Γιατί δεν πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός Online & offline πελατών

Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιήστε, η εμπειρία που προσφέρετε στους πελάτες σας είναι το κλειδί για την online ανάπτυξη της επιχείρησής σας και την επιτυχία της.

Ο κανόνας είναι απλός: οι δυσαρεστημένοι πελάτες φεύγουν. Ενώ οι ευχαριστημένοι πελάτες όχι μόνο μένουν, αλλά λένε καλά λόγια για την επιχείρησή σας και στους φίλους τους.

Όσοι δραστηριοποιούνται στον χώρο του marketing το έχουν καταλάβει εδώ και πολύ καιρό. Η εμπειρία των πελατών τόσο offline όσο και online είναι υψίστης σημασίας. Αλλά αυτό που πρέπει να καταλάβουν είναι ότι δεν υπάρχουν πλέον “offline” και “online” εμπειρίες.

Ναι, ένας πελάτης μπορεί να έχει μία άσχημη εμπειρία στο μαγαζί σας και μπορεί να έχει μία μη ικανοποιητική εμπειρία στην ιστοσελίδα σας. Αλλά αυτές οι εμπειρίες είναι σε τέτοιο βαθμό συνδεδεμένες που δεν μπορούμε πλέον να τις αντιμετωπίζουμε ως διαφορετικές οντότητες.

Όλες οι εμπειρίες ακόμα και εάν προέρχονται από διαφορετικά κανάλια συνθέτουν την γενική αντίληψη που έχει το κοινό για την επιχείρησή σας.

Το offline και το online marketing συγχωνεύονται και οι επιχειρήσεις B2B και B2C πρέπει να αρχίζουν να απομακρύνουν τα διαχωριστικά όρια μεταξύ offline και online.

Γιατί δεν πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός Online & offline πελατών 

Οι εταιρείες που θέλουν να βρίσκονται ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό όσον αφορά την απόκτηση καινούργιων πελατών αλλά και την συντήρηση των ήδη υπαρχόντων πρέπει να προσαρμοστούν όσο το δυνατόν πιο σύντομα στην ιδέα της μίας εμπειρίας και στρατηγικής που να εμπερικλείει όλες τις εμπειρίες και πλατφόρμες. Το ταξίδι που ακολουθούν οι καταναλωτές δεν ακολουθεί πλέον μία γραμμική πορεία. Μπορεί να αρχίσει με μία διαδικτυακή αναζήτηση και να τελειώσει με μία επίσκεψη στο μαγαζί μίας επιχείρησης. Ή μπορεί να αρχίσει από το μαγαζί και μέσω ενός ενημερωτικού email να τελειώσει στον διαδικτυακό χώρο της επιχείρησης.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.