Στο SEO, αναφερόμαστε στη διαδικασία απόκτησης νέων backlinks ως κατασκευή συνδέσμων. Και όπως παραδέχονται πολλοί επαγγελματίες, αυτή μπορεί να είναι μια δύσκολη διαδικασία.

Η κατασκευή συνδέσμων, αν θέλετε να γίνει σωστά, απαιτεί δημιουργικότητα, στρατηγική σκέψη και υπομονή. Για να δημιουργήσετε ποιοτικούς συνδέσμους, πρέπει να καταλήξετε σε μια στρατηγική κατασκευής συνδέσμων. Και αυτό δεν είναι κάτι απλό.

κατασκευή συνδέσμων

Θυμηθείτε, οι σύνδεσμοί σας πρέπει να περάσουν διάφορα κριτήρια ποιότητας. Επιπλέον, δεν πρέπει να είναι προφανές για τις μηχανές αναζήτησης το γεγονός ότι τους έχετε κατασκευάσει σκόπιμα.

Ακολουθούν ορισμένες στρατηγικές για να το κάνετε:

Συντακτικοί, οργανικοί σύνδεσμοι. Αυτά τα backlinks προέρχονται από ιστότοπους που αναφέρουν το περιεχόμενό από μόνα τους.

Επικοινωνία. Σε αυτή τη στρατηγική, επικοινωνείτε με άλλες ιστοσελίδες για συνδέσμους. Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί με πολλούς τρόπους. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα καταπληκτικό κομμάτι περιεχομένου και να τους το στείλετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να τους ενημερώσετε για αυτό. Με τη σειρά τους, αν το θεωρήσουν πολύτιμο, θα το αναφέρουν. Μπορείτε επίσης να προτείνετε πού θα μπορούσαν να συνδεθούν με αυτό.

Guest posting. Οι αναρτήσεις επίσκεψης (guest posting) είναι άρθρα blog που δημοσιεύετε σε ιστότοπους τρίτων. Με τη σειρά τους, οι εταιρείες αυτές συχνά επιτρέπουν να συμπεριληφθούν ένας ή δύο σύνδεσμοι στον ιστότοπό σας στο περιεχόμενο και το βιογραφικό του συγγραφέα.

Σύνδεσμοι προφίλ. Πολλοί ιστότοποι προσφέρουν την ευκαιρία να δημιουργηθεί ένας σύνδεσμος. Τα online προφίλ αποτελούν καλό παράδειγμα. Συχνά, κατά τη δημιουργία ενός τέτοιου προφίλ, μπορείτε επίσης να καταχωρίσετε το website σας και εκεί. Όλοι αυτοί οι σύνδεσμοι δεν έχουν ισχυρή εξουσία, αλλά μερικοί ενδέχεται και να έχουν. Και δεδομένης της ευκολίας δημιουργίας τους, αξίζουν την επιδίωξη.

Ανταγωνιστική ανάλυση. Τέλος, πολλοί SEOs αναλύουν τακτικά τα backlinks των ανταγωνιστών τους για να εντοπίσουν εκείνους που θα μπορούσαν να αναδημιουργήσουν για τις δικές τους ιστοσελίδες.

Ανακαλύψατε λοιπόν τι είναι υπεύθυνο για την επιτυχία του website σας στην αναζήτηση.

Παράγοντες Ποιότητας Συνδέσμων

Οι χαμηλής ποιότητας ή ύποπτοι σύνδεσμοι – για παράδειγμα, αυτοί που η Google θα θεωρήσει ότι δημιουργήθηκαν σκοπίμως για να θεωρηθεί μία ιστοσελίδα πιο έγκυρη – ενδέχεται να μειώσουν την κατάταξή σας.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, κατά την κατασκευή συνδέσμων, οι SEO δεν επικεντρώνονται στην κατασκευή οποιωνδήποτε συνδέσμων. Σκοπός τους είναι να δημιουργήσουν τις πιο ποιοτικές αναφορές.

Φυσικά, όπως και με τον αλγόριθμο αναζήτησης, δεν γνωρίζουμε ποιοι παράγοντες καθορίζουν την ποιότητα ενός συνδέσμου, συγκεκριμένα. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, οι SEOs ανακάλυψαν μερικά από αυτά:

Η δημοτικότητα ενός συνδεόμενου website: Οποιοσδήποτε σύνδεσμος από ένα domain που οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν δημοφιλές θα έχει φυσικά υψηλή ποιότητα. Με άλλα λόγια, οι σύνδεσμοι από websites που έχουν καλούς ποιοτικούς συνδέσμους προς αυτούς, λειτουργούν καλύτερα.

Σχετικότητα θέματος: Οι σύνδεσμοι από domain με θέμα παρόμοιο με το δικό σας θα έχουν περισσότερη αξία από αυτούς που προέρχονται από τυχαίες ιστοσελίδες.

Εμπιστοσύνη σε ένα domain: Όπως και με τη δημοτικότητα, οι μηχανές αναζήτησης αξιολογούν επίσης την εμπιστοσύνη ενός website. Οι σύνδεσμοι από πιο αξιόπιστους ιστότοπους θα επηρεάσουν πάντα τις κατατάξεις καλύτερα.

Αυτά τα είδες;