Μια κρίση σε επιχειρήσεις και οργανισμούς δεν είναι κάτι σπάνιο. Το γενικότερο περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια και η ταχύτητα με την οποία πλέον οι πληροφορίες κυκλοφορούν μέσω του διαδικτύου, πολύ εύκολα ανάγουν σε θέμα ακόμα και κάτι που σε άλλη εποχή θα περνούσε απαρατήρητο. Έτσι, οι επιχειρήσεις έρχονται αντιμέτωπες με καταστάσεις που δεν είχαν προβλέψει στον εταιρικό τους σχεδιασμό και μπορεί να έχουν δυσάρεστα αποτελέσματα ή και να προκαλέσουν μεγάλα και δυσεπίλυτα προβλήματα. Άλλωστε, όταν η χώρα μας αλλά και πολλές χώρες σε όλον τον κόσμο πλήττονται από κοινωνικές, πολιτικές και οικονομικές κρίσεις, είναι απόλυτα λογικό να δημιουργείται γενικότερα ένα «ρευστό» περιβάλλον όπου και οι επιχειρήσεις είναι ιδιαίτερα ευάλωτες, αφού κρίσεις όπως οι προαναφερόμενες μπορούν να τις επηρεάσουν στην παραγωγικότητα, στη δυνατότητα απασχόλησης, στη μείωση εσόδων και κερδοφορίας και σε πολλούς άλλους τομείς.

Μια εταιρική κρίση προκαλεί πάντοτε φθορά στην εταιρική εικόνα, ενώ μπορεί να επηρεάσει και άλλα σημαντικά στοιχεία, όπως τη λειτουργία της ίδιας της εταιρείας, τα οικονομικά στοιχεία, το προσωπικό και την ψυχολογία του, ως και την αποδοχή της εταιρείας από τους καταναλωτές.

Το κομμάτι της εταιρικής επικοινωνίας αναμφίβολα είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε μια εταιρική κρίση. Όμως ένα σοβαρό θέμα δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο επικοινωνιακά. Θα πρέπει να υπάρξει μια βαθύτερη προσέγγιση η οποία αφενός θα πρέπει να εντοπίσει τις συνθήκες που προκάλεσαν την κρίση και να «ξετυλίξει το κουβάρι ανάποδα», μέχρι το αρχικό σημείο ή στοιχείο που μπορεί να οφείλεται η κρίση. Αυτό ακούγεται απλό, είναι όμως αποτέλεσμα ενδελεχούς έρευνας και συνάρτηση πολλών μηχανισμών που θα φέρουν στην επιφάνεια το πραγματικό πρόβλημα και εφόσον αυτό συμβεί, να παρθούν και όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αντιμετώπιση του θέματος και την ταχεία αναστροφή του κλίματος.

Η κάθε επιχείρηση η οποία δεν θέλει να βρεθεί στη δυσάρεστη θέση του να βιώσει από πρώτο χέρι μια εταιρική κρίση, θα πρέπει να έχει προνοήσει και να έχει σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο το οποίο ενώ θα βασίζεται στην πρόληψη, θα περιλαμβάνει όλους εκείνους τους μηχανισμούς που θα την προστατέψουν.

Είναι προφανές πως η διαχείριση κρίσης ως ορισμός δεν πρέπει να απασχολεί τις επιχειρήσεις μόνο εφόσον η κρίση υπάρξει και τις επηρεάσει. Ένα ολοκληρωμένο πλάνο διαχείρισης κρίσης πρέπει να υπάρχει σε κάθε business plan και να λειτουργεί αρχικά προληπτικά. Να μπορεί να προλαμβάνει βάση σχεδίου τις πιθανές καταστάσεις που μπορεί να δημιουργηθούν και να φέρουν μια εταιρεία σε κρίση.

Η VNG Digital Group διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη θωράκιση των επιχειρήσεων ως προς τις κρίσεις που μπορεί να κληθούν να αντιμετωπίσουν. Με μια ομάδα από πεπειραμένους σύμβουλους crisis management και εργαλεία τεχνολογικής αιχμής, προσφέρουμε στις επιχειρήσεις ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης εταιρικής κρίσης, είτε για την πρόβλεψη και την πρόληψη μιας τέτοιας κατάστασης, είτε για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της εφόσον μια εταιρία είναι ήδη σε κρίση.

Με το σωστό στρατηγικό σχεδιασμό και το ολοκληρωμένο πλάνο διαχείρισης εταιρικής κρίσης που προσφέρουμε, οι απρόβλεπτες καταστάσεις γίνονται προβλέψιμες και η ανασφάλεια με τα δυσμενή αποτελέσματα γίνονται παρελθόν.

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία διαχείρισης εταιρικής κρίσης.

 

Αυτά τα είδες;