Οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα εξαιρετικό μέρος για τις μικρές επιχειρήσεις ώστε να αυξήσουν την «εμπλοκή» και την αλληλεπίδραση με το κοινό τους, να διεκδικήσουν την αφοσίωση του, αλλά και να αποκτήσουν πιστούς πελάτες.

Αυτός είναι και ο λόγος που το Social media marketing είναι πλέον ένας από τους πιο σημαντικούς «κρίκους» στην «αλυσίδα» υπηρεσιών του Digital marketing. Στην πραγματικότητα, οι μικρές επιχειρήσεις έχουν μερικά πλεονεκτήματα και μπορούν να κάνουν εύκολα κάποια πράγματα που οι μεγαλύτερες εταιρείες δεν μπορούν.

Αν είστε ιδιοκτήτης μια μικρής επιχείρησης, μπορείτε να απαντάτε γρήγορα και με σαφήνεια στις ερωτήσεις και τα σχόλια των θαυμαστών/ακόλουθων σας. Μπορείτε να δώσετε απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο και να δώσετε «φωνή» στην επιχείρησή σας χωρίς να χρειαστεί να συνεδριάσει πρώτα το νομικό σας τμήμα προκειμένου να απαντηθεί ένα ερώτημα, όπως συμβαίνει στους μεγάλους οργανισμούς.

Πολλές μικρές επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν περισσότερο με τους θαυμαστές τους διοργανώνοντας online διαγωνισμούς με δώρα. Μπορεί να μην έχετε πολλούς συμμετέχοντες, αλλά αυτό ακριβώς σημαίνει ότι οι πελάτες σας έχουν περισσότερους λόγους να σας ακολουθήσουν και να εμπλακούν μαζί σας online. Άλλωστε με μικρό κόστος μπορείτε να προωθήσετε την ενέργεια με μια online διαφημιστική καμπάνια, οπότε το ότι ακόμα η κοινότητα σας είναι μικρού μεγέθους δεν πρέπει να σας απασχολεί.

Με μια μικρή επιχείρηση μπορείτε να διαδόσετε την εταιρική σας φιλοσοφία και κουλτούρα, ακόμα και στοιχεία της προσωπικότητάς σας μέσω των αλληλεπιδράσεων σας με πιθανούς πελάτες. Οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν πολλά εμπόδια να προσπεράσουν και αρκετά εταιρικά στελέχη να ικανοποιήσουν. Ως μικρή επιχείρηση έχετε περισσότερο χώρο για την προσωπικότητά σας και δίνετε στην επιχείρησή σας μια «φωνή» με την οποία οι άνθρωποι μπορούν να συσχετιστούν.

Αυτός ο τύπος digital marketing μπορεί συχνά να συμβάλει στη διατήρηση μιας μικρής επιχείρησης στην επιφάνεια. Εάν οι πελάτες αντιμετωπίζουν προβλήματα, μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε γρήγορα (και δημοσίως). Εάν είναι ικανοποιημένοι με την υπηρεσία σας, θα το κοινοποιήσουν σε μια τεράστια κοινότητα. Οι πελάτες δεν φοβούνται να δημοσιεύσουν τα αληθινά συναισθήματά τους σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μιας επιχείρησης και η απόκτηση πραγματικών σχολίων μπορεί να βελτιώσει τη φήμη σας και να βοηθήσει την επιχείρησή σας να ανταποκριθεί στις ανάγκες της πελατείας σας.

Ποιο κοινωνικό δίκτυο είναι ιδανικό για να έχει επαγγελματική παρουσία η επιχείρηση σας;

Οι μικρές επιχειρήσεις συνήθως απαρτίζονται από ολιγομελής ομάδες, οπότε δεν έχουν ποτέ αρκετό χρόνο να διαθέσουν και δεν μπορούν να διατηρήσουν μια καλή παρουσία σε όλα τα δίκτυα.

Μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζετε ποια Social media είναι τα καλύτερα για την επιχείρησή σας, αλλά η κατανόηση των χαρακτηριστικών τους μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε την εστίασή σας.

Το Facebook είναι το δίκτυο με τους περισσότερους ανθρώπους – έτσι δεν μπορεί να αγνοηθεί. Το Instagram είναι ιδανικό αν αναζητάτε νεαρό κοινό, το Pinterest είναι ιδανικό για επιχειρήσεις που έχουν να δείξουν οπτικό υλικό ή πολλά μεμονωμένα προϊόντα. Το Twitter είναι γρήγορο και απλό. Το Google+ είναι εξαιρετικά σημαντικό για τις μηχανές αναζήτησης.

Το μυστικό κατά την επιλογή είναι να δώσετε προτεραιότητα στα εξής: Ποιο είναι το ακροατήριό σας; Πού ξοδεύουν οι περισσότεροι δυνητικοί πελάτες σας το χρόνο τους; Ποια ηλικιακή ομάδα στοχεύετε; Η αντιστοίχιση του κοινού σας με το κοινό ενός συγκεκριμένου κοινωνικού δικτύου θα έχει ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη μετατροπή των ακόλουθων σε πελάτες.

Με μια στρατηγική Social media marketing που θα έχει σχεδιαστεί custom για τις ανάγκες της επιχείρησης σας από ένα έμπειρο γραφείο Digital agency, η επαγγελματική σας παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, γρήγορα θα αποφέρει θετικά αποτελέσματα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;