Στο διαδίκτυο θα βρεις τη «χαρά» του content marketing, και πως να μην είναι, με τέτοιο μεγάλο όγκο content writing που δημοσιεύεται ηλεκτρονικά καθημερινά, είναι πιο δύσκολο από ποτέ να προσελκύσει κανείς την προσοχή των διαδικτυακών αναγνωστών.

Πρέπει να είστε σε θέση να παράγετε ενδιαφέρον, πραγματικά ενδιαφέρον περιεχόμενο που μπορεί εύκολα να διαβαστεί.

Και είστε ενάντια σε πολύ σκληρό ανταγωνισμό-είναι εξίσου εύκολο να διαβαστεί το άρθρο σας, όπως είναι να παρακολουθήσει κάποιος ένα βίντεο με μια γάτα στο YouTube.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η αποτελεσματική γραφή για το website είναι τόσο σημαντική. Για να σας βοηθήσουμε να ανταγωνιστείτε και να προσελκύσετε την προσοχή των αναγνωστών σε έναν κόσμο ατελείωτου περιεχομένου, εδώ είναι 50 αξιόπιστες συμβουλές γραφής για τον ιστό.

Κάντε Σχέδιο πριν γράψετε

1. Γνωρίστε τι θέλετε να επιτύχετε με το περιεχόμενό σας. Ορίστε τουλάχιστον ένα στόχο για κάθε κομμάτι που γράφετε.

2. Γνωρίζετε ακριβώς για ποιον γράφετε το περιεχόμενο – είτε αναφέρεστε σε αυτούς ως αναγνώστες, επισκέπτες είτε ως δυνητικούς πελάτες.

3. Γνωρίστε τι θέλουν οι αναγνώστες σας και ποια από τα προβλήματά τους μπορείτε να βοηθήσετε να επιλύσετε με το content marketing.

4. Προγραμματίστε να «εμπλέξετε» τους αναγνώστες σας παρέχοντας περιεχόμενο για κάθε στάδιο του «ταξιδιού».
Γράψτε για τους αναγνώστες σας

5. Δημιουργήστε κομμάτια περιεχομένου που προωθούν δράση από τους αναγνώστες σας.

6. Απαντήστε στις ερωτήσεις των αναγνωστών που αφορούν σε όλο το περιεχόμενό σας. Προβλέψτε τις ανάγκες τους και δώστε λύσεις.

7. Μην αφήνετε στους αναγνώστες σας με καμία αναπάντητη ερώτηση.

8. Μιλήστε μέσα από τις εμπειρίες σας, όχι καιροσκοπικά, για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη.

9. Δημιουργήστε αξιοπιστία εδραιώνοντας την έρευνα με πραγματικά αξιόπιστες πηγές. Συμπεριλάβετε συνδέσμους ή αναφορές.

10. Να συμπεριλαμβάνετε πάντα παραδείγματα: εμπειρία από πρώτο χέρι, έρευνα, στατιστικά στοιχεία κλπ.

11. Οι αναγνώστες βλέπουν μόνο ό,τι ψάχνουν. Να είστε σαφείς και να τους δώσετε ό, τι χρειάζονται.

Δημιουργήστε ευκολόχρηστο περιεχόμενο

12. Εύκολο για τους αναγνώστες να σαρώσουν το περιεχόμενό σας για να βρουν αυτό που ψάχνουν.

13. Ενημερώστε το περιεχόμενο όπου είναι δυνατόν και στηρίξτε τα μηνύματά σας με εικόνες.

14. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας δεν μοιάζουν με διαφημίσεις.

15. Πολύ μεγάλος θόρυβος αποδυναμώνει τη χρησιμότητα του περιεχομένου σας, γι ‘αυτό χρησιμοποιήστε προσεκτικά τα πολυμέσα.

16. Ξεχωρίστε το περιεχόμενό σας σε εύκολα «κομμάτια» χρησιμοποιώντας εικόνες ή κουκκίδες για να σπάσετε το βαρύ κείμενο.

17. Οι λίστες με κουκκίδες λειτουργούν σωστά για επιλογές ή στοιχεία καταχώρισης.

18. Οι αριθμημένες λίστες λειτουργούν καλά για την καταγραφή βήμα προς βήμα οδηγιών.

Επικοινωνήστε αποτελεσματικά

19. Κρατήστε το περιεχόμενό σας θετικό αλλά αποφύγετε την άσκοπη «ευτυχισμένη συζήτηση».

20. Τοποθετήστε σημαντικά μηνύματα κοντά στην κορυφή του άρθρου ή της ιστοσελίδας σας.

21. Ξεκινήστε με τα βασικά μηνύματα και εμβαθύνετε σε κάθε πρόσθετη σκέψη.

22. Γράψτε χρήσιμα, διαχειρίσιμα, συνοπτικά κομμάτια περιεχομένου.

23. Όπου είναι δυνατόν, συμπεριλάβετε τις προσκλήσεις για δράση (CTA) ή τα επόμενα βήματα με κάθε κομμάτι content marketing.

Κρατήστε το όλο απλό

24. Αποφύγετε να γράφετε με κεφαλαία επειδή είναι πιο δύσκολο να διαβαστούν γρήγορα.

25. Υπογραμμίστε μόνο συνδέσμους για να αποφύγετε τη σύγχυση του αναγνώστη σας να σκεφτεί κάτι που μπορεί να γίνει κλικ όταν δεν είναι για να κλικαριστεί.

26. Χρησιμοποιήστε λέξεις με έντονους χαρακτήρες και πλάγια γράμματα, μόνο για να δείξετε σημασία ή έμφαση.

27. Δεν υπάρχει ανάγκη επανάληψης εάν γράφετε απλά και ξεκάθαρα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;