Οι επιχειρήσεις εδώ και κάποιο καιρό χρησιμοποιούν το Instagram σαν ένα τρόπο να δημιουργήσουν το κοινό τους και να έρθουν σε επικοινωνία με τους πελάτες τους χωρίς όμως παράλληλα να έχουν κάποιο τρόπο να γνωρίζουν πώς αποδίδει το περιεχόμενό τους.

Για να αντιμετωπίσει λοιπόν αυτό το πρόβλημα, το Instagram ανακοίνωσε επίσημα την κυκλοφορία εργαλείων για επιχειρήσεις, εργαλεία που συμπεριλαμβάνουν τις λειτουργίες business profiles, analytics και την δυνατότητα να μπορεί κάποιος να δημιουργεί διαφημίσεις από posts απευθείας μέσα από την εφαρμογή.

Business profiles

Το Business profiles είναι μία δωρεάν λειτουργία για επιχειρηματικούς λογαριασμούς. Οι εταιρείες με ένα business profile μπορούν να επιλέγουν πώς θέλουν οι πελάτες να επικοινωνούν μαζί τους: μέσω τηλεφώνου, με μήνυμα ή με email. Τα Business profiles θα είναι ανοιχτά μόνο για όσους έχουν ήδη μία σελίδα στο Facebook για την επιχείρησή τους. Το κουμπί “Contact” θα εμφανίζεται δίπλα στο κουμπί Following στις πληροφορίες profile της σελίδας. Εάν πατήσουν πάνω στο κουμπί οι χρήστες θα έχουν την επιλογή να έρθουν σε επαφή με την επιχείρηση ή να πάρουν κατευθυντήριες οδηγίες για την τοποθεσία της.

Insights

Τα Insights στο Instagram δίνουν στις επιχειρήσεις πληροφορίες όσον αφορά το ποιοι είναι οι followers τους και ποια posts τα πάνε καλύτερα από τα άλλα. Το εργαλείο αυτό θα συμπεριλαμβάνει μετρήσεις όπως τα top posts, απήχηση, impressions και engagement, καθώς και περισσότερα δεδομένα όσον αφορά τους followers, όπως το φύλλο, η ηλικία και η τοποθεσία.

Promote

Η λειτουργία promote σας επιτρέπει να μετατρέψετε τα καλύτερα posts σας σε online διαφημίσεις απευθείας μέσω της εφαρμογής. Για να τρέξετε την διαφήμιση, θα μπορείτε απλά να επιλέξετε ένα post που έχετε ήδη μοιραστεί στο Instagram και να προσθέσετε ένα κουμπί που θα ωθεί τους ανθρώπους σε δράση. Μετά από αυτό, το post σας θα προωθείται σαν διαφήμιση. Η απλοϊκότητα αυτού του εργαλείου, σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις μπορεί να μην έχουν την ευελιξία και τις επιλογές στόχευσης που προσφέρουν το Facebook Ads Manager ή το Power Editor αλλά θα μπορούν να καθορίζουν το κοινό τους βάσει δεδομένων από τα προφίλ χρηστών του Facebook.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;