Πολλές εταιρείες και σύμβουλοι παρέχουν έλεγχο ιστοσελίδων και είναι ακριβοί. Εάν είστε σαν εμένα, μπορεί επίσης να λαμβάνετε 10 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την εβδομάδα που προσφέρουν έναν έλεγχο της ιστοσελίδας σας δωρεάν.
Άρα, ποια είναι η διαφορά και τι πρέπει να πληρώσετε;

Δωρεάν SEO έλεγχος

Οι “δωρεάν” έλεγχοι SEO είναι ένα τέχνασμα.Ένας έλεγχος που να παρέχει πραγματικά χρήσιμες πληροφορίες είναι χρονοβόρος και απαιτεί μεγάλη εμπειρία.
Εάν σας προσφερθεί ένας δωρεάν έλεγχος, μπορείτε να τον δεχθείτε, αλλά προσέξτε καλά τις πληροφορίες που θα λάβετε.
Συνήθως, ο “έλεγχος” που θα πάρετε θα περιέχει πολλούς συγκλονιστικούς αριθμούς σχετικά με το πόσο κακός είναι ο ιστότοπός σας και θα σας κάνει να αμφισβητήσετε εάν η εταιρεία ή η εσωτερική ομάδα σας ξέρει τι κάνει.
Παρόλο που είναι σωστό να αμφισβητήσετε τους επαγγελματίες SEO σας, υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ο έλεγχος μπορεί να φαίνεται πολύ τρομακτικός, αλλά στην πραγματικότητα να μην σημαίνει τίποτα ή να μην σας δίνει νέες πληροφορίες.

Οι καλοί έλεγχοι χρειάζονται την πλήρη εικόνα

Εάν μια ελεύθερη προσφορά ελέγχου συνοδεύεται από αίτημα πρόσβασης στον λογαριασμό σας του Analytics ή στον ιστότοπό σας, φύγετε μακριά. Μην δώσετε σε κάποιον με τον οποίο δεν έχετε κάποιο συμβόλαιο πρόσβαση σε οποιαδήποτε από αυτές τις περιοχές, ακόμη κι αν είναι μόνο για ανάγνωση.
Υπάρχουν απλά πάρα πολλές πληροφορίες που μπορούν να επηρεάσουν ή να χρησιμοποιήσουν εναντίον σας. Είναι εκπληκτικά εύκολο να παραποιηθούν αναλυτικά δεδομένα και αυτό συμβαίνει γενικά. Μην το κάνετε πιο εύκολο δίνοντάς τους πρόσβαση.
Από την άλλη, εάν ένας SEO προσφέρεται να πραγματοποιήσει έναν έλεγχο για εσάς και δεν ζητά καθόλου πρόσβαση στα αναλυτικά στοιχεία σας ή τα δεδομένα της κονσόλας αναζήτησης, προχωρήστε προσεκτικά.
Είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί ένας καλός έλεγχος χωρίς αυτές τις προσβάσεις, αλλά θα πρέπει να προσέξετε εάν δεν τις ζητήσουν.

Επιλέγοντας έναν καλό ελεγκτή

Αν έχετε αποφασίσει ότι χρειάζεστε έναν έλεγχο και είστε πρόθυμοι να πληρώσετε μια λογική τιμή για αυτό (συχνά μεταξύ $5.000 και $15.000, ανάλογα με την ιστοσελίδα σας), πώς θα ξέρετε αν η επένδυσή σας αξίζει τον κόπο;

Ζητήστε ένα δείγμα ελέγχου

Ζητήστε από τον ελεγκτή να σας δώσει ένα δείγμα ελέγχου.
Θα ψάξετε μερικά βασικά πράγματα.

Ο έλεγχος:

Δίνει μια σαφή εξήγηση και τα επόμενα βήματα για κάθε ζήτημα;
Συμπεριλαμβάνει στιγμιότυπα οθόνης ή παραδείγματα συγκεκριμένα για το website;
Εξηγεί πολλούς τρόπους αντιμετώπισης ορισμένων ζητημάτων;
Εξετάζει ζητήματα online και offline (περιεχόμενο και συνδέσμους);
Αυτές είναι όλες οι καλές ενδείξεις ότι ο έλεγχος έγινε με βάση την ιστοσελίδα σας και ότι ο ελεγκτής έχει σκεφτεί συγκεκριμένες στρατηγικές που πρέπει να ακολουθήσετε για να βελτιώσετε.
Για παράδειγμα, μπορεί να δείτε σε κάποιο εργαλείο ότι ένα website έχει 235 διπλές σελίδες, αλλά στη συνέχεια, όταν κοιτάζετε τις πραγματικές σελίδες, αυτές είναι μέρος πολλών διαφορετικών σελιδοποιημένων σειρών ή ελέγχονται με canonicals ή hreflang.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;