Συνεχίζοντας το mini αφιέρωμα θα δούμε πώς ακριβώς μπορείτε να δημιουργήσετε την πρώτη σας διαφημιστική καμπάνια στο Instagram.

Βήμα 1

Συνδέστε το λογαριασμό σας Instagram στη Facebook σελίδα σας

Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας διαφήμισης Instagram είναι να συνδέσετε το λογαριασμό σας Instagram με τη σελίδα σας στο Facebook. Χρειάζεται μόνο μια φορά.

Επισκεφθείτε τις Ρυθμίσεις της σελίδα σας στο Facebook και κάντε κλικ στο «Διαφημίσεις Instagram».

Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί «Προσθήκη Λογαριασμού» και συμπληρώστε τα διαπιστευτήρια σύνδεσής σας στο Instagram. Αν δεν έχετε ήδη ένα λογαριασμό στο Instagram, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε έναν τώρα. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στο «Επιβεβαίωση».

Βήμα 2

Δημιουργία Καμπάνιας

Τώρα που έχετε συνδέσει το λογαριασμό Instagram σας με τη σελίδα σας Facebook, ήρθε η ώρα να πάτε στη Διαχείριση διαφημίσεων και να δημιουργήσετε την πρώτη σας καμπάνια.

Αν σας βολεύει περισσότερο η χρήση του Power Editor, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε διαφημίσεις Instagram εκεί. Αν έχετε δημιουργήσει ήδη διαφημιστικές καμπάνιες Facebook, ένα μεγάλο μέρος αυτής της διαδικασίας θα είναι γνωστό σε σας.

Στη Διαχείριση διαφημίσεων, κάντε κλικ στο «+ Δημιουργία καμπάνιας» κοντά στην επάνω αριστερή γωνία της οθόνης.

Στη συνέχεια, επιλέξτε τους στόχους της καμπάνιας σας. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν είναι όλοι οι στόχοι συμβατοί με τις διαφημίσεις Ιστορίας Instagram.

Ο στόχος «μετατροπές» είναι μια ιδανική επιλογή για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που θέλουν να δημιουργήσουν πωλήσεις. Σημειώστε ότι για να χρησιμοποιήσετε αυτό το στόχο, θα πρέπει να έχετε το Facebook pixel εγκατεστημένο στην ιστοσελίδα σας. Αν δεν το έχετε εγκαταστήσει ακόμα, θα λάβετε ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει για αυτό.

Βήμα 3

Δημιουργήστε το σετ διαφήμισής σας

Στη σελίδα Ορισμός Διαφήμισης, θα είστε σε θέση να επιλέξετε «Αγορά», ως το είδος της μετατροπής που θέλετε να βελτιστοποιήσετε.

Στη συνέχεια, μπορείτε να ορίσετε που θέλετε να δείτε τις διαφημίσεις σας, και πόσα χρήματα θέλετε να ξοδέψετε.

Όλες οι ίδιες επιλογές στόχευσης είναι διαθέσιμες για τις διαφημίσεις Instagram και για τις διαφημίσεις Facebook.

Αν έχετε ήδη δημιουργήσει οποιοδήποτε προσαρμοσμένο κοινό, μπορείτε να επιλέξετε αυτό για στόχευση με τη διαφήμισή σας στο Instagram σε αυτό το σημείο.

Στη συνέχεια, επιλέξτε Τοποθετήσεις διαφημίσεων. Θα δείτε την επιλογή να τρέξετε την καμπάνια σας στο Instagram, καθώς και στο Facebook και στο Messenger.

Αν σκέφτεστε πόσα χρήματα θέλετε να διαθέσετε, σας συστήνω να ξεκινήσετε από χαμηλά. Το καλό που έχει η online διαφήμιση είναι ότι μπορείτε πάντα να αυξήσετε τον προϋπολογισμό αργότερα, εάν η διαφήμισή σας έχει καλή απόδοση.

Όταν ολοκληρώσετε το που στοχεύετε και το πόσο θα δαπανήσετε, κάντε κλικ στο κουμπί «Συνέχεια» κάτω δεξιά.

Στην επόμενη οθόνη θα δείτε μια επιλογή για να επιλέξετε τη μορφή της διαφήμισής σας. Σημειώστε ότι η μορφή «καμβάς» δεν είναι συμβατή με το Instagram. Μόλις έχετε αποφασίσει, μετακινηθείτε προς τα κάτω για να ανεβάσετε εικόνες ή βίντεο.

Αφού ανεβάσετε τις εικόνες σας, μετακινηθείτε προς τα κάτω περισσότερο και θα δείτε μια επιλογή στα αριστερά για να προσθέσετε κείμενο στη διαφήμισή σας.

Τέλος, στα δεξιά του επεξεργαστή κειμένου, θα είστε σε θέση να δείτε πώς η διαφήμισή σας θα φαίνεται στο Instagram. Μπορείτε επίσης να δείτε πώς η διαφήμισή σας θα φαίνονται σε οποιαδήποτε άλλη μορφή επιλέγατε.

Όταν όλα σας φαίνονται καλά, κάντε κλικ στην επιλογή «Υποβολή Παραγγελίας». Διαφορετικά, γυρίστε πίσω για να πραγματοποιήσετε αλλαγές.

Βήμα 4

Επανάληψη!

Η πρώτη φορά είναι πάντα η πιο δύσκολη. Αφού δημιουργήσετε την πρώτη σας διαφήμιση στο Instagram, θα είναι πολύ πιο εύκολο τη δεύτερη φορά. Εν τω μεταξύ, χρησιμοποιήστε τη Διαχείριση Διαφημίσεων για να παρακολουθείτε τον τρόπο που αποδίδει η πρώτη σας διαφήμιση.

Αν έχετε ήδη ξεκινήσει μια διαφήμιση στο Instagram, μοιραστείτε τις συμβουλές σας στο blog μας στέλνοντας μας τα σχόλια σας!

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;