Εάν έχετε πολλά καλέσματα σε δράση (Call to Action) σε μία ιστοσελίδα, τότε πρέπει να τα διαχωρίσετε διαλέγοντας διαφορετικά χρώματα και λέξεις. Ο σχεδιασμός πρέπει να είναι απλός και είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε πρώτο πρόσωπο.

Ας δούμε κάποιους άλλους τρόπους να βελτιώσετε το κάλεσμα σε δράση που χρησιμοποιείτε στην ιστοσελίδα σας.

1. Δράση

Όταν δημιουργείτε το κάλεσμα σε δράση, χρησιμοποιήστε λέξεις και φράσεις όπως «Δείξε Μου» ή «Μίλησέ Μας». Επίσης μπορείτε να υιοθετήσετε μία πιο ομαδική προσέγγιση με φράσεις όπως «Ας Αρχίσουμε μία Καινούργια Συνεργασία» ή «Γίνε Μέλος της Ομάδας». Ο τελικός σας στόχος είναι να κάνετε τους επισκέπτες να θελήσουν να μάθουν περισσότερα για την εταιρεία σας.

2. Σαφήνεια

Τα καλύτερα καλέσματα σε δράση είναι αυτά που δεν μπερδεύουν τους επισκέπτες με δύσκολες λέξεις. Τίποτα δεν κάνει τους επισκέπτες να φεύγουν πιο γρήγορα από μία, ακόμα και όμορφη και υπέροχη ιστοσελίδα από ένα link που δεν τους πηγαίνει εκεί που υπόσχεται. Σιγουρευτείτε ότι κάθε κάλεσμα σε δράση είναι κατανοητό και μην προσβάλλετε τους επισκέπτες που δεν επιθυμούν να συμμετέχουν. Εάν έχετε δύο καλέσματα σε πράξη, το ένα να λέει «Μάθε Περισσότερα» και το άλλο να λέει «Όχι, Ευχαριστώ», αφήστε τα έτσι. Μην βάλετε «Όχι Ευχαριστώ, Δεν Με Νοιάζει να Μάθω Τίποτα».

3. Πρώτο Πρόσωπο VS Δεύτερο Πρόσωπο

Κάποιες έρευνες έχουν δείξει ότι καλέσματα σε πράξη που χρησιμοποιούν πρώτο πρόσωπο δέχονται περισσότερα κλικ από αυτά που χρησιμοποιούν δεύτερο πρόσωπο.

4. Extras

Πολλές φορές οι άνθρωποι αγχώνονται ότι εάν εγγραφούν για κάποια υπηρεσία, θα τους είναι δύσκολο να ακυρώσουν την εγγραφή τους στο μέλλον. Μπορείτε να εισάγετε επιπλέον πληροφορίες στα καλέσματα σε πράξη, όπως εγγύηση επιστροφής χρημάτων ή να τους διαβεβαιώσετε ότι η ακύρωση της εγγραφής του θα είναι εύκολη για να μειώσετε αυτό το άγχος.

5. Έλεγχος και επανέλεγχος

Όταν δημιουργήσετε Call to action σε website και αρχίσετε να τα χρησιμοποιείτε, δείτε τα αποτελέσματα που επιφέρουν. Να αλλάζετε τα καλέσματα σε πράξη ανά κάποια χρονικά διαστήματα για να δείτε ποια φέρνουν τα καλύτερα αποτελέσματα και συνεχίστε να βελτιστοποιείτε το περιεχόμενό σας. Ελκύστε καινούργια κλικ με διαφορετική επιλογή λέξεων, χρωμάτων, τοποθέτησης και σχεδιασμού κουμπιών.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;