στρατηγικής inbound είναι το SEO.

To SEO ιστοσελίδων είναι το βασικό συστατικό της επιτυχίας για κάθε website που θέλει να είναι ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό του. Για αυτό και όσες εταιρίες digital marketing το έχουν αναπτύξει, ξέρουν την αξία του και ενημερώνουν συνεχώς την ιστοσελίδα σας, αναφορικά με αυτό.

Οι εταιρείες εφαρμόζουν το ίδιο σχέδιο και για τις ίδιες, για αυτό και θα τους βρείτε στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, εκεί δηλαδή που θα οδηγήσουν και εσάς.

3. Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς:

Η συγγραφή περιεχομένου είναι ένας πολύ βασικός πυλώνας για να δουλέψει η «μηχανή» του inbound marketing. Ένας inbound οργανισμός καθιστά ως προτεραιότητα να κατανοήσει την εταιρεία σας, προκειμένου να δημιουργήσει ένα καλογραμμένο περιεχόμενο που να εστιάζει στην προσέλκυση δυνητικών πελατών.

Έτσι, φτάνοντας στο επιθυμητό επίπεδο κατανόησης, τα κείμενα των blogs είναι πολύ πιο ενδιαφέροντα, γίνονται εκπαιδευτικά πέρα από τις πληροφορίες που δίνουν, που σημαίνει ότι έχετε πολύ μεγάλες πιθανότητες οι επισκέπτες σας να μετατραπούν σε πελάτες σας.

4. Δημιουργία Video:

Το βίντεο είναι ένα πολύ σημαντικό κλειδί προκειμένου να υπάρξει αύξηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδων. Έχει παρατηρηθεί ότι το κοινό ενός ιστότοπου «εμπλέκεται» όλο και περισσότερο όταν παρακολουθεί βίντεο.
Άρα, η δημιουργία συναρπαστικών βίντεο πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της inbound στρατηγικής σας.

5. Σύνδεση στοχευμένου κοινού και Social Media:

Το να επενδύσετε στο Social Media Marketing είναι το εισιτήριο εισόδου σας στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη και διαρκώς εξελίξιμη στην ψηφιακή εποχή.

Η συχνή δραστηριότητα είναι φυσικά απαραίτητη, αλλά πολύ μεγάλο ρόλο παίζει το περιεχόμενο που θα δημοσιευτεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδικότερα η σύνδεσή του με το στοχευμένο κοινό που σας ενδιαφέρει, με τελικό στόχο την ενδυνάμωση του brand σας και φυσικά την μετατροπή της δύναμης του κοινού σας σε πωλήσεις.

6. Πολυμέσα επί Πληρωμή:

Ενώ ένα σημαντικό μέρος του inbound marketing συνήθως επικεντρώνεται περισσότερο στις οργανικές στρατηγικές marketing, στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, η συνέχιση ή η επιτάχυνση ενός υπάρχοντος προγράμματος πολυμέσων επί πληρωμή μπορεί να είναι μια συμπληρωματική αλλά εξίσου αναγκαία ενέργεια ώστε να αναπτυχθεί με το σωστό τρόπο.

7. Συνεργασία των Τμημάτων Πωλήσεων και Marketing:

Τα προγράμματα inbound marketing εξαρτώνται, όσο αφορά τον πυρήνα τους, μόνο κατά το ήμισυ από τα τμήματα Marketing.

Η εταιρεία σας πρέπει να συνεργαστεί με το Τμήμα Πωλήσεων, έτσι ώστε τα τμήματα Πωλήσεων και Marketing να ακολουθούν ακριβώς την ίδια στρατηγική σε όλους τους επιμέρους τομείς, αφού μόνο έτσι θα γίνει πραγματικότητα η επίτευξη του τελικού σκοπού, που είναι να προσελκυστούν νέοι σημαντικοί πελάτες.

8. Η σημασία της πρώτης εντύπωσης:

Για να λειτουργήσει το inbound marketing όπως πρέπει, είναι απαραίτητο ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας και του περιεχομένου της να κάνει εκπληκτική πρώτη εντύπωση. Ρίξτε μια ματιά στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας και σε διάφορες προσφορές περιεχομένου. Εάν τα οπτικά στοιχεία σας τραβήξουν την προσοχή αμέσως, οι πιθανότητες είναι είναι ότι αυτά τα συναισθήματα που θα σας γεννηθούν, θα τα νιώσετε αντίστοιχα και για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Ελπίζουμε αυτό το άρθρο να σας βοήθησε να καταλάβετε τη σημασία του inbound marketing για την ανάπτυξη της εταιρεία σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;