Γιατί η οργανική σας επισκεψιμότητα έχει μειωθεί στο Facebook.

Η διαχείριση λογαριασμού social media είναι πολύ σημαντική στο digital marketing, Και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή προκειμένου να λειτουργήσει με αποτελεσματικότητα για την κάθε εταιρεία που επενδύει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εάν διαχειρίζεστε μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook τα τελευταία χρόνια, πιθανότατα να έχετε παρατηρήσει μια πτώση στον αριθμό των ακολούθων σας που την βλέπουν και που αλληλεπιδρούν με τις οργανικές αναρτήσεις που δημοσιεύετε σε αυτή τη σελίδα.

Υπάρχουν δύο λόγοι, για τους οποίους συμβαίνει αυτό.

1. Περισσότερο περιεχόμενο διαφήμισης που προκαλεί ανταγωνισμό για χώρο στη ροή δημοσιεύσεων

Αυτή η παρατηρούμενη μείωση στην οργανική επισκεψιμότητα του Facebook ξεκίνησε το 2014, όταν ο Μπράιαν Μπόλαντ, Αντιπρόεδρος του Facebook -της τεχνολογίας διαφήμισης του Facebook (τότε)-, δήλωσε ότι το Facebook απλά διαχειρίζεται περισσότερο περιεχόμενο διαφημίσεων από ό,τι συνήθιζε. Και επομένως ο χώρος στη ροή δημοσιεύσεων είναι πιο ανταγωνιστικός για τις εταιρείες που διαθέτουν σελίδες.

Ο Boland,  αντιπρόεδρος του Facebook των Λύσεων των Δημοσιεύσεων, έχει δίκιο. Υπάρχει απλά υπερβολικό περιεχόμενο προς δημοσίευση στο Facebook. Καθιστώντας έτσι την προβολή στο χώρο της ροής δημοσιεύσεων όλο και περισσότερο ανταγωνιστική. Και το Facebook προσπαθεί να προβάλλει στους ανθρώπους το περιεχόμενο που είναι πιο σχετικό για αυτούς, σε αντίθεση με την εμφάνιση ολόκληρου του διαθέσιμου περιεχομένου.

Γιατί η οργανική σας επισκεψιμότητα έχει μειωθεί στο Facebook

Η αλλαγή του Facebook στη ροή δημοσιεύσεων 

Πιο πρόσφατα, ίσως να παρατηρήσατε μεγαλύτερη πτώση στην οργανική επισκεψιμότητα του περιεχομένου σας στο Facebook. Λόγω μιας σημαντικής αλλαγής στον αλγόριθμο της ροής δημοσιεύσεων του Facebook.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ροής δημοσιεύσεων του Facebook Adam Mosseri, το Facebook άρχισε να “μετατοπίζει την κατάταξη για να οδηγήσει τη ροή δημοσιεύσεων περισσότερο στη σύνδεση των ανθρώπων. Και λιγότερο στην απομονωμένα κατανάλωση των μέσων”.

Ως αποτέλεσμα, το περιεχόμενο του μάρκετινγκ ήταν έτοιμο να κάνει ένα βήμα πίσω, από το περιεχόμενο στους φίλους και την οικογένεια. Μια αξία που το Facebook λέει ότι είχε αρχικά και στην οποία προσπαθεί να επιστρέψει.

Τα καλά νέα σε όλα αυτά είναι ότι υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για να αντισταθμίσετε αυτές τις αλλαγές. Όπως το να είστε πιο επιλεκτικοί σε ό,τι δημοσιεύετε. Να προσέχετε πότε δημοσιεύετε. Και να δίνετε χρήματα για τις δημοσιεύσεις σας που δεν θα πηγαίνουν…χαμένα.

Τα ακόμα καλύτερα νέα είναι ότι υπάρχει μια εταιρεία digital marketing που και ξέρει και μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε τα παραπάνω. Απογειώνοντας τη δυναμική της σελίδας σας στο Facebook.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.