Η μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες οφείλεται στο γεγονός ότι η συμπεριφορά κάποιου χρήστη που χρησιμοποιεί την αναζήτηση ιστότοπου είναι σε μεγάλο βαθμό διαφορετική από αυτήν που έχει κάποιος που απλά κάνει κλικ εξερευνώντας την πλοήγησή σας. Οι χρήστες που χρησιμοποιούν την αναζήτηση ιστότοπου έχουν στο νου τους κάποιο συγκεκριμένο στόχο. Έχουν ήδη συγκεντρώσει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να πάρουν μια απόφαση και απλά προσπαθούν να βρουν ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μια υπηρεσία στην ιστοσελίδα σας.
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το ηλεκτρονικό εμπόριο, την ανάπτυξη e-shop.

Σύμφωνα με το WebInc, οι επισκέπτες που χρησιμοποιούν την αναζήτηση ιστότοπου είναι κατά 216% πιο πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες που πληρώνουν αντί να είναι απλοί επισκέπτες.

Προσφέροντάς έναν απλό τρόπο αναζήτησης στο περιεχόμενο του ιστοτόπου σας θα ενισχύσετε σε μεγάλο βαθμό τη μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες. Συγκρίνετέ το με ανθρώπους που κάνουν απλά κλικ στην πλοήγησή σας. Αυτοί οι επισκέπτες συλλέγουν απλώς πληροφορίες και ζυγίζουν τις επιλογές τους. Ίσως να κάνουν κλικ στο σύνδεσμο στο blog σας και να διαβάσουν μερικά άρθρα, αντί να ψάξουν για το σωστό άρθρο στο blog , αυτό που θα έχει δηλαδή το ποιοτικό και πρωτότυπο περιεχόμενο που θα απαντάει σε μια συγκεκριμένη ερώτηση.

Η αναζήτηση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος οποιουδήποτε καλά κατασκευασμένου ιστότοπου, αλλά έχει υποβαθμιστεί σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία δύο χρόνια λόγω της κυριαρχίας της Google στο χώρο. Η ίδια Αναζήτηση Προϊόντων Ιστοτόπου της Google έκανε εύκολη την ταχεία εφαρμογή μιας ισχυρής μηχανής αναζήτησης στον ιστότοπό σας. Στη συνέχεια, το 2017, η Google ανακοίνωσε ότι θα απλοποιήσει την Αναζήτησης Προϊόντων Ιστότοπου και θα προσφέρει μόνο την δωρεάν έκδοση του προϊόντος. Η δωρεάν προσφορά της Google για Αναζήτηση Προϊόντων Ιστότοπου διατίθεται με το Google Branding, απομακρύνει τους επισκέπτες από τον ιστότοπό σας και υποστηρίζεται από διαφημίσεις – που σημαίνει ότι η διαφήμιση ενός ανταγωνιστή ενδέχεται να εμφανιστεί υψηλότερα από τα δικά σας οργανικά αποτελέσματα. Αυτό προφανώς δεν είναι ιδανικό. Για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να κλιμακώσουν, το δωρεάν CSE της Google απλά δεν θα το κόψει. Ορισμένες επιχειρηματικές λύσεις αναζήτησης, όπως το Swiftype και το Algolia, βρήκαν την κατάλληλη στιγμή και δημοσιεύουν οδηγίες σχετικά με τη μετάβαση από την Αναζήτηση Ιστότοπου της Google στις δικές τους λύσεις.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;