Το Pinterest μπορεί να είναι ένα απίστευτα χρήσιμο εργαλείο για την προσέλκυση καταναλωτών για τα προϊόντα σας. Στην πραγματικότητα, το 66% των χρηστών του Pinterest πραγματοποιούν μια αγορά, αφού δουν τις καρφίτσες μιας μάρκας.

Λόγω της δύναμης του Pinterest να επηρεάζει τις αγορές, έχει νόημα να αναπτύξει και να διατηρήσει κανείς μια ισχυρή παρουσία Pinterest. Και, αν οι στόχοι των κοινωνικών μέσων της επιχείρησής σας ευθυγραμμίζονται με τη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας σας ή την αύξηση της κυκλοφορίας, η παρακολούθηση των αναλυτικών στοιχείων είναι ζωτικής σημασίας για τη διασφάλιση της επιτυχούς στρατηγικής περιεχομένου.

Επιπλέον, ο JD Prater, ένας Ευαγγελιστής διαφημίσεων στην Quora, έχει πει: «Να θυμάστε ότι το Pinterest είναι κάτι σαν την αποκάλυψη. Κατανοήστε το ταξίδι του Pinner και πώς επηρεάζει τις μελλοντικές αγορές – και όχι απαραίτητα τις σημερινές».
Για να διασφαλίσετε ότι είστε σε θέση να επιτύχετε τους στόχους Pinterest και να δείτε επιτυχία στην πλατφόρμα, θα διερευνήσουμε τι είναι το Pinterest Analytics και θα σας δείξουμε τις επτά πιο σημαντικές μετρήσεις που πρέπει να
παρακολουθείτε.

Τι είναι το Analytics Pinterest;

Το Pinterest Analytics είναι ένα εντελώς δωρεάν εργαλείο του Pinterest που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μετρήσετε την απόδοσή σας στο Pinterest.
Το Pinterest Analytics σάς επιτρέπει να συλλέγετε πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφορία – συμπεριλαμβανομένων των εμφανίσεων και των κλικ στο σύνδεσμο – για να μπορείτε να τροποποιήσετε τη στρατηγική σας και να καλύψετε καλύτερα τις ανάγκες των χρηστών σας.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο Pinterest Analytics, θα χρειαστείτε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό, ο οποίος θα ξεκλειδώνει επίσης τη δυνατότητα δημιουργίας διαφημίσεων και προώθησης των καρφιτσών.

Το Pinterest Analytics προσφέρει τη δυνατότητα ταξινόμησης των δεδομένων σας από οποιαδήποτε χρονική περίοδο, οπότε αν κάνετε μηνιαία ή ετήσια αναφορά, καλύπτεστε. Τα δεδομένα μπορούν επίσης να ταξινομηθούν ανά συσκευή, κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει όταν υπολογίζετε πώς θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε το κινητό σε σχέση με τους επιτραπέζιους υπολογιστές.

Μπορείτε επίσης να εξαγάγετε τα στατιστικά σας σε ένα αρχείο CSV, το οποίο θα είναι χρήσιμο για την επόμενη αναφορά ή έλεγχο που θέλετε να κάνετε.

Όταν εισέλθετε στο Pinterest Analytics, θα δείτε τον πίνακα ελέγχου χωρισμένο σε τρεις μεγάλες ενότητες – προφίλ, κοινό και ανάλυση ιστοσελίδας.

Το Pinterest Analytics χωρίζεται επίσης σε τέσσερις ενότητες – Εμφανίσεις, Αποθήκευση, Σύνδεσμοι κλικ και Όλων των εποχών. Ας εξερευνήσουμε αυτά τα τέσσερα τμήματα τώρα.

1. Εμφανίσεις

Εμφανίσεις είναι ο αριθμός των φορών που έχει προβληθεί το Pin σας. Αυτό θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί μέσω της αρχικής ροής του χρήστη, της κατηγορίας ροής ή της αναζήτησης.

2. Αποθηκεύσεις

Αποθηκεύεται ο αριθμός των φορών που κάποιος έχει αποθηκεύσει μία από τις καρφίτσες σας σε ένα board. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο οι νέοι άνθρωποι ανακαλύπτουν το περιεχόμενό σας στο Pinterest.

3. Σύνδεσμοι κλικ

Τα κλικ συνδέσμων είναι αυτά που οδηγούν τους χρήστες σας σε έναν προορισμό – είτε πρόκειται για την ιστοσελίδα σας, είτε για ένα blog, είτε για έναν άλλο σύνδεσμο.

4. Όλες οι ώρες

Οι μετρήσεις όλων των ωρών περιλαμβάνουν μια συλλογή από πράγματα που χρονολογούνται από την αρχή της ιστορίας σας Pinterest. Εδώ, θα μπορείτε να δείτε τα πιο δημοφιλή Pins σας και το περιεχόμενο που κατατάσσεται υψηλότερα στην αναζήτηση.
Τέλος, είναι σημαντικό να σημειώσετε ότι τα αναλυτικά στοιχεία θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο όταν κατανοήσετε πλήρως τι σημαίνει χρήστης Pinterest.
Για παράδειγμα, όπως σημειώνει ο Prater, «Πριν αρχίσετε να αναλύετε τα δεδομένα και τις ιδέες σχεδίασης, είναι σημαντικό να κατανοήσετε το ταξίδι του Pinner. Δεν υπάρχει κανένας συγκεκριμένος τρόπος για να καρφιτσώνετε: Οι συνήθειες των ανθρώπων είναι ποικίλες και επικεντρώνονται σε αυτά που τους ενδιαφέρουν περισσότερο.»

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;