VNG

  • Digital
  • Marketing
  • Strategy
  • Success
  • Growth

5 σοβαροί λόγοι να συνεργαστείτε με Digital marketing Agencies
29/05/2020

Οι σύμβουλοι γενικά έχουν κακή φήμη. Υπάρχει το στερεότυπο και όχι άδικα, ότι εισβάλλουν μέσα σε μία επιχείρηση, χρεώνουν μια περιουσία απλά για να κάνουν τα πράγματα πιο περίπλοκα και έπειτα φεύγουν αφήνοντας πίσω τους σύγχυση και διαμάχες. Η ίδια...

5 πηγές οnline επισκεψιμότητας που μάλλον αγνοείτε
27/05/2020

Προσπαθήστε να είστε προσηλωμένοι στις πιο σημαντικές πηγές επισκεψιμότητας για την επιχείρησή σας. Χρειάζεστε πιπλέον πηγές για να λειτουργούν όπως οι μηχανές αναζήτησης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι πολύ ωφέλιμο όταν πρόκειται για...

3 παράγοντες που συχνά αγνοούμε στο Content marketing
22/05/2020

Όσον αφορά το Content marketing (marketing περιεχομένου), έχουμε πλέον ξεπεράσει την ερώτηση, ‘Είναι αποτελεσματικό;’ και την έχουμε αντικαταστήσει με ερωτήσεις όπως ‘Πώς μπορώ να ενισχύσω την αποτελεσματικότητα του marketing περιεχομένου;’Κάποια από τα...

10 χρώματα που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας και γιατί
20/05/2020

Οι διαφημιστικές εταιρείες, αλλα και όσοι ασχολούνται με το marketing και τις πωλήσεις, οι έμποροι και οι γραφίστες κλπ., γνωρίζουν από πρώτο χέρι τη σημασία του χρώματος και τον σημαντικό του ρόλο στην επιτυχία κάθε διαφημιστικής εκστρατείας.Αυτό...

Τι είναι ένα intranet
18/05/2020

Κατ’ ουσία, ένα intranet (ενδοδίκτυο) είναι κάτι ανάλογο με την προσωπική ιστοσελίδα μίας επιχείρησης. Είναι ένα εμπιστευτικό επιχειρηματικό δίκτυο το οποίο χρησιμοποιεί την ίδια υποκείμενη δομή και τα ίδια δικτυακά πρωτόκολλα με το internet και...

Είναι το one scroll η σωστή επιλογή για την ιστοσελίδα σας;
15/05/2020

Οι περισσότεροι άνθρωποι καταλαβαίνουν τι είναι μια ιστοσελίδα one scroll (άπειρο scrolling [κύλιση]) με το που σκέφτονται το Facebook. Το one scroll είναι ένα είδος διαμόρφωσης ιστοσελίδας όπου οι αναγνώστες μπορούν να κάνουν scroll ενώ καινούργιες πληροφορίες...

5 συμβουλές για να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό και αξιόλογο brand
13/05/2020

Οι branding εταιρείες είναι πολλές. Όμως οι περισσότεροι επιχειρηματίες δυσκολεύονται. Δηλώνουν πως θα ήθελαν να δημιουργήσουν μια εταιρεία που θα τύχει της αναγνώρισης του καταναλωτή. Θα σημειώσει επιτυχίες, αλλά προσανατολίζονται ελάχιστα σ' αυτήν...