Γνωρίζετε ότι το να αρχίσετε ένα blog είναι απίστευτα εύκολο. Αλλά το να δημιουργήσετε ένα κοινό που θα εμπιστευτεί το brand σας και θα διαβάσει το περιεχόμενό σας  είναι δύσκολο. Γιατί; Επειδή οι περισσότεροι γράφουν για τους ίδιους – όχι για τους πελάτες.

Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα blog το οποίο να μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες;

1. Δημιουργήστε συγκεκριμένες σελίδες προορισμού

Μην στέλνετε ποτέ τους ανθρώπους στην κεντρική σελίδα του καινούργιου blog σας. Αντίθετα, κατά τη σχεδίαση της ιστοσελίδας/blog δημιουργήστε συγκεκριμένες σελίδες προορισμού. Αυτές οι σελίδες μπορούν να προστεθούν στην μπάρα πλοήγησης στο menu.

Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να αρχίσετε με μία σελίδα προορισμού αλλά στην συνέχεια να ξέρετε ότι πρέπει να δημιουργήσετε και άλλες. Σύμφωνα με το HubSpot, οι εταιρείες επιτυγχάνουν αύξηση 155% στα leads όταν αυξάνουν τον αριθμό των σελίδων προορισμού τους από 10 σε 15.

2. Προσαρμόστε το καινούργιο σας blog για ένα συγκεκριμένο κοινό

Σε ποιους απευθύνεται το καινούργιο σας blog; Εάν η απάντηση σας είναι “σε όλους” – τότε θα αποτύχετε.
Κανένας δεν έχει καταφέρει ποτέ να βοηθήσει τους πάντες. Καλύτερο είναι να στοχεύσετε συγκεκριμένο κοινό.

3. Προσφέρετε κάτι που να έχει αξία -δωρεάν-

Ο εκατομμυριούχος Bob Burg λέει ότι ο καλύτερος τρόπος να βγάλεις χρήματα είναι να δίνεις.
Το ξέρω ότι μπορεί να σας ακούγεται περίεργο. Μία καινούργια έρευνα έδειξε ότι οι αγοραστές του Amazon προτιμούν μία δωρεάν δωροεπιταγή $10 παρά μία κάρτα δώρου $20 που θα τους κοστίσει $7. Γιατί; Μία και μόνο λέξη: “δωρεάν.” Κάθε φορά που θα προσφέρετε στους επισκέπτες σας κάτι που να έχει αξία δωρεάν θα σας εμπιστεύονται ολοένα και περισσότερο.

4. Χρησιμοποιείστε κοινωνική απόδειξη σε σημαντικά μέρη της σελίδας σας

Τι είναι όμως η κοινωνική απόδειξη;  Με απλά λόγια, κοινωνική απόδειξη είναι μία εκδήλωση της εμπιστοσύνης που έχουν οι άλλοι σε εσάς και το brand σας. Περισσότεροι άνθρωποι θα ανταποκριθούν στην προσφορά σας, επειδή είδαν και άλλους να κάνουν το ίδιο. Ως ανθρώπινα όντα θέλουμε να ανήκουμε κάπου. Για παράδειγμα, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να γράψουν ένα σχόλιο σε ένα blog, εάν έχουν δει ότι έχουν γράψει και άλλοι.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;