Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι η κατασκευή ιστοσελίδων είναι εξαιρετικά απλή υπόθεση και κάτι χωρίς σημασία, απλά αναγκαίο, εφόσον θέλουν να αποκτήσουν παρουσία στο διαδίκτυο. Γι αυτό δε διστάζουν να  αναζητήσουν εργαλεία που μπορούν να κατασκευάσουν μόνοι τους μια ιστοσελίδα, εργαλεία που υπόσχονται δωρεάν κατασκευή ιστοσελίδας ή ακόμα αναζητούν την «ευκαιρία» στην κατασκευή website και απλά ψάχνουν για την «καλύτερη» προσφορά.

Η πραγματικότητα όμως όσον αφορά τη σχεδίαση & κατασκευή των ιστοσελίδων είναι τελείως διαφορετική. Μια ιστοσελίδα δεν είναι μόνο ένα μενού επιλογών, φωτογραφίες δομημένες σε κουτάκια και κείμενα. Είναι η εικόνα και ο καθρέφτης μιας εταιρείας και η online τοποθέτηση της μέσα στην αγορά που δραστηριοποιείται. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως καμιά ιστοσελίδα και κατά συνέπεια καμιά επαγγελματική δραστηριότητα δεν πρόκειται να έχει καμία τύχη αν πριν την κατασκευή δεν έχει γίνει μια ενδελεχής έρευνα του ανταγωνισμού. Μια λεπτομερής έρευνα, θα μας αποκαλύψει πολύτιμα στοιχεία για το πως κινούνται οι ανταγωνιστές μας, για το τι προσέγγιση κάνουν και πως τοποθετούνται online. Ανάλογα το επίπεδο του ανταγωνισμού και το πως αυτός κινείται, θα πρέπει να μας κατευθύνει να σχεδιάσουμε μια στρατηγική για μια ιστοσελίδα που θα τοποθετηθεί ένα κλικ πάνω από τον μέσο όρο του ανταγωνισμού. Ένας υψηλού επιπέδου ανταγωνισμός απαιτεί μια ιστοσελίδα που θα μπορεί να σταθεί δίπλα του και εδώ μετριότητες δε χωράνε. Καλύτερα να μην προχωρήσετε καθόλου στην κατασκευή ιστοσελίδας, παρά να έχετε μια ιστοσελίδα που θα υπολείπεται έναντι του ανταγωνισμού. Αντίστοιχα, ένας μέτριος ανταγωνισμός, δεν έχει τις ίδιες απαιτήσεις και χρειάζεται διαφορετική στρατηγική, ενώ ένας χαμηλού επιπέδου ανταγωνισμός μπορεί να αναδείξει leader της αγοράς της μια εταιρεία που απλά διαθέτει μια καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα. Το digital marketing διαθέτει πληθώρα εργαλείων για να συγκεντρώσετε όλα τα στοιχεία που χρειάζεστε προκειμένου να αποκτήσετε μια ολοκληρωμένη εικόνα για τον ανταγωνισμό της δραστηριότητας σας. Μια εταιρεία digital agency μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό.

Το διαδίκτυο δεν είναι φτηνό. 

Αν κάποιος θέλει να ξέρει αν θα έχει επιτυχία η ενασχόληση του με το διαδίκτυο και η επαγγελματική του δραστηριότητα που θα βασίζεται σε μια ιστοσελίδα, δεν χρειάζεται να δοκιμάσει, ούτε και να περιμένει καιρό. Μπορεί πολύ εύκολα να μελετήσει σε βάθος χρόνου, κάποιες «ιστορίες» άλλων επιχειρήσεων. Εκεί, με «γυμνό μάτι» θα διαπιστώσει πως οι επιχειρήσεις που πέτυχαν, είχαν δύο πράγματα: Ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική & budget για να διαθέσουν. Μην σας τρομάζει η λέξη budget. Είναι γνωστό πως το διαδίκτυο για κάθε 100 ευρώ που θα διαθέσεις, θα σου επιστρέψει τουλάχιστον 200 ευρώ, αρκεί το budget αυτό να δαπανηθεί βάση σχεδίου και στρατηγικής. Συνεχίζοντας τη μελέτη στις ιστορίες άλλων επιχειρήσεων, ο καθένας θα διαπιστώσει επίσης, πως οι «ιστοσελίδες σε τιμή ευκαιρίας», οι ιστοσελίδες «σε προσφορά», οι «φτηνές» ιστοσελίδες, τελικά δεν προχώρησαν. Καμιά ιστορία επιτυχίας δεν βασίστηκε σε ένα «φτηνό» project. Και μάλιστα στο τέλος,  αυτά τα project  δεν αποδείχτηκαν και τόσο φτηνά. Το πράγμα είναι εντελώς ξεκάθαρο. Στον φυσικό κόσμο ένα όμορφο κατάστημα, έναν όμορφο χώρο, μια όμορφη βιτρίνα, τα κάνει ωραία η επένδυση. Χωρίς επένδυση θα έλειπαν οι λέξεις «όμορφα & ωραία». Αντίστοιχα στον ψηφιακό κόσμο, η επένδυση δεν αρκεί αν δεν υπάρχει ολοκληρωμένος στρατηγικός σχεδιασμός. Αυτός είναι ο τρόπος για να ανεβάσετε την επιχείρηση σας στο διαδίκτυο και να την αναπτύξετε σωστά. Επένδυση & Στρατηγική.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

 

Αυτά τα είδες;