Τι πρέπει να ξέρετε για τη σημασία του SEO.

SEO σημαίνει υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης google. Με στόχο τη σταδιακή αποδέσμευση από την πληρωμένη διαφήμιση. Είναι σημαντικό οι επικεφαλής των εταιρειών να καταλάβουν τη σημασία του.

1. Βοηθήστε τους να καταλάβουν τις ορολογίες

Κάθε πεδίο έχει τη δική του βιομηχανική φρασεολογία. Το ίδιο ισχύει και στη “βιομηχανία SEO”. Με τον ίδιο τρόπο που απορείτε όταν οι λογιστές ενθουσιάζονται για τα εκτεταμένα υπολογιστικά φύλλα τους, κάποιος από κάποιο άλλο τμήμα θα χαθεί εύκολα όταν αρχίσετε να αναφέρεστε στη “βιομηχανία SEO”. Το να ξεκινήσετε μια συνομιλία σχετικά με το SEO με αυτή τη συνειδητοποίηση θα σας βοηθήσει να θέσετε ένα καλό σημείο εκκίνησης.

Πάρτε χρόνο για να διδάξετε και να εκπαιδεύσετε το κοινό σας στην εταιρεία σχετικά με τα βασικά στοιχεία SEO.  Και να καθορίσετε με σαφήνεια όλους τους όρους της φρασεολογίας. Η διευκρίνιση, ο καθορισμός και η συζήτηση όσο αφορά τις σχετικές μετρήσεις μπορεί επίσης να χρειαστεί. Ώστε να βοηθήσετε το κοινό σας στην εταιρεία να κατανοήσει καλύτερα τι κάνετε και γιατί το κάνετε.

Τι πρέπει να ξέρετε για τη σημασία του SEO

2. Εξηγήστε ακριβώς γιατί ακολουθείτε μια συγκεκριμένη πορεία δράσης

Το SEO περιλαμβάνει πολλή δουλειά στα παρασκήνια και δεν αποφέρει συχνά άμεσα αποτελέσματα. Πολλοί άνθρωποι σε επιτελικές και όχι μόνο θέσεις δυσκολεύονται να εμπιστευθούν το SEO, διότι μπορεί να μην προσφέρει το είδος των αποτελεσμάτων που θέλουν στο επιθυμητό χρονικό πλαίσιο.

Μπορεί να είναι δύσκολο να πείσετε τον προϊστάμενό σας για την προτεινόμενη πορεία δράσης σας όταν υπάρχει έλλειψη απτών σημείων αναφοράς και καθόλου καθορισμένα χρονικά πλαίσια. Καθώς εξηγείτε γιατί επιλέξατε να κάνετε κάτι ή γιατί πήρατε κάποια απόφαση, προσπαθήστε να έχετε στο μυαλό σας τη μεγαλύτερη εικόνα. Ή τον στόχο σας και να εξηγήσετε τι κάνετε και γιατί το κάνετε. Ότι δηλαδή όλα γίνονται για να επιτευχθεί η πολυπόθητη αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας, που θα οδηγήσει σε ραγδαία αύξηση των πωλήσεων.

3. Σχεδιάστε τη σωστή εξήγηση για το κοινό

Ανάλογα με το μέγεθος του οργανισμού σας, μπορεί να έχετε τακτικές συναντήσεις με διάφορα άτομα. Οι άνθρωποι από το τμήμα πληροφορικής, το τμήμα digital marketing ή το εκτελεστικό τμήμα, θα θέλουν να μάθουν τι συμβαίνει και γιατί το SEO έχει σημασία. Οι άνθρωποι της πληροφορικής θα θελήσουν να μάθουν τις τεχνικές λεπτομέρειες καθώς και τυχόν διορθώσεις ή σφάλματα που πρέπει να επεξεργαστούν.

Το τμήμα marketing θα ενδιαφερθεί περισσότερο για το πώς το SEO προσελκύει το σωστό κοινό στην ιστοσελίδα. Ενώ το εκτελεστικό τμήμα πιθανότατα θα δείξει λιγότερο ενδιαφέρον για το SEO σχέδιό σας. Αρκεί να ενισχύει την κατώτατη γραμμή σε ό,τι αφορά το οικονομικό budget της εταιρείας. Εάν θέλετε υψηλότερη υποστήριξη και μεγαλύτερη χρηματοδότηση για το SEO σχέδιο σας, πρέπει να γνωρίζετε το κοινό σας. Και φυσικά αμέσως μετά, θα πρέπει να διαμορφώσετε την παρουσίασή σας με τρόπο που “να μιλάει τη γλώσσα του”.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.