Η έκθεση HO.RE.CA. 2024 πλησιάζει. Και ως επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον κλάδο της γνωρίζετε από πρώτο χέρι πόσο σημαντική μπορεί να αποδειχτεί η συγκεκριμένη έκθεση για την προσέγγιση νέων πελατών. Για την επίτευξη νέων συμφωνιών, την γενικότερη ανάπτυξη της δραστηριότητας σας και την προώθηση των προϊόντων & υπηρεσιών σας. Είναι όμως έτσι;

Σε αυτό το άρθρο, ως σύμβουλοι επιχειρήσεων HO.RE.CA. θα σας δώσουμε απάντηση σε αυτό και άλλα σημαντικά ερωτήματα σχετικά με την έκθεση HO.RE.CA. και τη συμμετοχή της εταιρείας σας σε αυτήν.

Τι περιμένουν οι εταιρείες από τη συμμετοχή τους στη HO.RE.CA.

Όλες οι σχετικές έρευνες καταλήγουν πως οι περισσότεροι επιχειρηματίες του ευαίσθητου αυτού κλάδου βλέπουν την έκθεση HO.RE.CA. ως μια ευκαιρία που θα τους ανοίξει το δρόμο να κερδίσουν. Ή να μεγαλώσουν το μερίδιο τους στην αγορά και να επιτύχουν τους εμπορικούς στόχους τους.

Η επιτυχία ενός brand στη HO.RE.CA. είναι θέμα στρατηγικής

Η συμμετοχή μιας εταιρείας στη σημαντική αυτή κλαδική έκθεση έχει ευκαιρίες και μπορεί να αποφέρει σπουδαία αποτελέσματα. Αρκεί η παρουσία της εταιρείας να βασίζεται σε ένα οργανωμένο πλάνο ενεργειών-taylor made για την έκθεση. Και το brand να είναι σε θέση να επικοινωνεί αποτελεσματικά τις αξίες, τη φιλοσοφία και τα πλεονεκτήματα του έναντι του ανταγωνισμού. Με μια εταιρική εικόνα που δε θα περνά απαρατήρητη.

Σε διαφορετική περίπτωση, αυτή της “ασύνταχτης” ή και της “άχρωμης” παρουσίας μιας επιχείρησης που κατέλαβε απλά εκθεσιακό χώρο, χωρίς touch point και χωρίς πλάνο, τα αποτελέσματα δε θα είναι τα αναμενόμενα. Και για αυτό σίγουρα, δε θα ευθύνονται οι διοργανωτές, η έκθεση και οι επισκέπτες, ούτε άλλοι παράγοντες. Σαφώς θα ευθύνεται η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού και οι λανθασμένες επιλογές στην παρουσία της εταιρείας.

Η εξέλιξη του επισκέπτη της HO.RE.CA. στο πέρασμα των χρόνων

Σε έναν κόσμο που όλα εξελίσσονται, οι επισκέπτες της HO.RE.CA. πως να μην εξελιχθούν; Πριν +10 χρόνια που ξεκίνησε η διοργάνωση της HO.RE.CA. ένα brand αρκούσε να έχει μια σχετική αναγνωρισιμότητα και να την διατηρούσε σε ένα καλό επίπεδο, προκειμένου να κερδίσει τον επισκέπτη. Η συμμετοχή μιας εταιρείας στην έκθεση εξυπηρετούσε αρκετά διαφορετικούς σκοπούς απ’ ότι τώρα. Σε μεγάλο ποσοστό ένα εκθεσιακό περίπτερο λειτουργούσε ως ένα σημείο συνάντησης μιας εταιρείας με τους πελάτες που γνώριζε και τη γνώριζαν.

Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει.

Οι επισκέπτες της HO.RE.CA. πλέον έχουν δύναμη. Την ανεξάντλητη δύναμη του διαδικτύου και την πληθώρα των πληροφοριών που τους δίνει το δικαίωμα να έχουν διαμορφώσει 100% άποψη για το τι ακριβώς τους ενδιαφέρει. Και τι θέλουν να δουν από κοντά στην έκθεση. Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει πως οι 7 στους 10 επισκέπτες, ξέρουν τι θέλουν, ξέρουν τι ψάχνουν και που θα το βρουν, πολύ πριν από τη διοργάνωση της έκθεσης. 

