Η πλειοψηφία των πελατών που εγγράφονται σε τρέχουσες υπηρεσίες SEO και έχουν επιλέξει  υπηρεσίες content marketing θα λάβουν έναν έλεγχο περιεχομένου.

Όπως ακριβώς συμβαίνει με έναν τεχνικό έλεγχο SEO, έτσι και τα αποτελέσματα του ελέγχου περιεχομένου πρέπει να οδηγήσουν στο σχεδιασμό μιας επιτυχημένης καμπάνιας digital marketing και στις προτεραιότητες που θα αποφασιστούν στο επόμενο στάδιο της εργασίας όσον αφορά το περιεχόμενο.

Χωρίς έλεγχο, δεν μπορείτε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική digital marketing. Και αυτό διότι πρέπει πρώτα να μάθετε τι είδος περιεχομένου έχετε, τι περιεχόμενο λείπει και τι περιεχόμενο έχετε σε υπερβολικό βαθμό.

Στόχος μου είναι να σας δώσω κυρίως ένα πλαίσιο για το πώς μπορείτε να μιλήσετε στους πελάτες σχετικά με το περιεχόμενό τους ή, αν είστε πελάτης, τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε το περιεχόμενο του website σας.

Ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας, έχοντας λάβει υπόψιν τι πραγματικά περιεχόμενο έχετε, θα σας βοηθήσει να κρατήσετε τους χρήστες στον ιστότοπό σας μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και, τελικά, να τους μετατρέψετε σε δυνητικούς πελάτες, στοχεύοντας στις online πωλήσεις.

Λάθος #1: Δεν υπάρχουν σαφείς προτροπές για δράση

Ο στόχος μιας ιστοσελίδας πρέπει να είναι προφανής σε κάθε επισκέπτη (ή σε κάθε ελεγκτή περιεχομένου). Τι θέλετε να κάνει ο επόμενος επισκέπτης που καταλήγει σε αυτή τη σελίδα; Πολλοί από τους πελάτες μας δεν είναι ηλεκτρονικοί έμποροι, επομένως ίσως να είναι λιγότερο προφανές το τι ακριβώς θέλουν.

Ωστόσο, από τη στιγμή που αυτό που πρέπει να σας απασχολεί είναι πως ο κάθε χρήστης που σας επισκέπτεται θα παραμείνει στον ιστότοπό σας, πρέπει να πηγαίνετε ένα βήμα μπροστά και να σκεφτείτε τι είναι αυτό που θα ακολουθήσει;

Ακόμη και αν η απάντηση είναι «Θέλω να επισκέπτονται το κατάστημά μου», κάντε αυτή τη δράση εύκολη για αυτούς. Προσθέστε ένα κουμπί «Επισκεφθείτε το κατάστημά μας». Αν είναι μια απλή σελίδα blog, ποια είναι τα επόμενα άρθρα που κάποιος πρέπει να διαβάσει με βάση αυτό που μόλις διάβασε; Εστιάστε στο να δημιουργήσετε άρθρα με πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο που θα κρατήσουν την προσοχή τους.
Ή μήπως έχετε ένα σχετικό e-book, που θα θέλατε να κάνουν λήψη; Τους κάνατε να φτάσουν στο τέλος της ανάρτησης σας, – μην χάσετε τον επισκέπτη μόνο και μόνο επειδή δεν είναι σίγουρος για το τι θέλει να κάνει στη συνέχεια!

Λάθος #2: Οι Μαρτυρίες δεν χρησιμοποιούνται στην πλήρη δυναμική που μπορούν να αναπτύξουν

Υπάρχουν τόσες πολλές σελίδες αφιερωμένες αποκλειστικά σε μαρτυρίες στα Interwebs. Ποιος εμπιστεύεται μια σελίδα μαρτυριών περισσότερο από κριτικές σε ιστότοπους τρίτων όπως το Yelp, το Google My Business ή το Tripadvisor; Κανένας. Τούτου λεχθέντος, υπάρχει χώρος για να γίνει σωστή εκμετάλλευση των μαρτυριών. Απλώς αυτός δε βρίσκεται σε μια σελίδα μαρτυριών.
Ο καλύτερος τρόπος να χρησιμοποιήσετε μια μαρτυρία είναι να την συνδυάσετε με το κατάλληλο κείμενο. Εάν αυτή είναι μια μαρτυρία σχετικά με το πόσο εύκολα και γρήγορα ένας πελάτης έλαβε ένα προϊόν, χρησιμοποιήστε τη σε μια σελίδα αποστολής. Εάν πρόκειται για μια μαρτυρία σχετικά με το πώς ένα προϊόν έλυσε ένα πρόβλημα κάποιου πελάτη, χρησιμοποιήστε τη στη σελίδα του προϊόντος. Αυτό θα ενισχύσει το κείμενό σας και θα σας βοηθήσει να περιορίσετε στο ελάχιστο τις ανησυχίες που μπορεί να έχει ένας υποψήφιος πελάτης σχετικά με την απόφασή του να κάνει μια online αγορά.

Λάθος #3: Το περιεχόμενο δεν είναι σχετικό με την τοποθεσία (αν αυτό έχει σημασία)

Αν η τοποθεσία έχει σημασία για την επιχείρησή σας, θα πρέπει όχι μόνο να χρησιμοποιείτε μαρτυρίες για να ενισχύσετε την τοπική σας συνάφεια, αλλά θα πρέπει μεθοδικά και εις βάθος να επενδύσετε στο περιεχόμενό μιας ιστοσελίδας.

Πάρτε για παράδειγμα την αυτοκινητοβιομηχανία. Υπάρχουν περισσότερες από 16.000 αντιπροσωπείες αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες και όλες (πιθανώς) έχουν ιστοσελίδες. Πολλές από αυτές έχουν παρόμοιο περιεχόμενο επειδή προσπαθούν όλες να πουλήσουν τα ίδια ή παρόμοια μοντέλα αυτοκινήτων. Οι καλύτερες ιστοσελίδες αντιπροσωπείας αυτοκινήτων, ωστόσο, δημιουργούν περιεχόμενο που έχει σημασία για τις τοπικές κοινότητες.

Αυτό συμβαίνει και πρέπει να συμβαίνει στη σχεδίαση ιστοσελίδας, καθώς φυσικά και στη δημιουργία περιεχομένου ιστοσελίδας, που θέλει να γίνει leader στο χώρο που δραστηριοποιείται.
Οι άνθρωποι που ζουν στο Ντένβερ, για παράδειγμα, ενδιαφέρονται για το ποια είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα για οδήγηση σε βουνό, ενώ οι άνθρωποι στην περιοχή του Λος Άντζελες είναι πιο πιθανό να θέλουν να μάθουν ποια αυτοκίνητα καταναλώνουν λιγότερο στον αυτοκινητόδρομο. Το να βάλετε την ομάδα πωλήσεών σας να λάβει υπόψη τις συνήθεις ερωτήσεις που σας ζητούν μπορεί να σας βοηθήσει καταλυτικά στο να καταφέρετε να αποκτήσετε πιστούς πελάτες.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;