Μπορεί να διαβάζετε για χιλιοστή φορά σε αυτό το blog πως το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς στο διαδίκτυο και πως το πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας είναι ο μεγαλύτερος πλούτος της, όμως το ότι αναφερόμαστε τόσο συχνά και τόσο επίμονα, σίγουρα δεν είναι τυχαίο…

Σε αυτό το άρθρο, θα βρείτε 4 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε καλύτερα τη δύναμη του περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας.

1. Έχετε μια καλά καθορισμένη στρατηγική περιεχομένου;

Όταν ρωτάμε τους εμπόρους εάν έχουν ορίσει την προσωπικότητα των αγοραστών τους, τα στάδια των αγορών τους, και εάν έχουν ένα σχέδιο του περιεχομένου μήνα παρα μήνα για το επόμενο έτος που χαρτογραφεί τα στάδια διοχέτευσης τους, η τυπική απάντηση είναι «όχι». Αυτό το σημείο είναι κρίσιμο, διότι θα βοηθήσει τους εμπόρους να καθορίσουν τη συντακτική σχέση με το κοινό τους και να έχουν μια καλύτερη ευκαιρία για την εμπλοκή και τη μετατροπή.

2. «Προωθείτε» πραγματικά το περιεχόμενό σας;

Οι περισσότεροι έμποροι μιλάνε μόνο σχετικά με τη διασπορά του περιεχομένου τους , που σημαίνει ότι το δημοσιεύουν μόνο μερικές φορές πριν προχωρήσουν στο επόμενο post. Γιατί αυτό είναι ένα σημαντικό σημείο αποτυχίας; Η οργανική εμβέλεια των δημοσιεύσεων των κοινωνικών μέσων μαζικής δικτύωσης έχει μειωθεί σε μόλις λίγες μονάδες % ανά θέση. Δεν είναι τυχαίο, πως το Social media marketing παραμένει η Νο.1 υπηρεσία στο digital marketing και η διαχείριση Social media από ειδικούς συνηθίζεται όλο και περισσότερο στον επιχειρηματικό κόσμο. Τι μπορείτε να κάνετε γι ‘αυτό εκτός από το να προτιμήσετε μια συνεργασία με επαγγελματίες digital marketing; Χρειάζεται ουσιαστικά να αυτοματοποιήσετε την κοινοποίηση σε μια χρονική περίοδο για να εξασφαλίσετε ένα ελάχιστο επίπεδο ορατότητας.

3. Πιστεύετε πραγματικά ότι κατανοείτε την απόδοση του περιεχομένου σας;

Είναι δύσκολο να βελτιώσετε τις επιδόσεις της εμπορίας σας, αν οι μετρήσεις σας ανά δημοσίευση δεν σας είναι σαφείς. 8 στους 10 εμπόρους δεν γνωρίζουν τη σχετική αξία της απόδοσης του περιεχομένου τους. Ό,τι  σύστημα και να χρησιμοποιείτε, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργηθεί ένα σαφές ταμπλό, όπου να μπορείτε να προσδιορίσετε γρήγορα τα αποτελέσματά του.

4. Τα post που δημοσιεύετε στα social media συνδέονται και με το blog σας;

Αυτή ήταν μία από τις πιο εντυπωσιακές αποκαλύψεις για εμάς. Είτε λόγω της οργανωτικής δομής ή λόγω συντακτικής κρίσεως, πολλοί έμποροι θα δημοσιεύσουν έναν τεράστιο όγκο περιεχομένου στα κοινωνικά μέσα μαζικής δικτύωσης, το περισσότερο από το οποίο επιμελήθηκε από άλλους δικτυακούς τόπους, και όμως οι συνδεσμοί αυτοί θα απομακρύνουν τους ανθρώπους. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι μια τεράστια χαμένη ευκαιρία. Αν θέλουμε να αναπτύξουμε έναν ισχυρό αγωγό διοχετεύσεων από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου που δημοσιεύεται, ακόμη και αν είναι επιμελημένο, έχει μια άγκυρα στο blog.

Ελπίζουμε η ανάλυσή μας, οι πόροι και οι ιδέες μας να σας βοηθήσουν στις προσπάθειες παραγωγής διοχέτευσης μέσω των social media σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;