Συνήθως, εστιάζουμε στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης γενικά. Εάν έχετε μια τοπική επιχείρηση, ωστόσο, η Google σάς επιτρέπει επίσης να την τοποθετήσετε μπροστά από πιθανούς πελάτες στην περιοχή σας, συγκεκριμένα. Αλλά για αυτό, χρησιμοποιείτε το τοπικό SEO.

Και αξίζει τον κόπο.

Το 97% των πελατών χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να βρουν τοπικές πληροφορίες. Ψάχνουν για προτάσεις πωλητών, καθώς και για συγκεκριμένες διευθύνσεις επιχειρήσεων. Στην πραγματικότητα, το 12% των πελατών αναζητούν καθημερινά πληροφορίες για τις τοπικές επιχειρήσεις.

Επιπλέον, ενεργούν με βάση αυτές τις πληροφορίες: Το 75% των ατόμων που αναζητούν, επισκέπτονται ένα τοπικό κατάστημα ή τις εγκαταστάσεις της εταιρείας εντός 24 ωρών από την αναζήτηση.

Είναι το τοπικό SEO διαφορετικό από το τυπικό SEO;

Και ναι και όχι.

Οι μηχανές αναζήτησης ακολουθούν παρόμοιες αρχές τόσο για την τοπική όσο και για την παγκόσμια κατάταξη. Ωστόσο, δεδομένου ότι τοποθετούν ένα website για συγκεκριμένα αποτελέσματα βάσει τοποθεσίας, πρέπει να αναλύσουν και άλλους παράγοντες κατάταξης.

Τα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης φαίνονται διαφορετικά επίσης:

Εμφανίζονται μόνο για αναζητήσεις με τοπική πρόθεση (για παράδειγμα, «εστιατόριο κοντά μου» ή όταν ένα άτομο έχει ορίσει σαφώς τη θέση.)

Περιέχουν αποτελέσματα ειδικά για μια σχετική τοποθεσία.

Επικεντρώνονται στην παροχή συγκεκριμένων πληροφοριών στους χρήστες ώστε να μη χρειάζεται να μεταβούν οπουδήποτε αλλού για να τις βρουν.
Στοχεύουν κυρίως τους χρήστες smartphone καθώς οι τοπικές αναζητήσεις εμφανίζονται πιο συχνά σε κινητές συσκευές.

local seoΓια παράδειγμα, ένα τοπικό πακέτο, το πιο σημαντικό στοιχείο των τοπικών αποτελεσμάτων, περιλαμβάνει σχεδόν όλες τις πληροφορίες που ένα άτομο θα χρειαστεί για να επιλέξει μια επιχείρηση.

Σημειώστε ότι μια τοπική αναζήτηση για τα καλύτερα εστιατόρια σε μια περιοχή δεν περιέχει συνδέσμους σε κανένα περιεχόμενο. Αντίθετα, θα περιλαμβάνει μια λίστα εστιατορίων στην περιοχή, έναν χάρτη για την εμφάνιση των τοποθεσιών τους και πρόσθετες πληροφορίες για το καθένα:

Επωνυμία Επιχείρησης
Περιγραφή
Εικόνα
Ώρες λειτουργίας
Κριτικές αστέρων
Διεύθυνση
Συχνά, περιλαμβάνουν επίσης τον αριθμό τηλεφώνου της εταιρείας ή τη διεύθυνση website.

Όλες αυτές οι πληροφορίες σε συνδυασμό βοηθούν τους πελάτες να επιλέξουν ποια επιχείρηση θα χρησιμοποιήσουν. Αλλά επιτρέπει επίσης στην Google να καθορίσει τον τρόπο ταξινόμησής της.

Αυτά τα είδες;