Σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις σήμερα λένε ότι θέλουν να εστιάσουν στις ανάγκες των πελατών τους και να τους κατακλύσουν με εκπληκτικές προσφορές ώστε να τους κάνουν να αγοράσουν. Παρ’ όλα αυτά, μόνο λίγες επιχειρήσεις σε κάθε κλάδο έχουν επιτυχία στο να κάνουν τους πελάτες να αγοράζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

Οι περισσότεροι πωλητές, στελέχη και επιχειρηματίες σπαταλούν το χρόνο τους, τα λεφτά τους αλλά και την ενέργειά τους προσπαθώντας να πουλήσουν σε ανθρώπους που δεν θέλουν να αγοράσουν.

Πως να κάνετε τους πελάτες να αγοράσουν το προϊόν σας

1. Μάθετε την έποψη των εν δυνάμει πελατών σας μέσω συζήτησης

Το να μιλάτε με πελάτες δεν είναι πολύ δύσκολο σήμερα χάρη στα social media και το internet.

Πλέον μπορείτε εύκολα να συζητήσετε με τους εν δυνάμει πελάτες σας, ώστε να αποκτήσετε μία πιο πλήρη εικόνα για τις ανάγκες τους, τις επιθυμίες τους, τον προϋπολογισμό τους, την ανάγκη τους για το προϊόν σας, αλλά και το κατά πόσο η αγορά εξαρτάται από αυτούς.

Κάντε το αυτό όσο πιο νωρίς γίνεται, καθώς οι ανάγκες και οι επιλογές μπορεί να αλλάξουν γρήγορα.

2. Δημιουργήστε ένα πλάνο που να βασίζεται στην διαδικασία αγοράς

Αφού αποκτήσετε μία σαφή εικόνα για τους εν δυνάμει πελάτες σας, αναπτύξτε ένα πλάνο βασισμένο όχι στο τι έχετε εσείς στο μυαλό σας, αλλά στα βήματα που θα κάνουν αυτοί πριν προβούν σε οποιαδήποτε αγορά.

Σκεφτείτε, για παράδειγμα ότι θα ρωτήσουν πρώτα την γνώμη των φίλων τους και σίγουρα θα ψάξουν το διαδίκτυο για κριτικές. Έχει λάει η επιχείρησή σας καλές κριτικές στην ιστοσελίδα σας ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Το πλάνο σας πρέπει να καλύπτει όλους αυτούς τους παράγοντες.

3. Κάντε την διαδικασία πώλησης μία συνδυαστική προσπάθεια

Μην ζητάτε από έναν και μόνο πωλητή να εκτελέσει το πλάνο που έχετε δημιουργήσει. Αντίθετα, επιλέξτε την ομαδική δουλειά.

Μπορείτε να συνδέσετε το προσωπικό υποστήριξης που έχετε στην επιχείρησή σας με τους εν δυνάμει πελάτες σας μέσω των διαδικτυακών τεχνολογιών. Επιτρέψτε στους πελάτες σας να γνωρίσουν την ομάδα σας και τα άλλα στελέχη. Κάντε τους να νιώσουν ότι εάν αγοράσουν από εσάς, θα γίνουν μέλος μίας πιο μεγάλης ομάδας, η οποία θα είναι πάντα διαθέσιμη να τους παρέχει υποστήριξη μετά την αγορά.

4. Μελετήστε τα δημογραφικά στοιχεία των αγοραστών

Μην αγνοείτε τα δημογραφικά στοιχεία των αγοραστών. Με την σημερινή τεχνολογία, μπορείτε εύκολα να κάνετε μία γρήγορη αναζήτηση στο υπόβαθρο, τις συνήθειες και τους στόχους των εν δυνάμει πελατών σας. Στοχεύστε τους μόνο εφόσον τα δημογραφικά στοιχεία τους ταιριάζουν με την φιλοσοφία της επιχείρησής σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;