Τα ψηφιακά μέσα είναι τόσο διάχυτα, που οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος θέλουν. Πέρασαν οι μέρες που τα μηνύματα που λάμβαναν οι άνθρωποι σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας προερχόνταν από εσάς και αποτελούνταν μόνο από όσα θέλατε εσείς να ξέρουν.

Τα ψηφιακά μέσα είναι μια συνεχώς αυξανόμενη πηγή ψυχαγωγίας, ειδήσεων, κατανάλωσης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης, και οι καταναλωτές έχουν πλέον εκτεθεί όχι μόνο σε αυτά που η εταιρεία σας λέει για το εμπορικό σήμα σας, αλλά και στο τι λένε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι φίλοι, οι συγγενείς, οι γνωστοί, κ.λπ.

Και είναι πιο πιθανό να πιστέψουν αυτούς περισσότερο από εσάς. Οι άνθρωποι θέλουν μάρκες που να μπορούν να εμπιστεύονται, εταιρείες που να γνωρίζουν, επικοινωνίες που να είναι εξατομικευμένες και συναφείς, και προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.

Διαχείριση Σχέσεων Πελατών σε όλα τα Ψηφιακά Κανάλια

Το Digital Marketing και τα συνδεόμενα κανάλια του είναι σημαντικά – αλλά δεν αποκλείονται όλα τα άλλα. Δεν είναι αρκετό να γνωρίζετε τους πελάτες σας. Θα πρέπει να τους γνωρίζετε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο, έτσι ώστε να μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί τους όταν θα είναι πιο δεκτικοί στο μήνυμά σας.

Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να έχετε μια ενοποιημένη άποψη των προτιμήσεων των πελατών και των προσδοκιών τους σε όλα τα κανάλια-Web, Social Media Marketing, mobile marketingemail marketing, σημεία πώλησης, κλπ.

Όσοι ασχολούνται με το marketing μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσουν και να προβλέψουν συνεπείς, συντονισμένες εμπειρίες πελατών που θα κινήσουν πελάτες μαζί τους στον κύκλο αγοράς. Όσο βαθύτερη η γνώση σας σχετικά με τις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις των πελατών, τόσο πιο πιθανό είναι να τους προσθέσετε σε προσοδοφόρες αλληλεπιδράσεις.

Προκλήσεις που αντιμετωπίζουν όσοι ασχολούνται με το Digital Marketing

Διάδοση των ψηφιακών καναλιών

Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πολλαπλά ψηφιακά κανάλια και μια ποικιλία από συσκευές που χρησιμοποιούν διαφορετικά πρωτόκολλα, προδιαγραφές και διασυνδέσεις – και αλληλεπιδρούν με αυτές τις συσκευές με διαφορετικούς τρόπους και για διαφορετικούς σκοπούς.

Η εντατικοποίηση του ανταγωνισμού

Τα ψηφιακά κανάλια είναι σχετικά φτηνά, σε σύγκριση με τα παραδοσιακά μέσα, καθιστώντας τα προσιτά σε σχεδόν κάθε επιχείρηση, κάθε μεγέθους. Ως αποτέλεσμα, γίνεται πολύ πιο δύσκολο να συλλάβουν την προσοχή των καταναλωτών.

Μεγάλοι όγκοι δεδομένων

Οι καταναλωτές αφήνουν πίσω τους ένα τεράστιο ίχνος δεδομένων σε ψηφιακά κανάλια. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να λάβετε όλα αυτά τα δεδομένα, καθώς και να βρείτε τα σωστά στοιχεία εντός του όγκου δεδομένων τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να πάρετε τις σωστές αποφάσεις.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;