Η αύξηση πωλήσεων έρχεται πιο γρήγορα αν κάθε επιχειρηματίας εστιάζει πρώτα στους εν δυνάμει πελάτες του. Η ικανότητα να βρείτε έναν πελάτη. Να πουλήσετε το προϊόν σας ή τις υπηρεσίες σας σε αυτόν τον πελάτη και να τον ικανοποιήσετε τόσο ώστε να αγοράσει ξανά από εσάς πρέπει να είναι στο κέντρο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων σας.

Όσο καλύτερα γνωρίζετε ποιος είναι ο ιδανικός σας πελάτης, τόσο πιο στοχευμένες και αποτελεσματικές θα είναι οι προσπάθειες σας όσον αφορά τη στρατηγική marketing που θα ακολουθήσετε.

Εδώ θα βρείτε κάποιες συμβουλές για αύξηση πωλήσεων που θα σας βοηθήσουν να βρείτε τους ιδανικούς πελάτες της επιχείρησής σας:

Καθορίστε το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας από την οπτική γωνία του πελάτη. Τι προσφέρει το προϊόν σας για τον ιδανικό πελάτη σας; Τι προβλήματα λύνει; Τι ανάγκες ικανοποιεί ο πελάτης σας με το προϊόν σας; Πώς βελτιώνει το προϊόν σας την ζωή ή την δουλειά του πελάτη σας;

Καθορίστε τον ιδανικό πελάτη για αυτό που πουλάτε. Ποια είναι η ηλικία του, η εκπαίδευσή του, η οικογενειακή του κατάσταση ή η δουλειά του;

Καθορίστε τα συγκεκριμένα οφέλη που επιδιώκει ο πελάτης σας όταν αγοράζει το προϊόν σας. Από όλα τα οφέλη που προσφέρετε, ποια είναι τα πιο σημαντικά για τον ιδανικό σας πελάτη; Ποιες είναι οι πιο επιτακτικές ανάγκες που ικανοποιεί το προϊόν ή οι υπηρεσίες σας; Γιατί πρέπει να αγοράσει ο πελάτης από εσάς και όχι από κάποιον άλλο;

Καθορίστε την τοποθεσία του ιδανικού σας πελάτη. Ποια είναι η γεωγραφική τοποθεσία του πελάτη σας; Που μένει ή δουλεύει; Που είναι ο πελάτης σας όταν αγοράζει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας;

“Σχεδιάστε” τον πελάτη σας με μολύβι και χαρτί

Καθορίστε το πότε ο ιδανικός σας πελάτης αγοράζει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Τι πρέπει να συμβεί στην ζωή ή την δουλειά του πελάτη σας ώστε να αγοράσει το προϊόν σας; Πότε κατά την διάρκεια του χρόνου, της εποχής, του μήνα ή της εβδομάδας αγοράζει ο πελάτης σας;

Καθορίστε την στρατηγική αγορών που ακολουθεί ο πελάτης σας. Πως αγοράζει ο πελάτης σ

ας ένα προϊόν ή μία υπηρεσία; Πώς έχει αγοράσει ο πελάτης σας παρεμφερή προϊόντα στο παρελθόν; Ποια είναι η αγοραστική του στρατηγική; Πώς λαμβάνει τις αποφάσεις όσον αφορά την αγορά πραγμάτων;
Φανταστείτε ότι φτιάχνετε μία διαφήμιση σε μία εφημερίδα για τον ιδανικό σας πελάτη. Πώς θα τον περιγράφατε; Σκεφτείτε ως έμπορος. Ποιοι εν δυνάμει πελάτες είναι πιο πιθανό να αγοράσουν το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας αμέσως;

Η ικανότητά σας να καθορίσετε τους καλύτερους πελάτες σας θα καθορίσει την επιτυχία της επιχείρησής σας. Πώς μπορείτε να βρείτε περισσότερους πελάτες για το προϊόν σας; Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερη ζήτηση;

Καθορίστε την δική σας αγοραστική πρόταση και επικοινωνήστε την σε κάθε επαφή που έχετε με πιθανούς αγοραστές.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση. Φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.