Στους κύκλους του marketing, η συζήτηση περιφέρεται συχνά γύρω από το θέμα του εάν το email marketing έχει μέλλον ή έχει πεθάνει.

Για εμένα, η απάντηση είναι εμφανής. Το email σίγουρα ΔΕΝ έχει πεθάνει, και δεν θα πεθάνει.

Περισσότερα από 200 εκατομμύρια email στέλνονται κάθε λεπτό της ημέρας. Και δεν είναι μόνο αυτή η στατιστική που δείχνει ότι τα email είναι ακόμα ζωντανά. 72% των αγοραστών στην Αμερική λένε ότι προτιμούν οι εταιρείες να επικοινωνούν μαζί τους με email.

Παρά τις πρόωρες ανακοινώσεις «θανάτου» των email, εδώ θα βρείτε τρεις λόγους για τους οποίους φαίνεται ότι τα email θα χρησιμοποιούνται για πολλά χρόνια ακόμα.

1. Έχουν σαφή πλεονεκτήματα σε σχέση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πολλές φήμες λένε ότι το email marketing πεθαίνει εξαιτίας του Social Media Marketing. Εάν και ισχύει ότι το δεύτερο μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικό σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, δεν μπορείτε να περιμένετε ένα μέσο marketing να κάνει τα πάντα.

Το email marketing, σας επιτρέπει να προσφέρετε σχετικές και ουσιαστικές πληροφορίες σε ένα κοινό που έχει εγγραφεί στα email σας και επιθυμεί να μάθει περισσότερα. Επιπλέον, όλοι ή οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου είναι ταυτόχρονα και χρήστες email, ενώ αντίθετα μόνο το 70% έχουν λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εάν θέλετε να έχετε πρόσβαση στην πλειοψηφία του κοινού σας, τα email παραμένουν ο καλύτερος τρόπος να το κάνετε.

Επίσης, τα email είναι ακόμα ανώτερα στην καθοδήγηση των αγορών, την απόκτηση και διατήρηση των πελατών, ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βασίζονται στην αλληλεπίδραση. Το να τα συγκρίνουμε με το Social Media Marketing είναι ουσιαστικά σαν να συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια.

2. Εξελίσσεται

Από newsletters μέχρι στοχευμένες προσφορές, οι εταιρείες πλέον μπορούν να παρακολουθούν, να μετρούν και να κάνουν test όσον αφορά την απήχηση των email τους. Επιπλέον, πολλές νέες τεχνολογίες είναι έτοιμες να αλλάξουν το παιχνίδι του email marketing για πάντα. Τα email θα σταματήσουν να είναι απλά ένα μέσο επικοινωνίας και θα εξελιχθούν σε μία πλατφόρμα που θα βοηθάει τις εταιρείες να προσφέρουν την εμπειρία που θέλουν στους πελάτες τους μέσα από πολλά κανάλια.

3. Είναι αποτελεσματικό όταν χρησιμοποιείται σωστά 

Όσοι θεωρούν ότι τα email είναι πλέον ξεπερασμένα, μάλλον δεν τα χρησιμοποιούν σωστά. Για παράδειγμα, μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις είναι ότι μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό εγγεγραμμένων όντως διαβάζει τα newsletter.

Εάν όμως το ποσοστό αναγνωσιμότητας των newsletter σας είναι απελπιστικά χαμηλό, αυτό δεν σημαίνει ότι τα email γενικά ως μέσο πεθαίνουν, αλλά ότι εσείς κάτι δεν κάνετε σωστά. Ρωτήστε τον εαυτό σας τις ακόλουθες ερωτήσεις.

  • Είναι ο τόνος σας απρόσωπος ή φιλικός;
  • Νιώθετε ότι επικοινωνείτε με τον αναγνώστη ή απλά του μιλάτε;
  • Έχουν όντως ενημερωτικό χαρακτήρα τα email σας για κάτι που ενδιαφέρει τους αναγνώστες;

Μην πιστέψετε ούτε για έναν λεπτό ότι τα email πρόκειται να πεθάνουν. Εάν το κάνετε είναι σίγουρο ότι θα χάσετε σημαντικές ευκαιρίες τις οποίες δεν προσφέρουν άλλα εργαλεία marketing.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;