Αυτό από μόνο του κανονικά πρέπει να σας αγχώσει. Γιατί πηγαίνοντας ένα βήμα παρακάτω θα διαπιστώσετε πως για να προσεγγίσετε τη νέα γενιά επισκεπτών πρέπει να σκεφτείτε σαν αυτούς και να αποφασίσετε όπως αυτοί. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό;

Ανακαλύψτε το κοινό σας και τις ανάγκες του 

Πριν από μερικά χρόνια αυτή η προτροπή θα φάνταζε από υπερβολική ως και αδύνατον να υλοποιηθεί. Τώρα όμως πλέον, την εποχή του digital marketing, υπάρχουν εργαλεία και υπηρεσίες που σας δίνουν τη δυνατότητα και να στοχεύσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει. Με χειρουργική ακρίβεια. Αλλά και να το προσεγγίσετε σχεδιάζοντας προσωποποιημένη πληροφόρηση βάση των αναγκών του αλλά και των συνηθειών του. Καθώς και δεκάδων άλλων κριτηρίων που θα σας βοηθήσουν με ένα “μαγικό” τρόπο, ένα ευρύ κοινό να το περιορίσετε ακριβώς όσο είναι το δικό σας κοινό. Και το αποτέλεσμα αυτής της προσέγγισης να είναι 100% επιτυχές.

“Εκπαιδεύστε” τους επισκέπτες σας στη HO.RE.CA!

Μπορεί να μην είναι μικρά παιδιά, όμως οι επισκέπτες της HO.RE.CA. “τα παίρνουν εύκολα” και “μαθαίνουν γρήγορα”! Με τα κατάλληλα εργαλεία digital marketing, οι επισκέπτες θα περάσουν μια ολοκληρωμένη “εκπαίδευση” που θα τους κατευθύνει στο πως και γιατί να επιλέξουν συνεργάτη. Δηλαδή πως να επιλέξουν το δικό σας brand σας και όχι κάποιο άλλο!

Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε εύκολα το πως μπορεί να γίνει αυτή η “εκπαίδευση”, προσπαθήστε να σκεφτείτε ως καταναλωτής. Αρχικά έχετε την επιθυμία για κάτι, στη συνέχεια το μελετάτε ενδελεχώς και στο τέλος αποφασίζετε. Το υλικό της μελέτης στο παράδειγμα που αναφέραμε είναι η εκπαίδευση των επισκεπτών σας στη HO.RE.CA!

Τι κινήσεις πρέπει να κάνετε για να έχετε μια επιτυχημένη παρουσία στη HO.RE.CA.

Το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στην εφαρμογή του συνδυασμού των παραπάνω πληροφοριών. Αν όμως αυτές οι πληροφορίες σας φάνηκαν “βουνό”, επικοινωνήστε μαζί μας. Μπορούμε να βοηθήσουμε ώστε η επιχείρηση σας να έχει την πιο αποτελεσματική παρουσία στην επόμενη HO.RE.CA.

Συμπεράσματα

Το διαδίκτυο άλλαξε ριζικά τον “χάρτη” των επισκεπτών της έκθεσης HO.RE.CA. Και το digital marketing είναι ο τρόπος που θα κάνει μια εταιρεία να ξεχωρίσει στην έκθεση. Και να λάβει εντυπωσιακά αποτελέσματα από τη συμμετοχή της. Με τις κατάλληλες ενέργειες η εταιρεία θα δημιουργήσει το κλίμα που χρειάζεται προκειμένου να κερδίσει την προτίμηση των επισκεπτών. Αλλά και την εμπιστοσύνη τους.

Επικοινωνήστε μαζί μας να μελετήσουμε τις ανάγκες σας. Και να σχεδιάσουμε τη στρατηγική που χρειάζεστε για μια αποτελεσματική παρουσία που θα κερδίσει την προτίμηση των πελατών.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.