24 ώρες αφού κάνετε ένα check-in, το Facebook θα σας στείλει μία ειδοποίηση ζητώντας σας να γράψετε μία κριτική και να μοιραστείτε την εμπειρία σας σχετικά με το μέρος που επισκεφτήκατε. Ως μέλη της τοπικής μας κοινότητας αλλά και της κοινότητας του Facebook γενικότερα, μας αρέσει να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας, είτε είναι καλές είτε είναι κακές και αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να ωφελήσει σε μεγάλο βαθμό την επιχείρησή σας.

Πως το facebook καλύπτει το κενό από τις άλλες πλατφόρμες

Ο μέσος άνθρωπος στρέφεται στο Yelp σε περίπτωση που δεν έμεινε ευχαριστημένος και θέλει να αφήσει μία κακή κριτική και για αυτό η πλατφόρμα είναι γεμάτη με posts που συνοδεύονται από 3 αστέρια. Από την άλλη πλευρά, καθώς φαίνεται, οι περισσότεροι χρήστες δεν μπαίνουν στον κόπο να αφήσουν κάποια κριτική εάν η εμπειρία τους ήταν ικανοποιητική.

Αντίθετα, το Facebook με την ειδοποίηση που εισήγαγε, δίνει βήμα στον καταναλωτή να αφήσει την κριτική του, ανεξάρτητα από το πόσο πολυάσχολος είναι εκείνη την στιγμή. Γιατί; Επειδή δεν χρειάζεται να γράψει κάποιος κριτική και να πει την ιστορία της ζωής του εάν δεν θέλει ή εάν δεν προλαβαίνει. Μπορεί απλά να προσθέσει αστέρια.

Τι σημαίνει αυτό για το Facebook

Εάν το Facebook κρατήσει αυτή την ειδοποίηση, τότε οι επιχειρήσεις θα κερδίσουν επισκεψιμότητα στις σελίδες τους. Οι κριτικές σιγά σιγά θα γίνουν πιο ακριβείς σε σχέση με το Yelp, καθώς τα δεδομένα δεν θα εξαρτώνται από ανθρώπους που χρειάζονται κάποιου είδος κίνητρο για να αφήσουν μία κριτική.

Τι σημαίνει αυτό για την επιχείρησή σας

Καθώς η ακρίβεια των κριτικών θα αυξάνεται, το Google θα αρχίσει να στρέφεται στις σελίδες του Facebook ως πηγή για κριτικές. Αυτό με την σειρά του σημαίνει ότι η σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook θα ανέβει στις αναζητήσεις της Google.

Θυμάστε εκείνη την ξεχασμένη σελίδα που είχατε στο Facebook; Ήρθε η ώρα να της δώσετε πάλι σημασία. Πρέπει να ελέγχετε τις κριτικές στο facebook που αφήνουν οι καταναλωτές, να συγχωνεύσετε τις σελίδες με διπλό περιεχόμενο και να προσφέρετε λύση στα προβλήματα που αναφέρουν οι καταναλωτές καθώς αυτά τα προβλήματα θα εμφανίζονται στο ευρύ κοινό 24 ώρες αφού ένας καταναλωτής αφήσει την επιχείρησή σας. Γενικά βελτιώστε ότι εδώ και καιρό θέλατε να βελτιώσετε στην επιχείρησή σας επειδή υπάρχει περίπτωση η φήμη της να εξαρτάται στο μέλλον κατά μεγάλο βαθμό από αυτή την καινούργια λειτουργία του Facebook.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

 

Αυτά τα είδες;