Όπως σε κάθε επάγγελμα, έτσι και ο Social media manager πρέπει να έχει συγκεκριμένες ικανότητες, γνώσεις και χαρακτηριστικά προκειμένου να έχει επιτυχία στη δουλειά του. Ας δούμε αναλυτικά στο παρακάτω άρθρο.

Σχεδιασμός γραφικών και δημιουργικές δεξιότητες

Δεν χρειάζεται να είστε ένας ειδικός ερευνητής για να συνειδητοποιήσετε ότι οι αναρτήσεις κοινωνικών μέσων που περιέχουν γραφικά λαμβάνουν περισσότερη προσοχή από τις αναρτήσεις που περιέχουν μόνο κείμενο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεχόμαστε μια οπτική διέγερση. Τα γραφικά έχουν χρώματα και μοτίβα που ξεχωρίζουν και προσελκύουν το μάτι.

Οι εικόνες μας μένουν επίσης πιο εύκολα. Το περιεχόμενο που περιλαμβάνεται σε ένα infographic, για παράδειγμα, θα είναι ευκολότερο για τους θεατές να το λάβουν νοηματικά, να το κατανοήσουν και να το θυμηθούν.

Οι δημοσιεύσεις social media με γραφικά θα λάβουν επομένως περισσότερες αντιδράσεις και δέσμευση, το οποίο είναι το “τζακποτ” του social media marketing και το κοινό στο οποίο απευθύνεται, η σταθερή παραγωγή πρωτότυπων εικόνων υψηλής ποιότητας σε ορισμένα κανάλια κοινωνικών μέσων είναι πρωταρχικής σημασίας. Το Pinterest, για παράδειγμα, εξυπηρετεί τις γυναίκες και το Instagram είναι δημοφιλές στους έφηβους.

Πρέπει να έχει ισχυρές, βασικές δεξιότητες γραφής

Δεν υπάρχει μεγάλη γραφή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυτό σημαίνει πολύ απλά ότι πρέπει να είστε πιο αποτελεσματικοί με λίγα λόγια.

Ο διαχειριστής social media δεν χρειάζεται να γνωρίζει πώς να γράφει αναρτήσεις blog, αλλά η βασική γραμματική, ορθογραφία, στίξη και η ισχυρή επιλογή λέξεων είναι όλα απαραίτητα για τα κοινωνικά μέσα.

Ο διαχειριστής των κοινωνικών μέσων πρέπει να είναι σε θέση να διατυπώσει με σαφήνεια ένα μήνυμα με σύντομο, συνοπτικό, αλλά δημιουργικό και προσεκτικό τρόπο.

Αυτό το άτομο πρέπει επίσης να διατηρεί μια συνεχή φωνή σε κάθε κοινωνική δημοσίευση, έτσι ώστε το μήνυμα να είναι πάντοτε στοχευμένο και να αισθάνεται σαν να έρχεται από το ίδιο πρόσωπο.

Ισχυρές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών

Οι περισσότεροι πελάτες ασχολούνται με τα αγαπημένα τους εμπορικά σήματα online και αν ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, η αφοσίωσή τους είναι συχνότερη και οι προσδοκίες τους για γρήγορη ανταπόκριση είναι πρωταρχικής σημασίας.

Το πρόσωπο που είναι υπεύθυνο για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικής social media marketing της επωνυμίας σας πρέπει να είναι πρόθυμο να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες και τους ανθρώπους που επισκέπτονται τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων σας με έγκαιρο, ευγενικό και επαγγελματικό τρόπο.

Μια σταθερή κατανόηση του SEO και του content marketing

Όπως αναφέρεται στο σημείο 2, ένας διαχειριστής κοινωνικών μέσων θα επικοινωνεί κυρίως με κείμενο (ή περιεχόμενο). Για πολλές επιχειρήσεις, το blog που επισυνάπτεται στον ιστότοπο είναι το μέρος από το οποίο λαμβάνεται το περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων. Επομένως, ένας καλός διαχειριστής κοινωνικών μέσων πρέπει να είναι εξοικειωμένος με το μάρκετινγκ περιεχομένου.

Το SEO είναι θεμελιώδες στο περιεχόμενο. Η υψηλή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι ο στόχος του blogging και του marketing περιεχομένου. Τα κοινωνικά μέσα είναι ο κινητήρας μέσω του οποίου το περιεχόμενο του blog σας μπορεί να μοιραστεί με τον online κόσμο. Στη συνέχεια, καθώς αυτές οι κοινωνικές προσπάθειες προσφέρουν περισσότερους επισκέπτες και αφοσίωση, αυτό μπορεί να συμβάλει στη συνολική στρατηγική SEO.

Οι διαχειριστές κοινωνικών μέσων πρέπει να γνωρίζουν και να κατανοούν τη σημασία του SEO και τον τρόπο με τον οποίο συνδέεται στενά με τις προσπάθειές τους σε διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.