Ναι ή όχι στην πληρωμένη αναζήτηση στο digital marketing. Αυτό θα εξετάσουμε στο σημερινό μας άρθρο.

Η πληρωμένη αναζήτηση (διαφήμιση επί πληρωμή) στο digital marketing έχει πολλούς φίλους αλλά και πολλούς εχθρούς. Για να δώσουμε σε σας μια εικόνα ακριβείας, θα συζητήσουμε το θέμα και από τις δύο πλευρές – από την πλευρά αυτών που λένε ότι είναι αναποτελεσματική και από την πλευρά αυτών που λένε ότι είναι πολύτιμη.

Ναι ή όχι στην πληρωμένη αναζήτηση στο digital marketing

3 Επιχειρήματα ΥΠΕΡ της αναζήτησης επί πληρωμή

1. Η αναζήτηση επί πληρωμή είναι πολύ στοχευμένη

Η αναζήτηση επί πληρωμή σας δίνει την δυνατότητα να στοχεύσετε συγκεκριμένους χρήστες που ψάχνουν για συγκεκριμένα πράγματα. Μπορείτε να εστιάσετε σε γεωγραφικές περιοχές και κομμάτια του κοινού σας ώστε να ελκύετε μόνο επισκέπτες από την στοχευμένη αγορά σας.

2. Η αναζήτηση επί πληρωμή είναι μετρήσιμη

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του marketing μηχανών αναζήτησης (SEM) είναι ότι σας προσφέρει δεδομένα και στοιχεία για την επιστροφή στην επένδυση (ROI) . Όλοι όσοι ασχολούνται με το marketing αγαπάνε τα δεδομένα. Και έχουν δίκιο. Τα δεδομένα αφηγούνται μία ιστορία, ορίζουν την κατεύθυνση που πρέπει να πάρετε και σχεδιάζουν τα πλάνα για το μέλλον.

3. Η αναζήτηση επί πληρωμή προωθεί τις μικρές και νέες επιχειρήσεις

Οι μικρές ή οι καινούργιες επιχειρήσεις πολλές φορές χρειάζονται την ώθηση που μπορεί να τους δώσει μία διαφήμιση Πληρωμής-Ανά-Κλίκ (PPC) καθώς δεν έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν μεγάλη αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας αμέσως.

3 Επιχειρήματα ΚΑΤΑ της αναζήτησης επί πληρωμή

1. Η οργανική αναζήτηση (SEO) έχει μεγαλύτερο μεγαλύτερο ROI από το PPC marketing

Το πιο συχνό και ισχυρό επιχείρημα κατά των PPC είναι το επιχείρημα για την επιστροφή στην επένδυση: το SEO κοστίζει λίγα χρήματα, ενώ οι διαφημίσεις PPC πολλά. Αλλά και το SEO και οι PPC φέρνουν αύξηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδας. Εφόσον η επισκεψιμότητα που προσφέρει το SEO είναι λιγότερο ακριβή, πιο αυθεντική και έχει μεγαλύτερο δείκτη μετατροπών, τότε το SEO έχει πιο υψηλή επιστροφή στην επένδυση.

2. Τα οργανικά αποτελέσματα βελτιώνονται όταν λείπουν οι PPC

Η εταιρεία Ebay ανέλυσε τα click-through που είχαν ενώ για κάποιο διάστημα ανέστειλαν την αναζήτηση επί πληρωμή. Αυτό που βρήκαν είναι ότι τα click-throughs είτε έμειναν ίδια είτε ουσιαστικά αυξήθηκαν όταν σταμάτησαν την καμπάνια PPC τους.

3. Οι άνθρωποι δεν κάνουν κλικ σε διαφημίσεις για να μετατραπούν. Απλά ψάχνουν πληροφορίες

Η έρευνα του EBay με τίτλο (“Ετερογένεια Πελατών και Αποτελεσματικότητα της Αναζήτησης Επί Πληρωμή: Ένα Πείραμα Μεγάλου Μεγέθους”), το έθεσε έτσι: “Τα πειράματα δείχνουν ότι το SEM είχε πολύ μικρή και στατιστικά ασήμαντη επίδραση στις πωλήσεις.”

Τι πρέπει λοιπόν να κάνετε; Ποια άποψη είναι η σωστή;

– Τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα –

Αυτό που είναι γνωστό σε όλους είναι για οποιαδήποτε καμπάνια, το πιο σημαντικό στοιχείο είναι το marketing περιεχομένου (content marketing), είτε υποβοηθάται από την επισκεψιμότητα των PPC είτε όχι. Το ποιοτικό περιεχόμενο θα σας κάνει να ξεχωρίσετε μέχρι να υπάρχουν σαφείς απαντήσεις για το πόσο αποτελεσματική είναι εν τέλει η αναζήτηση επί πληρωμή.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.