Σήμερα θα σας μιλήσουμε για το πως επιτυγχάνεται η αύξηση κοινού Social Media και συγκεκριμένα θα σας δώσουμε συγκεκριμένα tips για το πετύχετε αυτό στην πλατφόρμα Linkedin.

Το LinkedIn δημοσίευσε μια νέα λίστα με τις δέκα πιο ακολουθούμενες εταιρικές σελίδες στην πλατφόρμα – που, ως επί το πλείστον, είναι αυτό που θα περιμένατε.

Οι κορυφαίες δέκα σελίδες στην πλατφόρμα Linkedin είναι:

Συνέδρια TED (12,5 εκατομμύρια οπαδούς)
Google (12,1 εκατομμύρια οπαδούς)
Amazon (8,6 εκατομμύρια οπαδούς
LinkedIn (8,2 εκατομμύρια οπαδούς)
Η Microsoft (7,8 εκατομμύρια οπαδούς)
Η IBM (6,4 εκατομμύρια οπαδούς)
Unilever (6,2 εκατομμύρια οπαδούς)
Nestlé (6 εκατομμύρια οπαδούς)
Accenture (4,4 εκατομμύρια οπαδούς)
Facebook (4,4 εκατομμύρια οπαδούς)

Έτσι, βλέπουμε ότι δεν υπάρχουν μεγάλες εκπλήξεις, – αρκετές εταιρείες τεχνολογίας, συζητήσεις TED, μεγάλες εταιρείες κ.λπ.
Ενώ, λοιπόν η ίδια η λίστα δεν προσφέρει καμία εκπληκτική αποκάλυψη, η LinkedIn συμπεριέλαβε επιπλέον μια ενδιαφέρουσα συλλογή βασικών δεικτών για τις εταιρείες που επιθυμούν να μεγιστοποιήσουν την παρουσία τους στο LinkedIn, με βάση τις επιδόσεις αυτών των κορυφαίων οργανισμών.

Κατά το LinkedIn, αυτά είναι τα βασικά πράγματα που κάνουν αυτές οι σελίδες που βρίσκονται στην κορυφή και πετυχαίνουν την πολυπόθητη αύξηση κοινού Social Media.

1. Δημοσίευση περιεχομένου βίντεο.

Το LinkedIn αναφέρει ότι αυτές οι εταιρείες δημοσιεύουν βίντεο σύντομης διάρκειας, με θέματα που είναι πάντοτε ενδιαφέροντα και τίτλους για αυτούς που βλέπουν χωρίς ήχο, ενώ πολλοί χρησιμοποιούν επίσης τη δική τους ζωντανή ροή της LinkedIn για την παροχή νέων τύπων βίντεο. Δεν έχουν όλες οι εταιρείες βέβαια πρόσβαση στην επιλογή ζωντανής ροής του LinkedIn.

2. Κοινωνικά υπεύθυνος.

Η LinkedIn σημειώνει ότι αυτές οι εταιρείες επισημαίνουν συχνά τις εταιρικές κοινωνικές ευθύνες, τη βιωσιμότητα και άλλες κοινωνικά επωφελείς πρακτικές στις σελίδες της εταιρείας τους, γεγονός που τους βοηθά να έχουν καλύτερη σύνδεση με τις κοινότητες τους στην πλατφόρμα.

3. Ποικιλομορφία και η ένταξη.

Σύμφωνα με το LinkedIn: “οι άνθρωποι θέλουν να ακολουθήσουν και να συνεργαστούν με οργανισμούς που μοιράζονται τις αξίες τους. Η ισότητα είναι στην κορυφή του αξιακού συστήματος για τους περισσότερους. Από αυτή την άποψη και αρκετές από τις παραπάνω εταιρείες κάνουν τις θέσεις τους ξεκάθαρες πάνω σε αυτά τα θέματα και τις προβάλλουν με κάθε ευκαιρία.

4. Ανάδειξη Εσωτερικών Εμπειρογνωμόνων (internal experts).

Το LinkedIn αναφέρει ότι οι οργανώσεις αυτές επιδιώκουν επίσης να παρουσιάσουν την εμπειρία των υπαλλήλων τους, η οποία μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία σχέσεων με τους χρήστες, βάζοντας ένα πρόσωπο στο εμπορικό σήμα. Μπορεί επίσης να τους βοηθήσει να προσελκύσουν νέα ταλέντα, καθώς βλέπουν τι μπορούν να κάνουν επαγγελματικά οι εργαζόμενοι για αυτές τις οργανώσεις.

5. Παρουσιάζοντας την καινοτομία.

Τέλος, το LinkedIn σημειώνει ότι αυτές οι σελίδες χρησιμοποιούν επίσης “δημιουργικούς και συναρπαστικούς τρόπους για να μοιραστούν την πρόοδό τους και τα σχέδιά τους”, γεγονός που βοηθάει να τοποθετηθούν ως ηγέτες στον τομέα τους. Παρουσιάζοντας την ηγετική θέση της βιομηχανίας τους στο LinkedIn εργάζονται για να εδραιώσουν περαιτέρω τη θέση τους στους αντίστοιχους τομείς.

Το LinkedIn σημειώνει επιπλέον ότι, πάνω απ ‘όλα, αυτές οι εταιρείες παράγουν σπουδαία εργασία, η οποία είναι προφανώς κλειδί για την οικοδόμηση και τη διατήρηση της φήμης και φυσικά και γενικότερα για την αύξηση κοινού Social Media.

Οι παραπάνω εταιρείες έχουν επίσης σημαντικούς πόρους για τη δημιουργία περιεχομένου, οπότε δεν είναι πάντα δίκαιη σύγκριση με τους μικρότερους οργανισμούς όσον αφορά την παραγωγή περιεχομένου τους.
Αλλά εμείς σας παρουσιάσαμε εδώ κάποιες βασικές σημειώσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να καθοδηγήσετε τη δική σας στρατηγική LinkedIn – ή τουλάχιστον, να σκεφτείτε πώς μπορείτε να αναζητήσετε τη βελτίωση της απόδοσης σας επί της πλατφόρμας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.