Ας δούμε μερικούς λόγους για τους οποίους ο ιστότοπός σας ενδέχεται να μην εμφανίζεται στη Google:

Content marketingSpinning

Το marketing περιεχομένου μεγάλης κλίμακας, γνωστό και ως «spinning», περιλαμβάνει τη λήψη ενός άρθρου και την «περίπου» αναπαραγωγή του (πραγματοποίηση μικρών αλλαγών και προσαρμογών) εκατοντάδες φορές. Αυτό οδηγούσε σε εκατοντάδες backlinks σε έναν ιστότοπο και, για μια χρονική περίοδο, σε εξαιρετικές βαθμολογίες στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ωστόσο, η Google αντιλήφθηκε αυτή την τεχνική και τους έκλεισε αρκετά γρήγορα επιβάλλοντας κυρώσεις σε όσους χρησιμοποιούσαν αυτή την τακτική είτε χειροκίνητα είτε αλγοριθμικά.

Αγορά ή πώληση backlinks

Ένα μεγάλο όχι της Google! Ακούγεται αρκετά αυτονόητο, αλλά επιτρέψτε μου να σας δώσω κάποιες πληροφορίες. Ένας τρίτος έρχεται σε επαφή μαζί σας και σας υπόσχεται μια συμφωνία που ακούγεται φοβερή (είτε εγγυημένες βαθμολογίες και υψηλές κατατάξεις στα αποτελέσματα αναζήτησης εάν πουλάει, είτε χρήματα για να συμπεριλάβετε απλά έναν σύνδέσμο στον ιστότοπό σας εάν αγοράζει).

Ελπίζουν ότι δεν καταλαβαίνετε τις συνέπειες μιας τέτοιας πρότασης και εάν σας προκύψουν αβεβαιότητες, θα ισχυριστούν ότι η Google δεν θα μπορέσει ποτέ να το ανακαλύψει, επειδή οι σύνδεσμοι οδηγούν σε ενδιάμεσους ιστότοπους με αποτέλεσμα να προκαλείται αυτό που κάποιοι θα θεωρούσαν ως «Link Wheel» ή «Link Pyramid».

«Γέμισμα» με Λέξεις-κλειδιά

Το «γέμισμα» με λέξεις-κλειδιά (η αναφορά σε πάμπολλα διαφορετικά σημεία της ιστοσελίδας της ίδιας φράσης π.χ. «οδοντίατρος στην Αθήνα») μπορεί να έρθει φυσικά σε μερικούς αλλά διαβάζεται πάντα ως κάτι αφύσικο. Είναι ουσιαστικά η επανάληψη της ίδιας λέξης-κλειδί ξανά και ξανά με την ελπίδα να δοθεί έμφαση. Λοιπόν, αυτό δεν λειτουργεί και η Google δεν το συμπαθεί. Αυτή η συμπεριφορά δημιουργεί μια φρικτή εμπειρία χρήστη και κάνει το περιεχόμενό σας να φαίνεται ανεπιθύμητο. Μεγάλες κόκκινες σημαίες εδώ και η Google σίγουρα δεν φοβάται να αναλάβει δράση σ ‘αυτό το θέμα…

Μη φυσιολογικό κείμενο «άγκυρα»

Ένα από τα πράγματα που έχω δει πρόσφατα είναι η χρήση του ίδιου κείμενου «άγκυρα» ξανά και ξανά με στόχο μια συγκεκριμένη σελίδα να δείξει σχετικότητα για έναν συγκεκριμένο όρο. Το θέμα είναι ότι αυτό δεν λειτουργεί. Χρειάζεστε ποικιλία. Ένα σχετικό κείμενο «άγκυρα» είναι εξαιρετικό, αλλά δεν είναι πάντα απαραίτητο. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε πιο μακροχρόνιες φράσεις αντί για τις ακριβείς λέξεις που προσπαθείτε να ταξινομήσετε και ίσως μερικές φορές μην χρησιμοποιήσετε καθόλου συνδέσμους.

Αν νομίζετε ότι η Google δεν μπορεί να δει ή να ανιχνεύσει το περιεχόμενό σας, τότε κάνετε λάθος. Μπορεί να ανιχνεύσει το περιεχόμενό σας με μεγάλη λεπτομέρεια και μην έχετε καμιά επιφύλαξη σε αυτό, όντως το κάνει.

Αυτοί είναι μερικοί από τους πιο συνηθισμένους τρόπους να μπείτε στη «μαύρη λίστα» της Google. Μία πρόταση για εσάς όταν χτίζετε backlinks ή όταν αναζητάτε μια αξιόπιστη εταιρεία digital marketing που θα χτίσει συνδέσμους για εσάς είναι να βεβαιωθείτε ότι οι πρακτικές που αναφέρονται παραπάνω δεν συμβαίνουν. Εάν οι εταιρείες κάνουν μη ρεαλιστικές υποσχέσεις για «να σας προσθέσουν σε ευρετήριο», «να σας δώσουν X συνδέσμους σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα», και το αγαπημένο μου «να σας δώσουν την επιθυμητή ταξινόμησή στα αποτελέσματα αναζήτησης». Αυτά πρέπει να είναι κόκκινες σημαίες για εσάς. Θα πρέπει σε αυτό το σημείο να γυρίσετε και να τρέξετε προς την άλλη κατεύθυνση…

Για να αποφύγετε τον πονοκέφαλο του να πρέπει να βγείτε από τον μαύρο κατάλογο της Google, επιλέξτε μια σοβαρή εταιρεία digital agency, με μεγάλο και σπουδαίο πελατολόγιο, μα πάνω απ’ όλα με χειροπιαστά παραδείγματα και ιστορίες επιτυχίας , που θα αποτελέσει έναν εκπληκτικό αντιπρόσωπο της επωνυμίας σας και που δεν φοβάται να εξηγήσει πώς θα παραδώσει αυτό που υπόσχεται με το online marketing που θα πραγματοποιήσει.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;